Ter compensatie voor ons allen hier. Neem aan dat niemand hier een broekje aanheeft namelijkquote:
Voor Kuurne gaat het broekje eigenlijk nooit uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ter compensatie voor ons allen hier. Neem aan dat niemand hier een broekje aanheeft namelijk
Dan is Wouter Vandenhaute een lulquote:Op zondag 25 februari 2018 14:42 schreef showtimer het volgende:
Nu trouwens wel groene Sporza graphics.
Het lag dus aan Wouter Vandenhaute.
RoomGod gaat natuurlijk voor de sprint met De Wip.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Roompot nu zelfs niet meer voor de mongolenontsnapping? Dan zijn ze wel helemaal een overbodige ploeg geworden.
Weendog schroeit alleen in Noorwegenquote:Op zondag 25 februari 2018 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Gister hebben 100 man de finish gehaald. Waaronder wel 1 Roompot renner.
[ afbeelding ]
editie 2010quote:Op zondag 25 februari 2018 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor Kuurne gaat het broekje eigenlijk nooit uit.
Er ligt toch nog wel ergens een drempel die 1% omhoog gaat? Dan kan je die tactiek ook gelijk in de prullenbak smijten.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RoomGod gaat natuurlijk voor de sprint met De Wip.
Blijf het zeggen jaquote:Op zondag 25 februari 2018 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 24-02-2018 om 12:22:21@JasperBeelaert makes sense. Ik trek het me ook zeker niet persoonlijk aan hoor reageer retweet
Gaat ie het redden?quote:25 Écart
14h48
Situation de course
En tête : Remco EVENEPOEL (Acrog-Pauwels Sauzen Juniors)
A 45 sec, Xandres VERVLOESEM (Van Moer Logistics CT) et Brent VAN MULDERS (Davo CT-Tongeren Junior)
A 58 sec, le peloton
Xandres?quote:
Ik heb me gewoon oprecht gemist van topic, dat is natuurlijk ook niet zo bizar als je bedenkt dat er nu actief in twee wielertopics gepost wordt.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je nu zelfde act opvoeren als gisteren?
Weer terug in het gareelquote:Op zondag 25 februari 2018 14:53 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zijn jullie ook weer ontzettend streng zeg.
Doe gewoon hier, Kuurne is 99/100 keer toch pas interessant in de laatste honderd meter.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:53 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zijn jullie ook weer ontzettend streng zeg.
Cavagna > Schaakmanquote:Op zondag 25 februari 2018 14:54 schreef Mani89 het volgende:
En tête : Rémi CAVAGNA (Quick-Step Floors)
à 40" : Alexys BRUNEL (France Espoirs)
à 1'25": le peloton
à 2'10": le 2e peloton
Gaan ze het halen?
Oei. Nu heb je slapende honden wakker gemaakt.quote:
Valt tegen. Had toch wel binnen een minuut een reactie verwacht.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oei. Nu heb je slapende honden wakker gemaakt.
Rémi heeft me voorlopig nog niets opgeleverd in PCL. Dat terwijl de Schach stilaan uitgroeit tot één van m'n absolute kopmannen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oei. Nu heb je slapende honden wakker gemaakt.
Zo makkelijk laat ik me nu ook weer niet op de kast jagen.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt tegen. Had toch wel binnen een minuut een reactie verwacht.
Echt wel.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zo makkelijk laat ik me nu ook weer niet op de kast jagen.
Je bent een lief kind.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zo makkelijk laat ik me nu ook weer niet op de kast jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |