abonnement Unibet Coolblue
pi_177396538
Ooit Bruce Almighty gezien? Misschien is het wel zo'n figuur.
pi_177396565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:15 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ja ik denk het ook. ik ben zo moe. ik moet oppassen dat ik geen burn-out krijg ofzo.
Goed bijslapen dan en de niet-noodzakelijke dingen even parkeren.

Ik heb wel eens 1 of 2x per maand dat ik echt een hele dag moet doorslapen om bij te tanken. Alles vraagt ook zo intens veel energie van je tegenwoordig ;(

Soms zou ik echt willen dat ik nog op de basisschool zal. Beetje knikkeren, zandhappen, op je bek gaan tijdens tikkertje, 0 verantwoordelijkheid, 's woensdags vrij.. maarja :')
pi_177396577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ooit Bruce Almighty gezien? Misschien is het wel zo'n figuur.
Geniale film

Dat stukje waarbij hij op het balkon staat met zn chick en om het extra romantisch te maken de maan 3x zo dichtbij zet.

Volgende dag nieuwsuitzending met het item van duizenden doden wegens extreme getijdenwisselingen :')

Echt geniaal

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 17:24:17 ]
pi_177396653
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 08:07 schreef ShevaJB het volgende:
Je bent de regisseur van je eigen leven.
Is dit toevallig uit het boek "verlichting voor luie mensen?".

Zoniet, aanrader misschien voor jou gezien het raakvlak met je post :)
pi_177396697
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:22 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Geniale film

Dat stukje waarbij hij op het balkon staat met zn chick en om het extra romantisch te maken de maan 3x zo dichtbij zet.

Volgende dag nieuwsuitzending met het item van duizenden doden wegens extreme getijdenwisselingen :')

Echt geniaal
Ik vond het mooi toen hij alle gebeden in een computertje had gezet en daarna "hear all prayers" ofzo had aangeklikt en dat de wereld toen helemaal chaotisch werd. Mooi om uit te beelden dat het leven niet perfect is, dat je niet alles kan hebben en dat er altijd winners en losers zijn. Briljant hoe de film zowel diepgaand als grappig is. Jim Carrey was ook wel geknipt voor die rol. Morgan Freeman speelde ook een erg goede God.
pi_177396782
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

Briljant hoe de film zowel diepgaand als grappig is. Jim Carrey was ook wel geknipt voor die rol. Morgan Freeman speelde ook een erg goede God.

Helemaal mee eens, wat dat betreft echt perfect met elkaar verweven. Was hem eigenlijk al weer vergeten, denk dat ik hem dit weekend maar weer eens ga kijken! *O*


quote:
Ik vond het mooi toen hij alle gebeden in een computertje had gezet en daarna "hear all prayers" ofzo had aangeklikt en dat de wereld toen helemaal chaotisch werd. Mooi om uit te beelden dat het leven niet perfect is, dat je niet alles kan hebben en dat er altijd winners en losers zijn.
_O- _O- Ohja die herinner ik me nu ook weer :D

Geniaal stuk ja! :P
pi_177396859
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:37 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, wat dat betreft echt perfect met elkaar verweven. Was hem eigenlijk al weer vergeten, denk dat ik hem dit weekend maar weer eens ga kijken! *O*

[..]

_O- _O- Ohja die herinner ik me nu ook weer :D

Geniaal stuk ja! :P
Ik ga hem ook weer op mijn lijstje zetten. Alweer te lang geleden gekeken.
pi_177398369
Maar als God bestaat, wie geeft hem dan het recht om te bepalen wat goed is en wat niet?
pi_177398854
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:18 schreef MAHL het volgende:
Maar als God bestaat, wie geeft hem dan het recht om te bepalen wat goed is en wat niet?
Zou hij dat doen dan?
pi_177398891
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:39 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Zou hij dat doen dan?
Ja? Of geloof jij dat er een universele, los van God bestaande moraliteit bestaat?
pi_177399585
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:40 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja? Of geloof jij dat er een universele, los van God bestaande moraliteit bestaat?
Oke, ja ik heb geen idee. Vond het ook wel een goede vraag eigenlijk. Vraag me af wat erover geschreven staat.

En ik denk dat deze ook wel bestaat, maar meer tijdsgebonden is en per generatie veranderd, in beweging is

Bij God heb ik meer het idee dat Hij vaststaat, als een ijkpunt. Maargoed, dit idee komt ook voornamelijk voort uit wat er over Hem geschreven is, door mensen, eeuwen geleden, met wel een potlood maar zonder gum.

Misschien is God ook wel dynamisch en past Hij Zijn wil ook wel aan aan de tijd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 20:11:44 ]
pi_177403085
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:11 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Oke, ja ik heb geen idee. Vond het ook wel een goede vraag eigenlijk. Vraag me af wat erover geschreven staat.

En ik denk dat deze ook wel bestaat, maar meer tijdsgebonden is en per generatie veranderd, in beweging is

Bij God heb ik meer het idee dat Hij vaststaat, als een ijkpunt. Maargoed, dit idee komt ook voornamelijk voort uit wat er over Hem geschreven is, door mensen, eeuwen geleden, met wel een potlood maar zonder gum.

Misschien is God ook wel dynamisch en past Hij Zijn wil ook wel aan aan de tijd?
Maar waarom noemen we hem dan God? Als hij pakweg morgen kan besluiten dat homoseksualiteit illegaal is en homo’s de doodstraf verdienen? Ik zie hem dan meer als een soort wezen dat ‘toevallig’ met bepaalde bovennatuurlijke krachten is opgescheept en er maar wat mee aanklooit.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 23:32:58 #63
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_177403422
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_177403470
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 08:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat een sadistische, kwaadaardige opperwezen is hij. Zoveel ellende en onrecht op aarde, hij doet er niks aan. Klootzak.
pi_177403797
Het opperwezen heeft ons de mogelijkheid gegeven zelf een keuze te maken net als in de politiek, de een noemt het opperwezen God de ander Allah en een derde geeft hem of haar een andere naam.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_177403847
Ik ben geneigd een gifje van de serie Preacher te plaatsen.
pi_177403872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ooit Bruce Almighty gezien? Misschien is het wel zo'n figuur.
Ja,ik moet hem nog ergens in mijn Dvd verzameling hebben staan,ik zal hem weer eens bekijken,nu ben ik bezig met Voyager opnieuw te bekijken.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_177404579
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')