SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:16 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
De vraag is; weet je ook van wie?
Nelly en Kelly Rowland.quote:
quote:
Nare gasten zijn dat heel arrogant en het enige wat ze doen is een Engels hit liedje voorzien van een Nederlands party tekstje.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nare gasten zijn dat heel arrogant en het enige wat ze doen is een Engels hit liedje voorzien van een Nederlands party tekstje.
En wat vinden ze zichzelf geweldig.
Ze brengen mij anders meer plezier dan jij op dit moment met je negatieve commentaarquote:Op zondag 25 februari 2018 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nare gasten zijn dat heel arrogant en het enige wat ze doen is een Engels hit liedje voorzien van een Nederlands party tekstje.
En wat vinden ze zichzelf geweldig.
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ze brengen mij anders meer plezier dan jij op dit moment met je negatieve commentaar
Geniet ervan.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ze brengen mij anders meer plezier dan jij op dit moment met je negatieve commentaar
Feyenoord logo kan er na woensdag ook naast.quote:
Die winnen de beker wel johquote:Op zondag 25 februari 2018 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord logo kan er na woensdag ook naast.
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die winnen de beker wel joh
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat wint ADO dit seizoen?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen er al een tijden geen kut van waarom woensdag opeens wel.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen nacompetitie is voor die club al een prijs.quote:
seizoen voor Ajax zonder prijzen is een groter falen dan een ADO wat zwaar boven verwachting presteert.quote:
quote:
Dat gehaat op AJAXquote:Op zondag 25 februari 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
seizoen voor Ajax zonder prijzen is een groter falen dan een ADO wat zwaar boven verwachting presteert.
dit jaquote:Op zondag 25 februari 2018 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt door arrogante houding van die club.
Lol het werkt dus welquote:Op zondag 25 februari 2018 17:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ga je serieus op die manier proberen zieltjes te winnen ?__!
Klopt want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het : je moeder opmerkingen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lol het werkt dus wel
Ojaquote:Op zondag 25 februari 2018 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt door arrogante houding van die club.
quote:
Dat bedoelde ik niet, het aanpassen van de replypost werkt dus op die manier dat jij er (of wie dan ook dus) ook een berichtje van krijgt. Was niet persoonlijk naar jou toe, maar moest toch iets erin plempen en van de personen in de top 300 die ik het minst waardeer hier op fok zit jij ook in dus koos een random persoonquote:Op zondag 25 februari 2018 17:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Klopt want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het : je moeder opmerkingen.
Aah zo. Nou ik heb geen idee of ik er een bericht van kreeg maar zag het staan.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, het aanpassen van de replypost werkt dus op die manier dat jij er (of wie dan ook dus) ook een berichtje van krijgt. Was niet persoonlijk naar jou toe, maar moest toch iets erin plempen en de persoon die ik in de top 300 minst waardeer hier op fok zit jij ook in dus koos een random persoon
Ik ga het nog wel een keer hertesten een keerquote:Op zondag 25 februari 2018 17:43 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Aah zo. Nou ik heb geen idee of ik er een bericht van kreeg maar zag het staan.
Goed bezig Robjequote:Op zondag 25 februari 2018 17:43 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel een keer hertesten een keer
Ik zit mobiel dus dan krijg je geen melding.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel een keer hertesten een keer
Pc? Dat ding heb ik al jaren niet meerquote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je krijgt ook geen melding als je uberhaupt in het topic blijft volgens mij.. dus kan je even weggaan en het op een pc weer proberen?
die Jack is wel baas beetje tijdens carnaval gratis feesten en lekkere wijven altijd mee.quote:
Oke dan ga je toch naar de bibliotheek?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Pc? Dat ding heb ik al jaren niet meer
Tuurlijk maar aangezien jij in mijn top 1 staat van meest akelige mensen op FOK! zit dat er niet inquote:Op zondag 25 februari 2018 17:46 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke dan ga je toch naar de bibliotheek?
Nee zelfs dat kleine taakje dat ik je wou geven is niet meer nodigquote:Op zondag 25 februari 2018 17:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Tuurlijk maar aangezien jij in mijn top 1 staat van meest akelige mensen op FOK! zit dat er niet in
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker geld verdienen in een mongolen provincie.
Toch wel een kloon dus hahaha verlul je jezelf even hequote:Op zondag 25 februari 2018 17:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ow lol probeerde ik die eerst uit?
Huh ben sowieso een kloon. Maar niet van hem.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:49 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Toch wel een kloon dus hahaha verlul je jezelf even he
Hahahahaha nee kijk die fotoquote:Op zondag 25 februari 2018 17:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Huh ben sowieso een kloon. Maar niet van hem.
brabantquote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:50 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mij?
Lexi dacht dat je mijn kloon was.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:50 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mij?
Lol zij gaat nog met de toiletbril omhoog op een wc zitten als ze even afgeleid isquote:Op zondag 25 februari 2018 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lexi dacht dat je mijn kloon was.
Heb jij nou zo weinig liefde en aandacht in je leven gehad dat je hier altijd zo zuigend en vervelend moet doen?quote:
Dat is privequote:Op zondag 25 februari 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij nou zo weinig liefde en aandacht in je leven gehad dat je hier altijd zo zuigend en vervelend moet doen?
Dat is mij ook een raadselquote:Op zondag 25 februari 2018 17:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja inderdaad ik zit zo negatief naar jullie te doen het is ongelofelijkDat ik nog niet gebanned ben zeg, wat ik zeg kan echt niet
ik heb bij febo grilburgers en patat gegeten en jij ?quote:
gehaktballen met krieken.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:55 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik heb bij febo grilburgers en patat gegeten en jij ?
quote:
kersenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 februari 2018 17:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Mijn jongste kindje is vandaag trouwens gedooptNogal een ritueel
:gefeliciteerdquote:Op zondag 25 februari 2018 17:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Mijn jongste kindje is vandaag trouwens gedooptNogal een ritueel
lekkerquote:
Jij doopt ze natuurlijk in het ado stadion .quote:Op zondag 25 februari 2018 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, was een mooi punt. 0-0
Ik dompel ze over het algemeen onder in rouw.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij doopt ze natuurlijk in het ado stadion .
Zeker. Ga gauw naar je gezin toe. Ze hebben jou nodig, die lieve positieve man in hun leven.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Bedankt allemaal, ik hoop dat nu ik jullie een beetje jullie positieve kant heb laten ontplooien jullie die in de toekomst ook blijven gebruiken
wat negatief.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dompel ze over het algemeen onder in rouw.
Nou die ben ik gister de hele dag en vandaag een redelijke periode geweest. Ik mag ook wel wat tijd hebben in mijn mancave. Lees: mijn pc.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:00 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Zeker. Ga gauw naar je gezin toe. Ze hebben jou nodig, die lieve positieve man in hun leven.
is het niet zo etenstijd ?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou die ben ik gister de hele dag en vandaag een redelijke periode geweest. Ik mag ook wel wat tijd hebben in mijn mancave. Lees: mijn pc.
Is het niet zo etenstijd ?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou die ben ik gister de hele dag en vandaag een redelijke periode geweest. Ik mag ook wel wat tijd hebben in mijn mancave. Lees: mijn pc.
broodjesquote:Op zondag 25 februari 2018 18:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nee na de doop is er eetgelegenheid etc, hebben we al speciale dingen gegeten
Ah nu valt alles op zn plekquote:Op zondag 25 februari 2018 18:04 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
enjera en wut etc, mijn vriendin is ethiopisch vandaar
Uhuhquote:Op zondag 25 februari 2018 17:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lol zij gaat nog met de toiletbril omhoog op een wc zitten als ze even afgeleid is
quote:
hoi lexyquote:Op zondag 25 februari 2018 18:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Gooooeeeedenavond hoe eerder op de avond ........
Hoihoiiiquote:Op zondag 25 februari 2018 18:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Gooooeeeedenavond hoe eerder op de avond ........
Haai wat gezellig hier heb even meegelezen.quote:
ik heb al gegeten bij de feboquote:
Stel je niet aan, jij bent diegene die een SC helemaal gaat herlezen, dan kan je soms wat dingen lezen die je niet leuk vindt, get over it and join the fun clubquote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
In de maneschijn
In de maneschijn
Klom ik op een trapje naar het raamkozijn...
Nou niet alles hoor maar DAT las ik dus net weer even.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Stel je niet aan, jij bent diegene die een SC helemaal gaat herlezen, dan kan je soms wat dingen lezen die je niet leuk vindt, get over it and join the fun club
Naar mijn idee doe ik altijd gezellig maar zit de rest mij te stierenquote:Op zondag 25 februari 2018 18:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou niet alles hoor maar DAT las ik dus net weer even.
Zolang jij gezellig doet en niet zuigt.
(Dat kan ik namelijk beter)
Hebben we het erg gezellig !!
Je denkt dat het grappig is he, maar dit gaat om punten, punten die je niet zomaar kan herkopen ofzo. Elke punt die je verliest is een punt die je nooit weer kan krijgen, tenzij er een glitch is in de database of een mod een cijfertje in een correcte rij aan kan passenquote:
Dat is over het algemeen het probleem met kerkgangers.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Naar mijn idee doe ik altijd gezellig maar zit de rest mij te stieren
Hey ik ga niet naar de kerk, mijn vriendin ook niet, maar zij is diegene die wel gelovig is, meiden...quote:Op zondag 25 februari 2018 18:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen het probleem met kerkgangers.
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Je denkt dat het grappig is he, maar dit gaat om punten, punten die je niet zomaar kan herkopen ofzo. Elke punt die je verliest is een punt die je nooit weer kan krijgen, tenzij er een glitch is in de database of een mod een cijfertje in een correcte rij aan kan passen
Natuurlijk, het is nooit de fout van een kerkganger. Die zijn heiligquote:Op zondag 25 februari 2018 18:23 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
weet trouwens wel zeker dat als er een AI over fok heen gegooid zou worden deze AI zou stellen dat ik gelijk heb en ieder ander irritant bezig is
Zit je nu 1 of andere nieuwe techniek uit te proberen ofzo hoe je een eikel kan worden?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:24 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is nooit de fout van een kerkganger. Die zijn heilig
Ooit wel eens gehoord van gedrag spiegelen ?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Zit je nu 1 of andere nieuwe techniek uit te proberen ofzo hoe je een eikel kan worden?
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet, mijn vriendin zelfs niet, bedoel wat is dit
Ja dat is toch zoiets als dat ik jouw gedrag omdraai en je dan acceptabel zou kunnen vinden als persoon, misschien zelfs enigzins zou mogenquote:Op zondag 25 februari 2018 18:26 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord van gedrag spiegelen ?
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ooh wat heerlijk smullen wij.. ja dat is ook zo .. ik heb namelijk nog brood over.
In een groen groen groen knollen knollen land
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
waar is appartementencomplex trouwens?
Kunnen we dit onderwerp overslaan aub ?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nog leuk voetbal gekeken dis wat was de uitslag?
Wil je weten wat ik vanmiddag gedaan heb?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:33 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Kunnen we dit onderwerp overslaan aub ?
Heftigquote:Op zondag 25 februari 2018 18:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik wou eigenlijk mijn eigen punten wegpakken als grap maar robjegeus verklootte dat ook weer zelfs
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
hey sabine, leuke UI, ben jij dat? Sexy hoor, welkom hier hey
vanavond sneeuw morgen min 20quote:
Als jij maar van mijn ui afblijft.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
hey sabine, leuke UI, ben jij dat? Sexy hoor, welkom hier hey
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
vanavond sneeuw morgen min 20
Ik hoef geen importbruidquote:Op zondag 25 februari 2018 18:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
ga es je eigen meissie regelen
Geen UI is veilig voor mijquote:Op zondag 25 februari 2018 18:36 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als jij maar van mijn ui afblijft.
blijf morgen maar in huisquote:Op zondag 25 februari 2018 18:39 schreef -sabine- het volgende:
Zijn de wegen wel oké morgen? Ik moet de dijk over.
sommige mensen moeten wel gewoon werken Mark.quote:
Sneeuw ???quote:Op zondag 25 februari 2018 18:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Morgen wel glad in Friesland!
Alles is al wit hier Sabine!
Ja ik ben een switch monsterquote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 18:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En ik heb niet met poedersuiker gestrooitd
die van youtube lekker wijfiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |