SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik ook omdat ik graag hielenlikquote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu ben ik echt weg. Tot morgen
Omdat je prioriteiten hebt die belangrijker zijn dan simpel wat eten als het je uitkomtquote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef tailfox het volgende:
Best zin om naar de oldjazz te gaan maar mag niet drinken.
Waarom ging ik vasten.
Vasten?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef tailfox het volgende:
Waarom ging ik vasten.
Maandje no alcohol ?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef tailfox het volgende:
Waarom ging ik vasten.
fuck off jij blijftquote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ook omdat ik graag hielenlik![]()
wil er een biertje pakken.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Omdat je prioriteiten hebt die belangrijker zijn dan simpel wat eten als het je uitkomt
Moet lukken! Wij vrouwen moeten tijdens een zwangerschap langer “vasten”quote:
Ja 40 dagen jezelf van iets ontnemen omdat je so fucked bent dat je weet dat je anders niet zonder kan, heel goed, way to goquote:
doe mee met ikpasquote:Op zondag 25 februari 2018 20:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Is dit dat niet rukken ding voor 40 dagen?
Ik zou slagen met vlag en wimpel want ik kan hem ondertussen alweer in mijn vriendin steken wanneer ik wilquote:
no alcohol en drugs.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja stomme drol dat begrijp ik, maar vasten gaat meestal ook over eten
Dat vergeet ik eigenlijk altijd.quote:Op zondag 25 februari 2018 21:08 schreef RobjeGeus het volgende:
Terug kijken zonder reclames is heerlijk !
Kan dat bij NPO?quote:Op zondag 25 februari 2018 21:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk niet anders, en dat bevalt perfect hoor
kan dat niet gewoon bij kpn?quote:Op zondag 25 februari 2018 21:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja bij alles kost 10tje pm als ik mij niet vergis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Op een berg, veel wind. Het zal wel de kou zijn.quote:Op zondag 25 februari 2018 21:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ziet er zonnig uit.
Eerder iets anders
Oké ... ik wou het ff spannender makenquote:Op zondag 25 februari 2018 21:47 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Op een berg, veel wind. Het zal wel de kou zijn.
Niks mis meequote:Op zondag 25 februari 2018 21:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En gepiercte tepels??
[ afbeelding ]
Nee, vind niet mooi. Ook onpraktischquote:Op zondag 25 februari 2018 21:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En gepiercte tepels??
[ afbeelding ]
Hmmz ja das ook wat sneu he.. kun je niks anders vinden?quote:Op zondag 25 februari 2018 22:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja probleem is moet ik mijn oma's kastjes gaan omspitten.
zuigt ook niet lekkerquote:Op zondag 25 februari 2018 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, vind niet mooi. Ook onpraktisch
Hoezo... onpraktisch ?quote:Op zondag 25 februari 2018 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, vind niet mooi. Ook onpraktisch
pak zo wel ene boterhamquote:Op zondag 25 februari 2018 22:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hmmz ja das ook wat sneu he.. kun je niks anders vinden?
Mijn vriendin wilt er nog meer.quote:Op zondag 25 februari 2018 22:08 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind niets van blijvende extras aan het lijf mooi. Baal zelf ook van mijn oorbelgaatjes. Tja.
Koes lekker nu of straks
Slaap lekker... maar ook balen van oorgaatjes hmm oké?quote:Op zondag 25 februari 2018 22:08 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind niets van blijvende extras aan het lijf mooi. Baal zelf ook van mijn oorbelgaatjes. Tja.
Koes lekker nu of straks
Waar?quote:Op zondag 25 februari 2018 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilt er nog meer.
Vind piercings zo lelijk
Oké? Ja ik heb 2 gaatjes in mn oorlel maar ik heb zelden 2 oorbellen in.quote:
ze heeft nu 3 in een oor. Vind dat 3 teveelquote:Op zondag 25 februari 2018 22:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké? Ja ik heb 2 gaatjes in mn oorlel maar ik heb zelden 2 oorbellen in.
Ik heb tepelpiercing altijd mooi gevonden maar gevoel in mn tepels vind ik belangrijker duszz
Dus he vind oorbellen überhaupt niet mooi!?quote:Op zondag 25 februari 2018 22:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze heeft nu 3 in een oor. Vind dat 3 teveel
iedereen heeft het.quote:Op zondag 25 februari 2018 22:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dus he vind oorbellen überhaupt niet mooi!?
geef de site maarquote:Op zondag 25 februari 2018 22:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ff een hele andere vraag.
Wie is er bekend met het fenomeen online begraafplaats?
Een site waar je graven op kan zoeken.
Nooit geweten dat dit bestond en zeker ook niet dat een graf van een familielid hier op te vinden is incl foto van de grafsteen. Dat mag toch niet zomaar ?
quote:Op zondag 25 februari 2018 22:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ff een hele andere vraag.
Wie is er bekend met het fenomeen online begraafplaats?
Een site waar je graven op kan zoeken.
Nooit geweten dat dit bestond en zeker ook niet dat een graf van een familielid hier op te vinden is incl foto van de grafsteen. Dat mag toch niet zomaar ?
quote:Op zondag 25 februari 2018 20:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja ik ook, niet alleen omdat je mod bent, maar ook om je andere kwaliteiten
quote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef RobjeGeus het volgende:
Ja ik ook, omdat je hele mooie schoenen hebt Haags.
Die schoenen wel ja, maar ik heb wel vaker dat soort opmerkingen gezien van jodelahity thenightisfullofnonsense.quote:
Ja een likkertje 1e klasquote:Op zondag 25 februari 2018 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Die schoenen wel ja, maar ik heb wel vaker dat soort opmerkingen gezien van jodelahity thenightisfullofnonsense.
Hehehequote:Op zondag 25 februari 2018 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was even zijn nieuwe username vergeten
lumbar flexion in de squatquote:
je bent toch een fitnessmooiboi?quote:
quote:
truste robjequote:
Zit in gvd oekraine jah tering pleuris koud hier en moet nog elke keer dat ik op FOK! inlog een captcha invullen omdat Danny niet geloofd dat ik geen hacker ben jesusquote:
Een straalkachel waarvan 1 kant het doetquote:Op maandag 26 februari 2018 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sterkte hebben ze daar geen verwarming.
volgende wedstrijd beterquote:Op maandag 26 februari 2018 01:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jammer van Ajax man. zonde
Criminaliteit vakantie.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam in de oekraine? Kun je niet beter naar spanje ofzo op vakantie?
Overdag is het hier erg vervelend maar niet persee door Haagsquote:Op maandag 26 februari 2018 01:16 schreef vincenzo78 het volgende:
Goffedomme ‘s nachts dokter en dev (en mark in mindere mate) en overdag Kuthaags.
Je laten wegsturen door haagsquote:Op maandag 26 februari 2018 01:16 schreef vincenzo78 het volgende:
Goffedomme ‘s nachts dokter en dev (en mark in mindere mate) en overdag Kuthaags.
Ik ben hier niet geweest door het weekend. Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 26 februari 2018 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
het is hier wel een bende overdag de laatste dagen.
Lexy Dexter Robje geus en die night Nog wat heel de tijd in het topic.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben hier niet geweest door het weekend. Heb ik iets gemist?
quote:Op maandag 26 februari 2018 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lexy Dexter Robje geus en die night Nog wat heel de tijd in het topic.
hoiquote:Op maandag 26 februari 2018 01:16 schreef vincenzo78 het volgende:
Genieten hé Markquote:
Jammer dat ik dat gemist heb. Lexy en dexter zijn een goed koppel samen. Robje is een beetje een lastpost, maar altijd welkom. Jodelahity/nightfullofpiss mag wat mij betreft weer terug gaan naar zijn vrouw en kindertjes.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lexy Dexter Robje geus en die night Nog wat heel de tijd in het topic.
Die vier in discussie dat was hier het weekend.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb. Lexy en dexter zijn een goed koppel samen. Robje is een beetje een lastpost, maar altijd welkom. Jodelahity/nightfullofpiss mag wat mij betreft weer terug gaan naar zijn vrouw en kindertjes.
quote:
moet toch wel een beetje pijn doen. Je wordt niet voor vol aangezienquote:en mark in mindere mate
boeiequote:Op maandag 26 februari 2018 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
moet toch wel een beetje pijn doen. Je wordt niet voor vol aangezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |