SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dat zou ik nog geloven ook.quote:
Wil je mij zuigen?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja jammer... zuig ik dan toch beter
Te laat..quote:Op zondag 25 februari 2018 19:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Wil je mij zuigen?
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Wil je mij zuigen?
Lastig zo beiden met dezelfde UIquote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Lastig zo beiden met dezelfde UI
veranderen?quote:
de verstandige zijn van de twee.quote:
watquote:Op zondag 25 februari 2018 19:18 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]ja jouw kloon dus verander het maar even verstandige knul.
Wat zeg jij dat dat mijn kloon is dan.quote:
Als jij hem de verstandigste van ons 2 vind dan ben jij een nog groterequote:Op zondag 25 februari 2018 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je dat denkt ben je echt een mongooltje Rob.
jij roept opeens random dat het mijn kloon is.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als jij hem de verstandigste van ons 2 vind dan ben jij een nog grotere
ja maar het is helemaal geen kloon van iemand anders hier.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:24 schreef -sabine- het volgende:
Kutkloons.
Verneuken heel FOK! voor mij.
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 25 februari 2018 19:24 schreef -sabine- het volgende:
Kutkloons.
Verneuken heel FOK! voor mij.
jij moet niet maar zo wat roepen ik kreeg gister al een dm van een niet te snugger persoon die dat dus ook al dacht door je gelul.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als jij hem de verstandigste van ons 2 vind dan ben jij een nog grotere
Wees wijs. Laat je niet uitlokken.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij moet niet maar zo wat roepen ik kreeg gister al een dm van een niet te snugger persoon die dat dus ook al dacht door je gelul.
goed puntquote:Op zondag 25 februari 2018 19:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wees wijs. Laat je niet uitlokken.
Ho Ho Ho ik kan zelf nadenken de reden dat ik dat denk berust op mijn eigen verdenkingen ik lul niemand na.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij moet niet maar zo wat roepen ik kreeg gister al een dm van een niet te snugger persoon die dat dus ook al dacht door je gelul.
Mensen denken wat ze willen. Dat komt niet door mijn gelul. En ik denk weer wat ik wil en dat spreek ik dan uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
gewoon compleet negeren sommige mensen, werkte bij mij ook.
precies dat gezeik is nergens goed voorquote:
Bijdrage van jullie beide zijn nou niet echt sterk te noemen dus wie van de twee er beter of slechter is boeit niemand.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Mensen denken wat ze willen. Dat komt niet door mijn gelul. En ik denk weer wat ik wil en dat spreek ik dan uit.
Jij vind hem de snuggerste van ons 2. Dan is het jouw kloon.
Waarom zou je het anders opnemen voor die kerkganger met zijn importbruid?
Als het je niet boeit spreek het dan niet uitquote:Op zondag 25 februari 2018 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bijdrage van jullie beide zijn nou niet echt sterk te noemen dus wie van de twee er beter of slechter is boeit niemand.
jullie gekibbel is wel irritant voor anderen.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:30 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als het je niet boeit spreek het dan niet uit
Ik zal je tip voor lief nemen en hem negeren.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
maar serieus kan die ruzie even per dm of zo?
gaarnequote:Op zondag 25 februari 2018 19:31 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik zal je tip voor lief nemen en hem negeren.
nou...quote:
hahaha nee dankjequote:Op zondag 25 februari 2018 19:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja heerlijk zal ik ff beeldmateriaal zoeken om het te illustreren?
nee daar heb ik hulp bij nodig, *kijkt lief*quote:Op zondag 25 februari 2018 19:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kun je er wel bij om te krabben? En te rossen?
mooie dingenquote:
Sneu voor je.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee daar heb ik hulp bij nodig, *kijkt lief*
Geef es een paar voorbeelden van vandaagquote:Op zondag 25 februari 2018 19:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Als jij iets minder negatief en zuigerig opstelt heb ik ook niet het idee dat jij night bent maar het enige wat je doet is uit elke reactie het negatieve te halen.
geraniums, heten ramen zo tegenwoordig?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij zit al achter de geraniums volgens de Mikey methodiek
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
geraniums, heten ramen zo tegenwoordig?
Dat bedoel ik weer uit elke reactie het negatieve halen en er komen weer anderen online zoals jij en Flip net en dan om het hardst roepen ik deed niks.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij zit al achter de geraniums volgens de Mikey methodiek
of niet alles op jezelf betrekken.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik weer uit elke reactie het negatieve halen en er komen weer anderen online zoals jij en Flip net en dan om het hardst roepen ik deed niks.
ja en ik vroeg om een paar voorbeelden, wist dat je deze ging aanhalen, vroeg om de restquote:Op zondag 25 februari 2018 19:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik weer uit elke reactie het negatieve halen en er komen weer anderen online zoals jij en Flip net en dan om het hardst roepen ik deed niks.
Je neemt het iets te serieusquote:Op zondag 25 februari 2018 19:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee ik doe het net zo hard terug en Rob ook en dan word ons gevraagd op te houdenquote:Op zondag 25 februari 2018 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je neemt het iets te serieus
bij mij kan je ver gaanquote:Op zondag 25 februari 2018 19:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee ik doe het net zo hard terug en Rob ook en dan word ons gevraagd op te houden
Maar als ik het minder serieus moeten is goed.
Bij deze...
jullie lopen elkaar wijs te maken dat night een kloon van mij is.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee ik doe het net zo hard terug en Rob ook en dan word ons gevraagd op te houden
Maar als ik het minder serieus moeten is goed.
Bij deze...
#nogagreflexquote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
of niet alles op jezelf betrekken.
Hoezo jij reageert niet altijd superdom, we zouden een kloon kunnen zijn theoretischquote:Op zondag 25 februari 2018 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jullie lopen elkaar wijs te maken dat night een kloon van mij is.
dumb en dumber bij elkaar.
zijn we ook natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Hoezo jij reageert niet altijd superdom, we zouden een kloon kunnen zijn theoretisch
zijn we ook natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:46 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
lol nu maak ik ze wijs dat we geen kloon zijn, hoe leuk is dat
schaken?quote:
hahaha ja mooi, die ging er vol voorquote:Op zondag 25 februari 2018 19:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ook lekker rustig..
[ afbeelding ]
het is niet ethisch om zwakzinnigen zo voor de gek te houden.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:46 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
zijn we ook natuurlijk.
Lol nu speel je in op mijn zachte plekjequote:Op zondag 25 februari 2018 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het is niet ethisch om zwakzinnigen zo voor de gek te houden.
Heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2018 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha ja mooi, die ging er vol voor
21:00quote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:47 schreef -sabine- het volgende:
![]()
Het houdt niet op, niet vanzelf......
en de hele grap is Night en Rob geus zijn eigenlijk dezelfde persoon.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
en robjegeus is nog pissig op mij vanwege mijn UI, SL is pissig op mij om weet ik veel wat en haagskwartiertje weet niet wat ie met de situatie aanmoet
Dat zou echt zo slecht zijn dat het eigenlijk stiekem best wel grappig isquote:Op zondag 25 februari 2018 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en de hele grap is Night en Rob geus zijn eigenlijk dezelfde persoon.
Oeeeh shocker, sherlock holmes at work, wie dat nog niet door had is wel echt gestoord maar oke, knap ontdektquote:Op zondag 25 februari 2018 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en de hele grap is Night en Rob geus zijn eigenlijk dezelfde persoon.
Jij hebt ook kinderen?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Altijd is Kortjakje ziek
Midden in de week maar zondags niet
Zondags gaat zij naar de kerk
Met een boek vol zilverwerk
Altijd is Kortjakje ziek
Hoe kan jij 2 keer dezelfde tekst typen? Of is er een verschil?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Altijd is Kortjakje ziek
Midden in de week wil zij niet wassen
Zondags strikt ze herendassen
Altijd is Kortjakje ziek
Leuk !!quote:Op zondag 25 februari 2018 19:56 schreef tailfox het volgende:
Oneliners,
Een lijn,
Weinig woorden.
Blijven plakken door de lijm.
Zinnen om voor te moorden.
aids uit tailfox toch?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Leuk !!
Hoe heet zo’n soort “gedichtje” ook alweer?
Uhm nee zo noemde Mn leraar het niet..was niet een limmerick maar ..quote:
geen idee,quote:Op zondag 25 februari 2018 20:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Uhm nee zo noemde Mn leraar het niet..was niet een limmerick maar ..
quote:Op zondag 25 februari 2018 20:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee,
Kennis is macht.
Weet niet wat ik mis.
Voel mij nu zonder kracht.
Zonder het antwoord weet ik niet wat er is.
quote:Op zondag 25 februari 2018 20:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou inderdaad lekker een HJ wegtikken
grote domper... 0-0quote:Op zondag 25 februari 2018 20:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nog wat leuks beleefd vandaag?
Lijkt me niet goed voor jouquote:
Stuur nooit gedichten eigenlijk.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed voor jou
Maar bedoelde eigenlijk meer, stuur je meisje veel gedichtjes !!
Er zijn weinig mannen die dat doen dan wel kunnen.
En het is
quote:
Je kunt het wel volgens mij ik hou van taaltovenaars!quote:Op zondag 25 februari 2018 20:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
Stuur nooit gedichten eigenlijk.
Schrijf mijn dromen wel op en dit is meestal dichtvorm. Want " makkelijk" en minder vaag.
Dyslectisch als de pest maar bedankt voor het compliment.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Je kunt het wel volgens mij ik hou van taaltovenaars!
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dyslectisch als de pest maar bedankt voor het compliment.
Lionquote:Op zondag 25 februari 2018 20:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat is je favo reep? Ik twijfel nog steeds
Hey sletquote:Op zondag 25 februari 2018 20:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed voor jou
Maar bedoelde eigenlijk meer, stuur je meisje veel gedichtjes !!
Er zijn weinig mannen die dat doen dan wel kunnen.
En het is
Niet je genre... maar luister maar eens!
Ow, is dat beter?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee die lust ik ook maar dan wel uit de vriezer.
Ja bounty of ballistoquote:Op zondag 25 februari 2018 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
bounty minst lekker, lion is goed ja en milky way
Ja mars icecream maar ik doe de gewone in de vriezer.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ow, is dat beter?
Je hebt toch ook van die speciale ijsrepen ofzo?
zal het eens proberen.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja mars icecream maar ik doe de gewone in de vriezer.
Ik ook bijna nooit maar koude chocolade is gewoon het allerlekkerstequote:
twixsquote:Op zondag 25 februari 2018 20:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat is je favo reep? Ik twijfel nog steeds
Nou ben niet dun maar viesdik laat ik ook even aan me voorbij gaan.quote:
twix is ook wel boh jaquote:
pics?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ben niet dun maar viesdik laat ik ook even aan me voorbij gaan.
jawel lachen johquote:Op zondag 25 februari 2018 20:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nouuuuuu dat nu ook weer niet.
Nee ben geen lid.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké ben je ook lid?
Zoek maar ff dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |