Ik was anders wel net behoorlijk mad bij Ajaxquote:Op zondag 25 februari 2018 15:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bij mij overheerst berusting trouwens.
Ja net wel, maar nu is het wel goed zo.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was anders wel net behoorlijk mad bij AjaxNu wel berusting ja
er is ook weinig anders te doen dan dat, wel jammer een beetje spanning maakt het nog dragelijkquote:Op zondag 25 februari 2018 15:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bij mij overheerst berusting trouwens.
Nu hoef je de rest van het seizoen eigenlijk niet meer te kijken nee.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is ook weinig anders te doen dan dat, wel jammer een beetje spanning maakt het nog dragelijk
Vrouwtje ook weer blijquote:Op zondag 25 februari 2018 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu hoef je de rest van het seizoen eigenlijk niet meer te kijken nee.
quote:
Die Cassierra kan er gewoon helemaal niks van.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:46 schreef Tarado het volgende:
en Siem in de spits, sorry hoor, ook een leuk signaal naar Cassierra
wisten we toch al een beetje bij aankoopquote:Op zondag 25 februari 2018 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die Cassierra kan er gewoon helemaal niks van.
Zijn steeds mensen hier die hem graag in het eerste willen zien. Hij mag de veters van Klaas-Jan nog niet eens strikken.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wisten we toch al een beetje bij aankoop
Sommige mensen blijkbaar welquote:
Stop met deze act.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan ook nog de scheids mee. Jammer man.
Nou ja, als je als Ajax gewoon wint vandaag en PSV zou niet winnen dan sta je op schootsafstand, maar het punt is dat je dan echt negeert wat er de afgelopen maanden op de velden is gebeurd.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sommige mensen blijkbaar wel
We hebben een veel beter doelsaldo voor PSV. Dat telt als één punt. Als je er een tijdje dicht op had kunnen blijven zitten, was de kans er zeker. Maar we laten na één week alweer los. Ja, dan houdt het definitief op.quote:
"we hadden net als vorige week veel kansen"quote:Op zondag 25 februari 2018 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het veldspel was verder uitstekend
~ Ten Hag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |