Kulizhnikov, Wotherspoon?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:16 schreef hhh38 het volgende:
Die baanrecords
Fengtong Yu is wel een vergeten god, met z'n centenbak.
Er zijn wel duidelijke favorieten helaas, kan me de laatste schaatsers en schaatsters niet herinneren die zó goed waren op beide afstanden.
We don't talk about Kulizhnikovquote:
quote:De Selectiecommissie Langebaan selecteerde de volgende rijders voor het WK Sprint (3-4 maart in Changchung).
Mannen: Kjeld Nuis, Ronald Mulder en Kai Verbij.
Vrouwen: Marrit Leenstra, Jorien ter Mors en Letitia de Jong.
Leegod heeft ook wel jaren gehad waarin hij op beide afstanden top was, al kon hij dat eigenlijk nooit brengen tijdens een WK afstanden/OSquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We don't talk about Kulizhnikov
Nee, stom van me om hem te vergeten, maar Wotherspoon is inderdaad een goeie. Wel een tijdje geleden, tijdens z'n comeback was de 1000 al iets minder geworden.
op de site van de NPO staat: zaterdag vanaf 9:50 en zondag vanaf 8:50quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
Is het al bekend hoe laat dit uitgezonden gaat worden, qua weekendplanning?
Zaterdag 3 maartquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
Is het al bekend hoe laat dit uitgezonden gaat worden, qua weekendplanning?
ik zal haar wel eens diepgaand willen analyserenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:52 schreef Montov het volgende:
[..]
En Gerritsen.
Daar komen weer diepgaande analyses.
Lorentzen is ziek geweest afgelopen week.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:54 schreef franklop het volgende:
Titels gaan natuurlijk naar Kodaira en Lorentzen
Oei, we hebben een Tan-Hooligan in het topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:01 schreef heywoodu het volgende:
Het is eerder betreurenswaardig dat jullie zo'n showtje als Jinek kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |