knackquote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:56 schreef Goudenvis het volgende:
Is er eigenlijk ook een soort super mario odyssey op de playstation? Lijkt me een leuk spel maar wil geen switch ervoor kopen.
de laatste nieuwe is w.b.t. het beste.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb nog nooit een assasins creed game gespeeld.Nu lijken het me wel leuke spellen.Maar wil niet alleen de nieuwe spelen.Wil beginnen bij de 1e op ps4.Welk deel is dat?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:56 schreef Goudenvis het volgende:
Is er eigenlijk ook een soort super mario odyssey op de playstation? Lijkt me een leuk spel maar wil geen switch ervoor kopen.
dan zijn er al betere gamesquote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:53 schreef DKUp het volgende:
Het paarse draakje misschien aan het einde van het jaar...
Welke platformers komen er nog meer dit jaar voor de ps4 jimboquote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan zijn er al betere games
remakes
moeten het persé platformers zijn om beter te zijn dan een remake van een game uit de jaren 90?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke platformers komen er nog meer dit jaar voor de ps4 jimbo
Ik heb het over een platformer, dus niet een GOTYquote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan zijn er al betere games
remakes
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb het over een platformer, dus niet een GOTY
Kutgame sowieso, maar Shenmue III was toch één van dé aankondigingen van Sony tijdens E3? Als die huilende game-journalisten toen...quote:
Hoort waarschijnlijk gewoon bij de stijl.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutgame sowieso, maar Shenmue III was toch één van dé aankondigingen van Sony tijdens E3? Als die huilende game-journalisten toen...En dan ziet de main character er zo uit
[ afbeelding ]
Japanse sexdolls hebben nog meer emotie in hun gezicht.
Lijkt mij een toffe game, maar je kon hem niet in je eentje spelen toch? En koos vriendloos hier jwz.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
Heeft er iemand nog een update over de game "A way out" ? Volgende maand komt hij al uit, maar ik lees of hoor er niks meer over. Afgezien van de trailer van vorig jaar. Je zou toch denken dat ze zo langzamerhand eens met de marketing moeten starten. Maar niks hoor.
Het is idd een volledige 2player game. Het voordeel is wel dat je hem maar een keer hoeft te kopen. En hij kost maar 30 euro ipv het gebruikelijke 60.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Lijkt mij een toffe game, maar je kon hem niet in je eentje spelen toch? En koos vriendloos hier jwz.
gast jij kijkt naar mario poppetjes en rabbitsquote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutgame sowieso, maar Shenmue III was toch één van dé aankondigingen van Sony tijdens E3? Als die huilende game-journalisten toen...En dan ziet de main character er zo uit
[ afbeelding ]
Japanse sexdolls hebben nog meer emotie in hun gezicht.
perfecte date avond, nodig een gozer / chick uit om samen die game te spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Lijkt mij een toffe game, maar je kon hem niet in je eentje spelen toch? En koos vriendloos hier jwz.
Rabbids. Niet rabbits.quote:Op zondag 25 februari 2018 01:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast jij kijkt naar mario poppetjes en rabbitsga nou niet lopen huilen over graphics he
Nee, maar dat doet niets af aan het feit dat de gelaatsuitdrukkingen voor Shenmue III momenteel gewoon ruk zijn.quote:
Ik vind het wel retro.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar dat doet niets af aan het feit dat de gelaatsuitdrukkingen voor Shenmue III momenteel gewoon ruk zijn.
remastersquote:Op zondag 25 februari 2018 20:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Iedereen is remasters aan het spelen.
Het is een echte Sony exclusive ja, overhypt, saai en eentonig.quote:Op maandag 26 februari 2018 06:57 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoorde van mijn zwager dat shadow of the colossus heel erg tegenviel. Na 8 uur spelen al bij de 15e colossus en voor de rest is er geen donder te doen?
Het origineel was al saai. En de besturing is kut.quote:Op maandag 26 februari 2018 06:57 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoorde van mijn zwager dat shadow of the colossus heel erg tegenviel. Na 8 uur spelen al bij de 15e colossus en voor de rest is er geen donder te doen?
Ga terug naar je Nintendo topic jij!quote:Op maandag 26 februari 2018 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een echte Sony exclusive ja, overhypt, saai en eentonig.
Ik moest lachen om al die tienen van de “remake”quote:Op maandag 26 februari 2018 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het origineel was al saai. En de besturing is kut.
Eerder in dit topic schreef ik ditquote:Op maandag 26 februari 2018 06:57 schreef Gutanoth het volgende:
Overhyped kut spel.quote:Zojuist Shadow of the Colossus uitgespeeld. Jezus Christus, wat een intens overhyped kut spel zeg. Laat ik eerst zeggen dat ik de artstyle prachtig vind en het concept van het spel zeer origineel is. Kan mij ook voorstellen dat dit in 2005 baanbrekend was. Zeker met de graphics van de PS4 ziet het er ook nog eens honderd keer mooier uit.
Maar de uitvoering.. De besturing is echt bedroevend slecht; het personage loopt alsof hij een borrel teveel op heeft en struikelt soms gewoon random over een rots die een klein beetje uitsteekt. Dat paard luistert gewoon niet en als je ook maar een klein beetje naar rechts of links stuurt voor een flauwe bocht draait dat hele facking paard om. Daar bovenop heb je ook nog eens de camera die niet meewerkt en constant wegdraait. De wereld ziet er mooi uit, maar is echt enorm saai. De colossi zijn wel vet, alleen is het soms wel vergezocht hoe je ze moet verslaan. Ik heb het geprobeerd, maar ik snap echt niet hoe mensen door al deze frustrerende zaken heen kunnen kijken.
Zelden dat ik mij zo heb gefrustreerd aan een spel door de controls en camera.
Ik geloof niet dat er ook maar iets is gedaan om de besturing beter te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga SotC overigens nog wel kopen later dit jaar. Voor twee tientjes wil ik best wel Colossi beklimmen, dat vond ik namelijk best leuk op de PS2. Heb de game daar opgegeven bij #9 omdat ik die vier poten niet om kreeg door de brakke besturing. Nu zou die ietsje beter moeten zijn dus dan lukt het me vast wel
huehue jij wel hoorquote:Op maandag 26 februari 2018 00:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja was aan het monster hunten he
quote:Op maandag 26 februari 2018 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een echte Sony exclusive ja, overhypt, saai en eentonig.
quote:Op maandag 26 februari 2018 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het origineel was al saai. En de besturing is kut.
Duidelijk, die leen ik wel een keertje van mijn zwager danquote:Op maandag 26 februari 2018 08:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Eerder in dit topic schreef ik dit
[..]
Overhyped kut spel.
Ik heb hem opgestart, en dat vosje bevrijd... en daar bleef het tot op heden even bijquote:
t einde is sipquote:Op maandag 26 februari 2018 13:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb hem opgestart, en dat vosje bevrijd... en daar bleef het tot op heden even bij
woensdag schobbejakquote:
Hoeveel uur is die game? Vraag me af of ik zo ver ga komenquote:
denk dat ik er ~5, misschien 6 uurtjes over heb gedaan ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoeveel uur is die game? Vraag me af of ik zo ver ga komen
Er gaat echt teveel tijd in GTSport zitten de laatste tijd. En deze week weer 12 auto's erbij
Knack!quote:Op maandag 26 februari 2018 17:04 schreef Jimbo het volgende:
Nou hue ook uitgespeeld vandaag, welke ps+ topper zal ik hierna eens doen
Best vermakelijk inderdaad.quote:
ook wel een keer tijdquote:Op maandag 26 februari 2018 17:17 schreef ForzaMilan het volgende:
Geruchten over the order 1886 als ps plus game. Zou wel vet zijn.
Die heb ik natuurlijk al uitquote:
Niet, want daar hebben ze de multiplayer eruit geslooptquote:Op maandag 26 februari 2018 17:47 schreef Jimbo het volgende:
Wanner zou die geflopte THPS eens als ps+ game komen? :d
Of je bent sarcastisch of je standaard ligt wel erg laag.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Best vermakelijk inderdaad.
Ik ben nu halverwege mijn 3e playthrough en alleen aan het begin van mijn 2e was het even saai.
Hopelijk heb ik hem uitgespeeld als de nieuwe PS+ games er zijn.
volgend mij hebben ze alles in die game geslooptquote:Op maandag 26 februari 2018 17:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet, want daar hebben ze de multiplayer eruit gesloopt
Knack best vermakelijk noemen kan niet anders dan sarcasme zijn?quote:Op maandag 26 februari 2018 17:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Of je bent sarcastisch of je standaard ligt wel erg laag.
maar knack is gewoon tof.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Knack best vermakelijk noemen kan niet anders dan sarcasme zijn?
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Knack best vermakelijk noemen kan niet anders dan sarcasme zijn?
Kloptquote:Op maandag 26 februari 2018 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgend mij hebben ze alles in die game gesloopt
Tja, dat zei ik niet eens. Blijkbaar is iedereen die het vermakelijk vind een troll omdat het zo ontzettend slecht zou zijn.quote:
Klopt.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, dat zei ik niet eens. Blijkbaar is iedereen die het vermakelijk vind een troll omdat het zo ontzettend slecht zou zijn.
Ik heb vroeger zo gigantisch veel THPS en THUG gespeeld op de PS1 en 2. Man wat een godenspellen. Vette muziek ook.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet, want daar hebben ze de multiplayer eruit gesloopt
Ik denk dat je veel meer users hier zal vinden die zich vermaakt hebben met Knack dan users die het zo'n slechte game vinden dat iedereen die zich wel vermaakt heeft hiermee automatisch een troll te vindenquote:
EA maakt ook remastersquote:Op maandag 26 februari 2018 18:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zo gigantisch veel THPS en THUG gespeeld op de PS1 en 2. Man wat een godenspellen. Vette muziek ook.
Jammer dat ze het verpest hebben. Voor een nieuwe Skate ben ik ook wel in.
Ik wil het woord remaster niet meer horen!quote:Op maandag 26 februari 2018 18:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
EA maakt ook remasters![]()
Skate zal best wel komen over een aantal jaar.
Alle lovende reacties hier over Knack zijn troll-reacties.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel meer users hier zal vinden die zich vermaakt hebben met Knack dan users die het zo'n slechte game vinden dat iedereen die zich wel vermaakt heeft hiermee automatisch een troll te vinden
THPS2quote:Op maandag 26 februari 2018 18:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zo gigantisch veel THPS en THUG gespeeld op de PS1 en 2. Man wat een godenspellen. Vette muziek ook.
Jammer dat ze het verpest hebben. Voor een nieuwe Skate ben ik ook wel in.
Dít is nou trollen.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:13 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Alle lovende reacties hier over Knack zijn troll-reacties.
Ze hebben geloof ik de rechten van skate niet meer, die liggen bij een niet meer bestaande partij als ikt zo eens hoordequote:Op maandag 26 februari 2018 18:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
EA maakt ook remasters![]()
Skate zal best wel komen over een aantal jaar.
afaik was het van black box games, is dat door EA overgenomen en weer gedrump, maar had BBG de rechten meegenomenquote:Op maandag 26 februari 2018 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Skate is hun eigen IP dus hoezo ze hebben de rechten niet meer
Die game is prachtigquote:Op maandag 26 februari 2018 17:17 schreef ForzaMilan het volgende:
Geruchten over the order 1886 als ps plus game. Zou wel vet zijn.
ah, dan ga ik die ook eens checkenquote:Op maandag 26 februari 2018 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game is prachtigAls die in Plus komt hebben ze toch best een aardige line-up voor 2018 tot nog toe.
Wieltjes en decks vind ik nog niet eens zo heel erg. Zolang je maar geen tricks hoeft te kopen. Zou wat zijn als je straks een paar euro moet betalen voor je een heelflip kan doen ofzo. Of een paar euro voordat je met bam margera kan spelen oid.quote:Op maandag 26 februari 2018 19:00 schreef Jimbo het volgende:
hoe graag ik skate 4 ook wil, ik ben zo bang dat EA alles achter een paywall gaat gooien.
Het toffe aan de eerste 3 games was dat je naast het skaten veel echte spullen kon verzamelen, de zelfde shirts als toen mode waren, speciale trucks, decks die je ook kon kopen irl enzo
Nu krijg je dus gewoon paid DLC packs en lootboxes in zn game.. Zo kut
mag je 4 wieltjes gaan verzamelen in 1.99 eur lootboxes voor een set ofzoof dat je dan een lootbox hebt met een 1.5% kans op een deck ipv de meeste meuk die je altijd krijgt
Zo jammer
man man man dat zou echt pure aids zijn.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wieltjes en decks vind ik nog niet eens zo heel erg. Zolang je maar geen tricks hoeft te kopen. Zou wat zijn als je straks een paar euro moet betalen voor je een heelflip kan doen ofzo. Of een paar euro voordat je met bam margera kan spelen oid.
toen een keer gelezen dat hij helemaal van het padje is gegaan na de dood van z'n beste maat ryan dunn.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:03 schreef Jimbo het volgende:
Tevens is bam nu dik en z'n beste truukje is een biertje atten.. heel.jammer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |