De finale was alleen een flopshowquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat ze meer dan brons zouden halen is juist een enorme verrassing
Sporza(of ketnet inmiddels) en de NOS zijn er ook bij.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:11 schreef Szura het volgende:
Erger me eraan dat die gast steeds ‘hoor José’ zegt
Jose zit te jinxen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat goud is al praktisch binnen, als ik José zo hoor.
niks aan gelogenquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat goud is al praktisch binnen, als ik José zo hoor.
Daar gaan ze weer collectief schroeien hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
Heel erg gemakkelijk. Dit is ook wel lekker met het oog op Tokio, kunnen die vervelende Britjes eindelijk eens op hun doos krijgen.![]()
Dit is wel een beetje van het niveau 'Noorwegen gaat niet te kloppen zijn op de noordse combinatie in Pyeongchang.'quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
Heel erg gemakkelijk. Dit is ook wel lekker met het oog op Tokio, kunnen die vervelende Britjes eindelijk eens op hun doos krijgen.![]()
Ik ben bang dat die er in Tokyo gewoon weer staan hoorquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje van het niveau 'Noorwegen gaat niet te kloppen zijn op de noordse combinatie in Pyeongchang.'
Ik meld me vrijwillig aan voor de afterdouche-sessiequote:Op woensdag 28 februari 2018 21:15 schreef Columbiafan het volgende:
De Nederlanders hebben wel extreem indrukwekkend lijven zeg.
Nou, je kan niet ontkennen dat de Nederlanders de jeugd hebben en de Britten met die stokoude Kenny als sterkhouder echt een probleem hebben. Nederlanders hebben nog groeimarge.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje van het niveau 'Noorwegen gaat niet te kloppen zijn op de noordse combinatie in Pyeongchang.'
2,5 jaar is lang.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, en de Britten hebben volgens mij ook nog wel jonge gasten (voor Rio maakten ze zich zorgen over de medailleoogst daar, de pijlen waren vooral op Tokyo gericht), en die trekken dan ook de superfietsen weer uit het vet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou, je kan niet ontkennen dat de Nederlanders de jeugd hebben en de Britten met die stokoude Kenny als sterkhouder echt een probleem hebben. Nederlanders hebben nog groeimarge.
LavreysenGod is pas 20quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:17 schreef Columbiafan het volgende:
Ik weet overigens wel dat Kenny nog maar 29 is, maar in Tokio is ie wel alweer 32.
hebben er 4 gereden hèquote:
Even wennen weer.quote:
en dat nog zonder Ligtleequote:Op woensdag 28 februari 2018 21:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heel bijzonder. Zie je zeer zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |