quote:
Welke mensen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:16 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zijn volgens mij echt een groot deel van die BN'ers echt flinke tokkies. Gezamenlijk rukken op de bank, massaal aan de GHB, vreemdgaan, huilen. Waarom zijn mensen zo?
Blondjes zijn duidelijk zijn tiepquote:John Ewbank was van 1998 tot 1999 getrouwd met actrice en presentatrice Ellemieke Vermolen. Van 13 augustus 2005 tot 2010 was hij getrouwd met presentatrice Vivian Reijs. Het echtpaar kreeg in 2004 een dochter. Sinds 2012 heeft hij een relatie met Miss Nederland Universe 2011 Kelly Weekers, met wie hij in 2017 eveneens een dochter kreeg.
En ook allemaal dezelfde types inderdaad. Degelijk enzo/quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Blondjes zijn duidelijk zijn tiep.
Mooi verwoord door John Ewbank.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:16 schreef potjecreme het volgende:
John Ewbank heeft afstand genomen van de onthulling die Gordon in zijn biografie doet. De liedjesschrijver liet Shownieuws weten zich te distantiëren van de ’ onsmakelijke onwaarheden’ in het nog te verschijnen boek.
Sowieso nog eentje van Mark van der Linden, voor de rest geen idee.quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:30 schreef Physsic het volgende:
Hoeveel extra aanklachten wegens smaad (en/of laster) zal Gordon door zijn boek nog ontvangen?
Echt? Daar heb ik nog niets over gelezen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:33 schreef Za het volgende:
[..]
Sowieso nog eentje van Mark van der Linden, voor de rest geen idee.
Gordon zou in zijn boek beweren dat Mark van der Linden hem wilde oplichten, geld afhandig maken, iets in die richting.quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:36 schreef Physsic het volgende:
Echt? Daar heb ik nog niets over gelezen.
Goeie vraag, en wie zit er nu op zo'n boek te wachten?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:16 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zijn volgens mij echt een groot deel van die BN'ers echt flinke tokkies. Gezamenlijk rukken op de bank, massaal aan de GHB, vreemdgaan, huilen. Waarom zijn mensen zo?
Moet je je eens voorstellen dat dan je in dat wereldje leeft, wat een ellende is dat...quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:45 schreef Za het volgende:
[..]
Gordon zou in zijn boek beweren dat Mark van der Linden hem wilde oplichten, geld afhandig maken, iets in die richting.
Wie zwijgt stemt toe, dus waarom zou Mark van der Linden dit accepteren, bovendien komt hij voor mijn gevoel van goede huize en heeft geld genoeg om Gordon niet te hoeven oplichten.
Vreselijk idd, terwijl die kerel die ze schrijft zo'n leuke vent is.quote:Op woensdag 28 februari 2018 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Irriteer me al jaren aan de liedjes van Marco,
Hahahah. Gaat iemand t boek kopen hier?quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:33 schreef MissJ het volgende:
Net was John vd Heuvel op radio 538 bij Evers Staat Op en hij vertelde dat Gordon hem het manuscript van zijn boek had laten lezen. John schrok ervan en had hem de tip gegeven om bepaalde verhalen niet te publiceren in het uiteindelijke boek. Daar heeft Gordon niet naar geluisterd
nee omdat mensen het hier zeggen, ik weet het niet. Dat hij samen met John Ewbank rukkend op de bank heeft gezeten geloof ik wel. Dat 99% van de BN'ers smeerlappen zijn ook wel. We gaan t meemaken.quote:
Als het nou in de bieb lag.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:44 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Hahahah. Gaat iemand t boek kopen hier?
Welke?quote:Op woensdag 28 februari 2018 06:45 schreef static het volgende:
Er staat sowieso één leugen in het boek, dus de rest kan ook met een hutkoffer zout worden genomen neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |