Geen Donald duck lezenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:12 schreef Hathor het volgende:
De Moslimkrant ken ik niet, ik had vroeger wel de Eppo.
Jawel hoor, maar dat was nog in de kleutertijd, Mickey maandblad had ik toen ook nog.quote:
Links maar dat gaat goed samen schijnbaar....quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:36 schreef Woelwater het volgende:
Ach, toen DENK zich terugtrok uit een debat was het tactisch een slimme zet. Nu de PVV niet komt opdagen is het kansloos![]()
Laat me raden, TS is moslim?
Geef de PVV groot gelijk om niet te gaan, aangezien de moslims klaarstaan met zwaarden om iedereen die hun leiders weerwoord geeft te onthoofden.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
PVVLaffe honden. Kom dan eens een keer opdagen als je serieus iets wilt bereiken.
Ja, dat was de hele opzet van het debat.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Geef de PVV groot gelijk om niet te gaan, aangezien de moslims klaarstaan met zwaarden om iedereen die hun leiders weerwoord geeft te onthoofden.
Mooi blad man. Sjors en Sjimmie in hun top tijd. Stout zijn met Michael Claxon en Madomma.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:12 schreef Hathor het volgende:
De Moslimkrant ken ik niet, ik had vroeger wel de Eppo.
Heb net een beetje rondgekeken op hun site. Ze kunnen het beter zionkrant noemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:03 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Snelst groeiende groep binnen Nederland daarom misschien. 1mil + inmiddels.
Je hebt gelijk. Je kunt beter als een kip zonder kop blijven rakelen over de taqiyya en conservatieve ideeën blijven projecteren zonder überhaupt de andere partij de gelegenheid te geven dat te nuanceren.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:58 schreef Toga het volgende:
Wat valt er te debatteren behalve wat er al gezegd is: "minder, minder, minder"?
Hypocriet en een dubbele standaard.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:36 schreef Woelwater het volgende:
Ach, toen DENK zich terugtrok uit een debat was het tactisch een slimme zet. Nu de PVV niet komt opdagen is het kansloos![]()
Laat me raden, TS is moslim?
Ik weet niet over welk debat die gast het heeft?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hypocriet en een dubbele standaard.
Zou heel goed kunnen.
Jij weet zowieso niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk debat die gast het heeft?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij weet zowieso niet zo heel veel.
Aldus de typisch boze Henk.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij weet zowieso niet zo heel veel.
Dan integreren ze beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hypocriet en een dubbele standaard.
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:04 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt wel verstandig aangezien andere partijen waarschijnlijk van plan waren om daar ten koste van de PVV punten te scoren
Welk debat?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:33 schreef dellipder het volgende:
Zo'n debat voegt niks toe en is een herhaling van zetten.
De standpunten liggen zo ver uiteen dat overeenstemming onmogelijk is.
In principe vergelijkbaar met de kansloze "discussie" naar aanleiding van de shool shooting in Florida.
Bully praktijken helpt helemaal niks om tot elkaar te komen, laat staan om via het constitutioneel proces wetten aan te passen aan de wensen van het volk.
Precies.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ooooowwwwhhhh. https://www.rijnmond.nl/n(...)terug-uit-Islamdebatquote:
Niet alleen de PVV, volgens mij.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ooooowwwwhhhh. https://www.rijnmond.nl/n(...)terug-uit-Islamdebat
Nee, PVV heeft ook niet zoveel met Islam. Vandaar.
Noem eens een aantal zaken waar men overeenstemming zou kunnen bereiken op het gebied van van seksuele en religieuze minderheden, vrouwenrechten en religieuze vrijheid.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:05 schreef Logic91 het volgende:
Het nummer een gespreksonderwerp bij de PVV. ''De islam is een gevaar voor de westerse maatschappij'' dit ''We moeten de-islamiseren'' dat. Dan organiseert men een keer een debat maar dan dagen ze niet op.
Je bereikt niks door met de moslimkrant te discussiëren. Behalve dan een hoge bloeddruk.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
PVVLaffe honden. Kom dan eens een keer opdagen als je serieus iets wilt bereiken.
En het verlies van het leven, indien men teveel negatiefs zegt over de moslims.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je bereikt niks door met de moslimkrant te discussiëren. Behalve dan een hoge bloeddruk.
Ik dacht zelf aan deze:quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
En helemaal als je als moslim denkt ik wil wat anders doen; ik wil wat liberaler worden....quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:49 schreef torentje het volgende:
[..]
En het verlies van het leven, indien men teveel negatiefs zegt over de moslims.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:51 schreef dellipder het volgende:
[..]
En helemaal als je als moslim denkt ik wil wat anders doen; ik wil wat liberaler worden....
Hoef je overigens geen medewerking en steun te verwachten van onder andere D66, PvdA, CDA en VVD.
Wat hebben de moslims hier en de politieke partijen die je noemt mee van doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:02 schreef dellipder het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Apostasy_in_Islam#Execution
Een universele opvatting hierover...quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat hebben de moslims hier en de politieke partijen die je noemt mee van doen?
Maar wat heeft dat met je eerdere post van doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:06 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een universele opvatting hierover...
Een aanvulling van mijn eerdere standpunt...quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met je eerdere post van doen?
Wat een wartaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:14 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een aanvulling van mijn eerdere standpunt...
Kan me niet echt boeien wat jij ervan vindt, maar bedankt voor de moeite,quote:
Truequote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:21 schreef WodanIsGroot het volgende:
Met terroristen ga je niet in debat.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:21 schreef WodanIsGroot het volgende:
Met terroristen ga je niet in debat.
dumb & dumberquote:
Bekeer je tot moslim en na een half jaar ga je je bekeren tot het christendom of jodendom.quote:
Nou ja, dan hoop ik maar dat je er zelf wel de relevantie van in ziet want dan is het nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:20 schreef dellipder het volgende:
[..]
Kan me niet echt boeien wat jij ervan vindt, maar bedankt voor de moeite,
De relevantie is dat moslims erg tolerant zijn als medemensen uittreden en zich atheďstisch verklaren of een ander geloof gaan aanhangen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoop ik maar dat je er zelf wel de relevantie van in ziet want dan is het nog ergens goed voor.
Maar wat hebben de politieke partijen die je noemde daarmee te maken?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:08 schreef dellipder het volgende:
[..]
De relevantie is dat moslims erg tolerant zijn als medemensen uittreden en zich atheďstisch verklaren of een ander geloof gaan aanhangen.
Kun je jezelf wat dit betreft dom voordoen, maar er is genoeg informatie beschikbaar dat jouw propaganda bestrijdt.
De politieke partijen die ik noemde vind ik niet pal staan voor Westerse burgervrijheden, zoals individuele vrijheid, religieuze vrijheid, seksuele vrijheid en gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar wat hebben de politieke partijen die je noemde daarmee te maken?
Overeenstemming bereiken met de tegenstander is gezien de ideologische verschillen vrijwel onmogelijk. Dat wil niet zeggen dat het per definitie onmogelijk is om de twijfelende moslims die mogelijkerwijs dit debat volgen toch te kunnen overtuigen van de liberale standpunten op deze gebieden. En dat lijkt me toch wel het voornaamste doel van een debat.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:13 schreef dellipder het volgende:
[..]
Noem eens een aantal zaken waar men overeenstemming zou kunnen bereiken op het gebied van van seksuele en religieuze minderheden, vrouwenrechten en religieuze vrijheid.
Anders gezegd homoseksualiteit, Joden, hoofddoek en de islam verlaten.
Pending...
Dit is wat ik stel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:36 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Overeenstemming bereiken met de tegenstander is gezien de ideologische verschillen vrijwel onmogelijk.
D66 en VVD? How?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:34 schreef dellipder het volgende:
[..]
De politieke partijen die ik noemde vind ik niet pal staan voor Westerse burgervrijheden, zoals individuele vrijheid, religieuze vrijheid, seksuele vrijheid en gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen.
Deze partijen maken in mijn opinie keuzes die meer in het belang van een supranationale samenleving zijn, waarbij de bovengenoemde vrijheden onder druk komen te staan.
EU-lovers, kort gezegd.quote:
Precies! Met heel veel immigratie kantelt dit naar onvrijheid van de collectivistisch islamitische cultuur.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De EU waarborgt juist individuele vrijheden middels grondrechten e.d.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:52 schreef dellipder het volgende:
[..]
Precies! Met heel veel immigratie kantelt dit naar onvrijheid van de collectivistisch islamitische cultuur.
Whatever.quote:
Hoe kantelen grondrechten die verankerd zijn precies naar 'de onvrijheid van de collectivistisch islamitische cultuur'?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:56 schreef dellipder het volgende:
[..]
Whatever.
Ik had al gezegd dat jij je dom kunt voordoen, maar dat er genoeg informatie beschikbaar is die jouw propaganda bestrijdt.
Sluipenderwijs.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kantelen grondrechten die verankerd zijn precies naar 'de onvrijheid van de collectivistisch islamitische cultuur'?
En dat komt door individuele vrijheden?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:04 schreef dellipder het volgende:
[..]
Sluipenderwijs.
Vluchtelingen die vanwege hun seksuele geaardheid lastig gevallen worden, moslima's die lastig gevallen worden als ze geen hoofddoek dragen, uniformen die aangepast moeten worden aan het islamitisch geloof, kunstenaars die onderwerpen vermijden, newspeak zoals islamofobie, etc...
Dat komt door de politieke partijen die ik benoemde, waarvan ik vind dat die meer EU-lover zijn dan de belangen van de belastingbetaler behartigen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat komt door individuele vrijheden?
Aldus een moslim met de standaard 'ik word gediscrimineerd kaart' en 'NLers zijn kut'.quote:
Zijn NLers dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan integreren ze beter dan verwacht.˛
Die zorgen dat mensen worden belaagd?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:22 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dat komt door de politieke partijen die ik benoemde, waarvan ik vind dat die meer EU-lover zijn dan de belangen van de belastingbetaler behartigen.
Geen moslim en een eckte roomblanke Nederlander man. Sorry.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aldus een moslim met de standaard 'ik word gediscrimineerd kaart' en 'NLers zijn kut'.
Pak t vliegtuig en kom niet meer terug.
Je hebt wel heel veel vervolgvragen. Wacht je totdat je ergens op kunt inhakken?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die zorgen dat mensen worden belaagd?
Mjah, en dat geloofd iedereen hier natuurlijk directquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen moslim en een eckte roomblanke Nederlander man. Sorry.
Standaard tactiek van 'links'.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:41 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je hebt wel heel veel vervolgvragen. Wacht je totdat je ergens op kunt inhakken?
geloofdquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mjah, en dat geloofd iedereen hier natuurlijk direct
Ik doe ook al 2 jaar geen cent meer in het sociale potje sinds ik weg ben, het is een verademing.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:12 schreef cempexo het volgende:
Het aantal Hollanders dat Nederland definitief aan het verlaten is, neemt ieder jaar toe. En dat zijn geen uitkeringsgerechtigden. Die niet...
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, chapeau hoor! Waar ben je heen verhuisd waar het allemaal zo geweldig is?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik doe ook al 2 jaar geen cent meer in het sociale potje sinds ik weg ben, het is een verademing.
Misschien gaan de aanwezige partijen zich wel over Koranteksten buigen en tot slot 'All you need Islam" in koor zingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:58 schreef Toga het volgende:
Wat valt er te debatteren behalve wat er al gezegd is: "minder, minder, minder"?
Als moslims liberaler willen worden dan lopen ze ook een grote kans om hun hoofd te verliezen door hun leiders, want de moslims moeten van hun leiders een eenheidsworst worden. Maar dat vergeten de meeste linkse medemensen meestal ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:51 schreef dellipder het volgende:
[..]
En helemaal als je als moslim denkt ik wil wat anders doen; ik wil wat liberaler worden....
Hoef je overigens geen medewerking en steun te verwachten van onder andere D66, PvdA, CDA en VVD.
quote:
Gossiepossiepossie..quote:
Ergens waar ze niet dik de helft van je arbeid innemen ? Misschien.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou, chapeau hoor! Waar ben je heen verhuisd waar het allemaal zo geweldig is?
Ik denk dat dit soort persoonlijk geneuzel de meerderheid niet bezig houdt.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De Verenigde Arabische Emiraten heeft geen belastingquote:Op zondag 25 februari 2018 14:25 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Ergens waar ze niet dik de helft van je arbeid innemen ? Misschien.
En dan nog zeggen dat Nederland niet vol isquote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:03 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Snelst groeiende groep binnen Nederland daarom misschien. 1mil + inmiddels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |