Eigen repertoire is natuurlijk geen argument. Loreen had geen eigen nummers, Rybak ook niet echt en zo kan ik er nog 80 opnoemen. Merendeel van de artiesten op het ESF komen juist van talentenjachten af etc. Zolang er maar een goed nummer word geschreven, prima.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:30 schreef Wuwwa het volgende:
Een goede zangeres maakt nog geen goede artieste.
Waar is haar eigen repertoire?
Klopt ja, maar dan moet de selectiecommissie haar hele procedures en geschepte voorwaarden weer om gaan gooien. AvroTros kiest nu een artiest, en laat zelf de ruimte om een lied en staging te creëren. Deze zangeres staat nog niet bekend om haar liedjesschrijfkwaliteiten en heeft waarschijnlijk nog maar weinig ingangen bij goeie muziekproducers.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eigen repertoire is natuurlijk geen argument. Loreen had geen eigen nummers, Rybak ook niet echt en zo kan ik er nog 80 opnoemen. Merendeel van de artiesten op het ESF komen juist van talentenjachten af etc. Zolang er maar een goed nummer word geschreven, prima.
Deze zangeres heeft al een team. PINK merkte haar op en heeft wat deuren voor haar geopend als ik het goed heb begrepen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:59 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dan moet de selectiecommissie haar hele procedures en geschepte voorwaarden weer om gaan gooien. AvroTros kiest nu een artiest, en laat zelf de ruimte om een lied en staging te creëren. Deze zangeres staat nog niet bekend om haar liedjesschrijfkwaliteiten en heeft waarschijnlijk nog maar weinig ingangen bij goeie muziekproducers.
Laat maar komen dan met die EP/Album/optredens!quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze zangeres heeft al een team. PINK merkte haar op en heeft wat deuren voor haar geopend als ik het goed heb begrepen.
Exact. Kan wel nog tijd duren natuurlijk, maar in ieder geval tof dat er weer een talent uit Nederland de kans krijgt in Amerika/rest vd wereld.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:02 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Laat maar komen dan met die EP/Album/optredens!
nee man has-beenquote:
Voor het junior songfestival?quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:56 schreef Wuwwa het volgende:
Heb een gek voorgevoel dat het volgend jaar VanVelzen gaat worden.
Hier lazen jullie het als eerst.
Zou kunnen, vorig jaar is er ook met hem gepraat.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:56 schreef Wuwwa het volgende:
Heb een gek voorgevoel dat het volgend jaar VanVelzen gaat worden.
Hier lazen jullie het als eerst.
Niet meer hoor, hij is meer toegankelijk geworden. Geen gekke jett meer.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Guanabana het volgende:
Zo iemand als Jett Rebel met zijn muziekstijl lijkt me dan wel weer heel leuk! Hoewel je dan wel weer moet oppassen voor gedoetjes en relletjes, hij laat zich niet zo makkelijk in een sociaal wenselijk keurslijf proppen denk ikEn we hebben dit jaar ons portie gedoe wel gehad
Wel behoorlijk androgyn, doet het ook altijd lekker in de ESF-scene.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Guanabana het volgende:
Zo iemand als Jett Rebel met zijn muziekstijl lijkt me dan wel weer heel leuk! Hoewel je dan wel weer moet oppassen voor gedoetjes en relletjes, hij laat zich niet zo makkelijk in een sociaal wenselijk keurslijf proppen denk ikEn we hebben dit jaar ons portie gedoe wel gehad
Oke zou kunnen, volg hem niet op de voet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:07 schreef ato het volgende:
[..]
Niet meer hoor, hij is meer toegankelijk geworden. Geen gekke jett meer.
In ieder geval gestopt met drank en drugs naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke zou kunnen, volg hem niet op de voet.
Het is echt een frisse, leuke jongen geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke zou kunnen, volg hem niet op de voet.
Nou lekker hem sturen dan!quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:09 schreef ato het volgende:
[..]
Het is echt een frisse, leuke jongen geworden.
Hij is ook gestopt met drugs, heeft dat ook openlijk toegegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |