gefeliciteerd met je kleuter!quote:Op maandag 5 maart 2018 10:10 schreef Burdie het volgende:
Ik kom me hier even voor een half jaartje afmelden, Kuiken is afgelopen vrijdag toegetreden tot het wonderlijke rijk der kleuters. Ik heb niet heel veel meegepost de afgelopen tijd, maar wel genoten van jullie verhalen
.
In november meld ik me wel weer met Guppy.
quote:Op maandag 5 maart 2018 12:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd Burdie!
Ik kom me vandaag melden met peuter nummer 2omg, twee peuters! Ik zag pinqs post; alles gaat hier goed hoor! Afgezien van de epische Griep die ons plaagt, maar dat is bijzaak. Weinig tijd om te posten want nieuwe baan en die twee peuters, dus
.
Tas is zo leuk nu, vol temperament en een heleboel NEE maar ook altijd alles delend met z’n zus, mij met alles willen helpen en vooral heel veel grapjes.
En ook voor het eerst enigszins bewust jarig. “Ikke supesoot mama, ikke TIEN! ZES! ACH! ZES! VIE!”.
2 peutersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
super cute zijn ik ben groot tellen
Schudden voor gebruik
Dit!quote:Op maandag 5 maart 2018 20:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
Die witte wondersponsjes van de Action
Deze post geeft mij hoop. Thnxquote:Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind twee peuters wel een gaziljoen keer gemakkelijker dan een peuter en een baby. OK, ze meppen elkaar met de hamertjetikhamer en ze proberen elkaar te overtreffen in “Nee, VIES” aan tafel. Maar ze kunnen ook eindelijk enigszins harmonieus in de tuin rommelen en TV kijken. Ik kon laatst zelfs een heel hoofdstuk in m’n boek lezen tijdens een aflevering Timmytijd. Ik had me wel in de keuken verstopt want ik was aan het koken
, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |