Dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kodaira kan best wereldkampioene worden met vier keer winst
Ik zie alleen Bowe nog een rit winnen of misschien Ter Morsquote:
misschien Ter Mors?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie alleen Bowe nog een rit winnen of misschien Ter Mors
Ja, de regerend olympisch kampioen gunstige kruisingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
misschien Ter Mors?de regerend olympisch kampioen
In Van Dijks manier van spreken zit enige verbetering... maar hij blijft iemand die slecht kijkt en een vreemd gevoel voor extra spanning (die er vaak niet is) in zijn commentaar inbrengt. Ik ben er niet zo gelukkig mee. Sowieso vind ik dat er tijdens die ritten veel te veel geluld wordt (en ervoor en erna trouwens ook).quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:29 schreef Montov het volgende:
"Yu wint van Herzog"
Doe die voorspellingen een meter voor de finish gewoon niet.
Dat valt ook wel mee, Ter Mors gaat die 2x 1000 gewoon iedereen de moeder schroeienquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de regerend olympisch kampioen gunstige kruisingen.
Als Ter Mors in vorm is, trekt ze zich volgens mij geen reet van tegenstanders of kruisingen aan. Dan gaat ze gewoon technisch perfect rechttoe-rechtaan. Mooi om naar te kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Kodaira op de been blijft, wordt ze makkelijk kampioen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:34 schreef Zorro het volgende:
Ik zie ter Mors dit nog zomaar niet goedmaken op de 1000 meter.
Crevaisonquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was al bekend toen de startlijst gemaakt werd.
Kodaira kan alleen verliezen door een CHUTE
Na een grote achterstand na dag 1 verwacht ik dat ze gaan zeggen dat Ter Mors nog wel een kans maakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:34 schreef Zorro het volgende:
Ik zie ter Mors dit nog zomaar niet goedmaken op de 1000 meter.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Kodaira op de been blijft, wordt ze makkelijk kampioen.
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Na een grote achterstand na dag 1 verwacht ik dat ze gaan zeggen dat Ter Mors nog wel een kans maakt.
Nou, Van Dijk zou dat kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Na een grote achterstand na dag 1 verwacht ik dat ze gaan zeggen dat Ter Mors nog wel een kans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |