Toen veel teams nog de ouderwetse spelmaker hadden die alles mocht doen zonder mee te verdedigenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is "vroeger" in deze context?
Nja daar is de kritiek ook niet zo zeer op dat hij dat niet doet, maar als hij toen ook telkens kansloos schoot terwijl hij daar zelden uit scoort kwam er ook wel kritiek hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen veel teams nog de ouderwetse spelmaker hadden die alles mocht doen zonder mee te verdedigen
Dat deden er zoveel vroeger, kansloze schoten , maar wat doen etcquote:Op woensdag 28 februari 2018 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja daar is de kritiek ook niet zo zeer op dat hij dat niet doet, maar als hij toen ook telkens kansloos schoot terwijl hij daar zelden uit scoort kwam er ook wel kritiek hoor.
Niet bij de echte toppers lijkt mequote:Op woensdag 28 februari 2018 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat deden er zoveel vroeger, kansloze schoten , maar wat doen etc
Ja, Ziyech zou vroeger hoogstens bij NEC of Groningen spelenquote:Op woensdag 28 februari 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet bij de echte toppers lijkt me
doe normaal gekquote:Op woensdag 28 februari 2018 09:33 schreef KingRadler het volgende:
ik verlang terug naar de tijd toen Marcel Keizer nog trainer was.
Nee hoor, volgens het gros hier (en met Pieter Zwart voorop) had Marcel het fan-tas-tisch gedaan bij Jong Ajax, kon hij probleemloos het werk van Bosz voortzetten en paste het ook nog eens geheel in de lijn van Cruijff om zo iemand door te schuiven.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:54 schreef Marsenal het volgende:
Wat een armoe zeg, dit seizoen.
Nou ja, goed, Bergkamp is weg, dat is toch de silver lining. Na die trainerswissel had ik al weinig hoop op een kampioenschap, maar als hij volgend jaar niet komt, mag je spreken van diepe crisis.
Dit is wat er gebeurd als je begin van het seizoen een Marcel Keizer aanstelt, dat wisten we toen allemaal.
Het was wel een Cruijffiaanse move moet ik zeggen, die had dat ook kunnen doen, alleen had Keizer er dan nog gezeten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens het gros hier (en met Pieter Zwart voorop) had Marcel het fan-tas-tisch gedaan bij Jong Ajax, kon hij probleemloos het werk van Bosz voortzetten en paste het ook nog eens geheel in de lijn van Cruijff om zo iemand door te schuiven.
De lijn Cruijff is met Johan mee het graf ingegaan. Ik denk dat Flappie niet eens meer weet wat z’n voornaam was.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens het gros hier (en met Pieter Zwart voorop) had Marcel het fan-tas-tisch gedaan bij Jong Ajax, kon hij probleemloos het werk van Bosz voortzetten en paste het ook nog eens geheel in de lijn van Cruijff om zo iemand door te schuiven.
Hoeft niet perse denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Daarvoor moet Ten Hag wel weg deze zomer. Zie ik niet zo snel gebeuren helaas.
Sooow PSV wordt hier wel even zwaar vernederdquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah gelukkig, we winnen wel het xKampioenschap. Op naar de xHuldiging
wat is dit?quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de persoonlijke rangschikking volgens Dick Advocaat?quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
die komen ook volgend seizoenquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een ranglijst gebaseerd op expected goals
Je bent wel echt een kneus als je deze formules hebt bedacht en dan ook nog toont hoe ver je brouwsel van de werkelijkheid afstaat.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
JA, FEEST!quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |