Das Tiesj.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wellens is zich op aan het blazen.
Dit is Wellens niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wellens is zich op aan het blazen.
Geen mooie jongen.quote:
Oh ze hadden het over Wellens net, maar ik zie het ja.quote:
Doet hoe dan ook niks af aan het feit dat hij de Olumpisch Kampioen is Hans.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:44 schreef Syntix het volgende:
Die kutbelgen moeten wel eens hun bek gaan houden over het hebben van de OS kampioenHeeft alleen gewonnen omdat Henao, Porte en Thomas vielen.
Nietesquote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:48 schreef Slobeend het volgende:
Doe eens rustig Welles, het is nog lang
Dit is nog steeds Tiesj Benoot.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:48 schreef Slobeend het volgende:
Doe eens rustig Welles, het is nog lang
Hij koerst net als zijn grote voorbeeld, Chris Froome.quote:
Hij heeft ook een puffertje in zijn rugzak?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij koerst net als zijn grote voorbeeld, Chris Froome.
Zeker wel. Zelfde geldt voor tommetje die nooit de giro had gewonnen als de organisatie Thomas niet had laten vallen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doet hoe dan ook niks af aan het feit dat hij de Olumpisch Kampioen is Hans.
Na een paar maanden al totaal geindoctrineerd. Geen persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij koerst net als zijn grote voorbeeld, Chris Froome.
Van Baarle heeft inderdaad ook astma en neemt voor iedere koers een paar pufjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft ook een puffertje in zijn rugzak?
Voor Van Baarle staat vast dat zijn nieuwe kopman niets fout heeft gedaan. "Maar weet je, ik gebruik dat medicijn ook al vier jaar. Het mag gewoon. Ik heb inspanningsastma gekregen door het fietsen en ik neem het voor een zware intervaltraining en voor wedstrijden. Dat heeft Chris ook gedaan, en dat zullen ze ook bewijzen. Anders zou hij nu geen wedstrijden rijden.”quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft ook een puffertje in zijn rugzak?
Eerst wilde hij nog bij Cannondale blijven, haha. Grijze muis.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Na een paar maanden al totaal geindoctrineerd. Geen persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor Van Baarle staat vast dat zijn nieuwe kopman niets fout heeft gedaan. "Maar weet je, ik gebruik dat medicijn ook al vier jaar. Het mag gewoon. Ik heb inspanningsastma gekregen door het fietsen en ik neem het voor een zware intervaltraining en voor wedstrijden. Dat heeft Chris ook gedaan, en dat zullen ze ook bewijzen. Anders zou hij nu geen wedstrijden rijden.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |