SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Sexy_Lexy_83 op 26-02-2018 21:05:18 ]Sweet but not that sweet !
Ben er wel bekend mee als Rotterdammert. En ik kom op straat regelmatig mensen die ook echt zo praten, meestal de oudere lui die in de scheepvaart/haven hebben gewerktquote:Op maandag 26 februari 2018 20:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou als je je eens verveelt er zijn iets van 200 van die filmpjes
Wij gingen elk jaar naar de camping ik heel wat dialectwoorden opgepikt.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben er wel bekend mee als Rotterdammert. En ik kom op straat regelmatig mensen die ook echt zo praten, meestal de oudere lui die in de scheepvaart/haven hebben gewerkt
Mooi hé opa prate ook zo.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben er wel bekend mee als Rotterdammert. En ik kom op straat regelmatig mensen die ook echt zo praten, meestal de oudere lui die in de scheepvaart/haven hebben gewerkt
Ik had verwacht dat jij dat wel een mooi accent zou vinden.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amsterdams is wel een kut accent.
krijg daar kriebels van.
dat is best wel irritant en komt onzeker over in het echt.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik vind alle dialecten leuk! En zodra ik een dag met iemand optrek die zo praat dan begin ik ook
Laatst was er een een expeditie Robinson napraat uitzending met Geza Dave Roelvink en Froger jr, ik heb heel snel me tv uitgezet.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij dat wel een mooi accent zou vinden.
quote:Op maandag 26 februari 2018 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst was er een een expeditie Robinson napraat uitzending met Geza Dave Roelvink en Froger jr, ik heb heel snel me tv uitgezet.
Ik heb er tot nu toe erg om kunnen lachen met diegenen.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat is best wel irritant en komt onzeker over in het echt.
Herken het wel dat ik accenten overneem als ik een tijdje ergens woon.
als ik het merk bij mezelf en het is niet expres doe ik aan zelf haat.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe erg om kunnen lachen met diegenen.
Dus dat onzeker zal wel meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |