quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Met kapitein Flint aan boord, kan het moeilijk mis gaan
Waarbij de originele versies toch wel weer hun charme hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:37 schreef Salamander het volgende:
Dit ziet er wel uit alsof het bijna net zoveel beter is dan de nieuwe Battlestar Galactica versus de oude.
Lekker in de avonden kijken als de zon onder is.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:55 schreef Salamander het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik van de originele Battlestar niet meer zoveel wist dan dat de Cylons cool waren en wat andere dingen.
En van Lost in Space nog minder, nooit echt gezien denk ik zelfs.
Maar de robot is nu een alien en heeft een relatie die denk ik lijkt op de Terminator in T2 met John, in de zin dat een volwassene het niet vertrouwt maar hij het helemaal te gek vindt. En de alien aan de goede kant staat.
Heb er zin in, bijna jammer dat het mooi weer is
Ja remake van de serie, niet de film.quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:27 schreef Sigaartje het volgende:
Is dat de oude lost in space? Uit de jaren 60?
Er was in de jaren 60 een serie van. Dat herinner ik me nog. Perdido din espacioquote:Op zaterdag 14 april 2018 18:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja remake van de serie, niet de film.
Ik vind het een beetje saai.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:56 schreef Gehrman het volgende:
Eerste aflevering gekeken maar ik vind het nog niet heel speciaal om eerlijk te zijn.
Ja dat, het kon me niet erg boeien, maar ik kijk het nog even aanquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:56 schreef Gehrman het volgende:
Eerste aflevering gekeken maar ik vind het nog niet heel speciaal om eerlijk te zijn.
Ik moet mijn mening aanpassen. Vanaf aflevering 5 wordt de serie steeds interessanter en beter.quote:
Die geth was echt tof, vond zo jammer dat ik hem niet meer kon gebruiken in ME3. Nam hem overal heen mee met zijn zware sniper in ME2.quote:Op zondag 22 april 2018 18:08 schreef Pek het volgende:
Die Robot lijkt wel erg veel op de Geth uit Mass Effect, maar wat een gaaf armor, ik zou hier zomaar voor gaan LARP-en![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je kan je beter afvragen waarom ze aan het kaarten zijn tijdens het crashen.quote:Op maandag 23 april 2018 18:42 schreef MaGNeT het volgende:
In de eerste scene zaten ze met een ruimtepak te kaarten aan tafel, toen ben ik afgehaakt.
Waarom zou je zulke onhandige kleding dragen als je toch niet gaat ruimtewandelen?
Zover ben ik niet eens gekomenquote:Op maandag 23 april 2018 21:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom ze aan het kaarten zijn tijdens het crashen.
Ook daarin zitten gebreken. Ik vind het ook leuk btw maar ook hierin zitten dingen waarvan ik denk dat ze dat beter hadden kunnen schrijven of eruit laten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |