abonnement Unibet Coolblue
pi_177400035
Hallo,

Ik ben begonnen met wat webshops e.d. (internationaal) en sommige van deze lopen beter dan verwacht.
Nu heb ik geen bedrijf of kvk. en al mijn inkomsten gaan gewoon via paypal. Ik heb een paypal express account. Mag dit gewoon? En hoe zit het met de belastingdienst? Hier heb ik dus nul verstand van.
Nu lopen sommige van de shops al op tot $500-$1000 per maand inkomsten maar ik weet niet of ik dit zo kan cashen of dat dit moet worden aangegeven. (Ondanks dat het allemaal internationaal is, geen nederlandse klanten, geen producten in/uit nederland.)

Kan ik dit blijven doen zonder kvk? Kan ik cashen naar mijn rekening? Moet ik dingen aangeven bij de belasting?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 21:19:38 #2
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_177400902
Ja, ja en ja.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_177401509
Ben je nu serieus?
pi_177402303
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:51 schreef madam-april het volgende:
Ben je nu serieus?
Ja
Ik ben gewoon begonnen met "Snel geld verdienen op internet" en tot mijn verbazing werkt dit prima. Maar heb nul verstand van bedrijf, belasting, administratie etc.
pi_177402901
Opgeven onder “overige inkomsten” volgens mij.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_177403080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:29 schreef RozeDorky het volgende:

[..]

Ja
Ik ben gewoon begonnen met "Snel geld verdienen op internet" en tot mijn verbazing werkt dit prima. Maar heb nul verstand van bedrijf, belasting, administratie etc.
Ff voor alle duidelijkheid, heb je nou zelf verschillende webshops of doe je werkzaamheden voor verschillende webshops?
pi_177403321
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ff voor alle duidelijkheid, heb je nou zelf verschillende webshops of doe je werkzaamheden voor verschillende webshops?
Ik heb verschillende webshops. Ik kom alleen niet zelf in aanraking met het product. Ik doe dit voornamelijk via dropshipping methode
pi_177403389
Heb je je PayPal-account al volledig geverifieerd?
pi_177403480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:30 schreef Physsic het volgende:
Heb je je PayPal-account al volledig geverifieerd?
Ja ik ben volledig geverifieerd. Echter heb ik in de express acount aangegeven dat het om particulier gaat. En bedrijfslocatie die ze vroegen gewoon op mijn thuisadres gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')