Ik kijk al sinds 2005 en voor mij is het ook 1 van de weinige seizoenen waarbij het lastig is om zeker te zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:01 schreef Moira. het volgende:
Ik zit ff terug te denken, en ik kijk sinds 2013 écht WIDM. Maar dit is serieus het eerste seizoen dat ik bij aflevering 9 écht níét weet wie van de 3 nou de mol is
Leuk spel. Ik heb het paar keer gespeeld, dan wel de nieuwe versie met de app.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:20 schreef Burdie het volgende:
Van wie is weerwolven trouwens het favoriete spel?
Ik bedoel van wie van de widm kandidaten, het was een vraag in de test.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Leuk spel. Ik heb het paar keer gespeeld, dan wel de nieuwe versie met de app..
sterktequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
Flabbergasted.
Mijn wereldbeeld is ingestort..
Tunnelvisie is eng. Heel eng.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:20 schreef Burdie het volgende:
Van wie is weerwolven trouwens het favoriete spel?
twitter:accountnaam twitterde op zaterdag 24-02-2018 om 22:22:26Het is denk ik dit jaar wie was de mol. Elke aflevering een nieuwe die daarna het programma verlaat. #widm reageer retweet
Ik sinds de tweede serie.. Dit is een bizar seizoen..quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:01 schreef Moira. het volgende:
Ik zit ff terug te denken, en ik kijk sinds 2013 écht WIDM. Maar dit is serieus het eerste seizoen dat ik bij aflevering 9 écht níét weet wie van de 3 nou de mol is
Ik hoop écht dat de ontknoping en de molstreken genieten wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik sinds de tweede serie.. Dit is een bizar seizoen..
![]()
Als Ruben de Mol is zou ie dan wel kloppende info aan Simone geven?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als het Ruben is dan zou Olcay de test beter hebben gemaakt dan Simone, terwijl Simone juist extra informatie inwon...
Hoe kom je bij dat tekstjequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:52 schreef Maartel het volgende:
Ik zat heel erg op Ruben maar ze brengen zijn verdenkingen wel héél nadrukkelijk in beeld.
Lijkt me dus logischer dat een paar kandidaten fout op hem zitten en de mol er leuk in mee gaat.. en dat Ruben dan dus goed zit, en eind volgende week bekend gemaakt wordt als winnaar.. en dat wij nog steeds niets weten.
Al is, als de dagboeken kloppen, dit wel iets wat vooral op Jan lijkt te slaan omdat die als enige een metro deelde:
[ afbeelding ]
Dagboek aflevering 5. Ruben ging niet in een metro, en Olcay in 1 waar geen anderen in zaten (iig geen andere kandidaten)quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:09 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat tekstje
Er zitten inderdaad veel toffe en hilarische opdrachten bij dit jaar. Deze aflevering was weer schitterend. Wat ik wel mis dit seizoen zijn van die mindfuck opdrachten.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:05 schreef Maartel het volgende:
Voor mijn gevoel is het qua soort opdrachten wel een stap vooruit dit jaar.
Maar ik houd ook heel erg van dwaaltochten in steden enzo.
Mwa. Zo'n 'car'-aroke opdracht is even grappig om te zien, maar is natuurlijk zo lowbudget en simpel als wat. Hoef je niet voor in Georgie te zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:05 schreef Maartel het volgende:
Voor mijn gevoel is het qua soort opdrachten wel een stap vooruit dit jaar.
Maar ik houd ook heel erg van dwaaltochten in steden enzo.
Zoals 'stel de mol een vraag'?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad veel toffe en hilarische opdrachten bij dit jaar. Deze aflevering was weer schitterend. Wat ik wel mis dit seizoen zijn van die mindfuck opdrachten.
Klopt, maar daar staan voor mijn gevoel wel heel veel 'opdrachten in een verlaten pand'/'puzzeltochten door de stad'-opdrachten tegenover.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa. Zo'n 'car'-aroke opdracht is even grappig om te zien, maar is natuurlijk zo lowbudget en simpel als wat. Hoef je niet voor in Georgie te zijn.
Zoals deze:quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zoals 'stel de mol een vraag'?
Dat vind ik eigenlijk vooral 'je hebt er uiteindelijk geen zak aan'-opdrachten.
Behalve die keer dat Inge meerdere keren voor de deuren van een lift verscheen, dat was een giveaway.
Dit dusquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:52 schreef Bayswater het volgende:
Jan spoort anderen aan te mollen, slim als mol zijnde
Maar het zegt ook heel veel in geval dat Jan de mol is.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:50 schreef Moira. het volgende:
Even ervanuitgaande dat iedereen vandaag vol op iemand is gegaan in de test.
Ruben vol op Jan
Simone, Olcay en Jan vol op Ruben.
> Als Olcay de mol is, zouden ze de test allemaal fout hebben ingevuld en was Simone degene die 'm het slechtst had gemaakt.
> Als Jan de mol is, zou alleen Ruben goed zitten en de rest op 'mazzel' door zijn en Simone dus het slechtst.
> Als Ruben de mol is, zat iedereen goed maar heeft Simone gewoon net iets te veel fout/te langzaam.
Dus de test en het feit dat iedereen op Ruben zit zegt ons eigenlijk alsnog niks. Daarom denk ik dat ze het hebben durven laten zien.
Jij bent anders heel goed in raden van de mol. Dit jaar niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
Flabbergasted.
Mijn wereldbeeld is ingestort..
Tunnelvisie is eng. Heel eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |