Geen Donald duck lezenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:12 schreef Hathor het volgende:
De Moslimkrant ken ik niet, ik had vroeger wel de Eppo.
Jawel hoor, maar dat was nog in de kleutertijd, Mickey maandblad had ik toen ook nog.quote:
Links maar dat gaat goed samen schijnbaar....quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:36 schreef Woelwater het volgende:
Ach, toen DENK zich terugtrok uit een debat was het tactisch een slimme zet. Nu de PVV niet komt opdagen is het kansloos![]()
Laat me raden, TS is moslim?
Geef de PVV groot gelijk om niet te gaan, aangezien de moslims klaarstaan met zwaarden om iedereen die hun leiders weerwoord geeft te onthoofden.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
PVVLaffe honden. Kom dan eens een keer opdagen als je serieus iets wilt bereiken.
Ja, dat was de hele opzet van het debat.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Geef de PVV groot gelijk om niet te gaan, aangezien de moslims klaarstaan met zwaarden om iedereen die hun leiders weerwoord geeft te onthoofden.
Mooi blad man. Sjors en Sjimmie in hun top tijd. Stout zijn met Michael Claxon en Madomma.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:12 schreef Hathor het volgende:
De Moslimkrant ken ik niet, ik had vroeger wel de Eppo.
Heb net een beetje rondgekeken op hun site. Ze kunnen het beter zionkrant noemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:03 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Snelst groeiende groep binnen Nederland daarom misschien. 1mil + inmiddels.
Je hebt gelijk. Je kunt beter als een kip zonder kop blijven rakelen over de taqiyya en conservatieve ideeën blijven projecteren zonder überhaupt de andere partij de gelegenheid te geven dat te nuanceren.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:58 schreef Toga het volgende:
Wat valt er te debatteren behalve wat er al gezegd is: "minder, minder, minder"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |