SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Okéquote:Op maandag 26 februari 2018 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat ze klaar zijn hier.
Andere x dan maar weerquote:Op maandag 26 februari 2018 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
denk niet dat het hem gaat worden hoor.
quote:Op maandag 26 februari 2018 11:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op gaan zitten
Ze krijgen niets van jou te eten dat ze zelfs jou wat aanbieden ?quote:Op maandag 26 februari 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gasten die hier werken bieden me mac donalds aan. Jeetje
Op zich best een lekker lopend bedrijf volgens mij. Kun je wel voor een aardig bedrag doorverkopenquote:Op maandag 26 februari 2018 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gasten die hier werken bieden me mac donalds aan. Jeetje
lolquote:Op maandag 26 februari 2018 11:19 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze krijgen niets van jou te eten dat ze zelfs jou wat aanbieden ?
quote:Op maandag 26 februari 2018 11:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich best een lekker lopend bedrijf volgens mij. Kun je wel voor een aardig bedrag doorverkopen
Hele fijne vlokjes blijft ook niet liggen maar gaat al wel stevig door.quote:
Jop van De Bus!!quote:Op maandag 26 februari 2018 12:34 schreef RobjeGeus het volgende:
Jij bent de zon, jij bent de zee, jij bent mijn liefde..ga met mij mee.
Vanachter dan?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor doen.
jaquote:Op maandag 26 februari 2018 13:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Als je vriendin dat aan zou doen zou je reactie dan hetzelfde zijn?
Oké ik zit er serieus over te denken om hem te kopen en aan te doen bij Mn schoonouders ik weet zeker dat Mn man er ook om lachen kanquote:
en je schoonouders?quote:Op maandag 26 februari 2018 13:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké ik zit er serieus over te denken om hem te kopen en aan te doen bij Mn schoonouders ik weet zeker dat Mn man er ook om lachen kan
quote:Op maandag 26 februari 2018 13:32 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat extra hard z'n best doen nu
Oké elke maand.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:56 schreef Homijn het volgende:
* Homijn hoort de maand gewoon in de Top 10 te eindigen
Heb jij als mede Hagenees het filmpje van Barbie al gezien?quote:
Sex filmpje van barbie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Onder die plamuur kop die ze op tv altijd heeft zit best een lekker wijfie had ik niet gedacht.quote:
Hm, ik pas toch even, dank jequote:Op maandag 26 februari 2018 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onder die plamuur kop die ze op tv altijd heeft zit best een lekker wijfie had ik niet gedacht.
ik post niet tactisch dus dat komt wel goedquote:Op maandag 26 februari 2018 14:35 schreef devzero het volgende:
sabine bijna op 16, maar als borrelnootje niet meer post dan zal ze 15de blijven.
o.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet even wat puntjes halen want sabine wil op 16 eindigen.
Hou jij je de eerste dagen een beetje in zodat ik dev en Mark voorsprong kunnen bouwen ?quote:
kan niks belovenquote:Op maandag 26 februari 2018 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou jij je de eerste dagen een beetje in zodat ik dev en Mark voorsprong kunnen bouwen ?
komt avonds wel goedquote:Op maandag 26 februari 2018 14:49 schreef -sabine- het volgende:
Go borrelnootje
En de rest: laat haar die 20 punten scoren
Hij is beter als boef Lil kleine en Ronnie perplexquote:Op maandag 26 februari 2018 14:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
het fenomeen rapper sjors ken ik niet![]()
![]()
leef onder een steen
dat is niet moeilijkquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is beter als boef Lil kleine en Ronnie perplex
quote:Op maandag 26 februari 2018 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk me iedere keer in te houden en uiteindelijk sta ik nog bovenaan
Dat is waar.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is niet moeilijk
huehuehue![]()
![]()
valse bescheidenheid van haagsquote:
Ik welquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind ronnie flex niet zo heel slecht
hij moet geen liedjes jatten van Nelly en Kelly.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind ronnie flex niet zo heel slecht
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik welONZ / FOK! lanceert nieuw forum
jatten of geïnspireerd raken en een ode aan dat fantastische nummerquote:Op maandag 26 februari 2018 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij moet geen liedjes jatten van Nelly en Kelly.
Hou er niet van nummers uit mijn tijd ook al zijn ze matig vernederd door artiesten van nu.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jatten of geïnspireerd raken en een ode aan dat fantastische nummer![]()
![]()
dat is de vraag
ja dat snap ik welquote:Op maandag 26 februari 2018 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou er niet van nummers uit mijn tijd ook al zijn ze matig vernederd door artiesten van nu.
Ik heb veel minder posts dan hijquote:Op maandag 26 februari 2018 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent hier veel vaker als Fox hoe doet hij dat.
5quote:Op maandag 26 februari 2018 15:28 schreef Homijn het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent het goudste zonlicht een vermaakt helder kristal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |