abonnement Unibet Coolblue
pi_177607051
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:18 schreef Majkool het volgende:
Er is flink ingekocht en iemand wil nu ¤100 op slechts 19 8-) Last matched: 21

[ afbeelding ]


Zoals jullie zouden zeggen 'staan we 6e'

Dit is beter te begrijpen, ja :D
~The present is all there is~
pi_177607229
OMG JAAAA :D

Voordat ik het hier las keek ik al even bij de odds en ik wist niet wat ik zag. We zijn ook nog steeds aan het zakken. :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 maart 2018 @ 20:58:35 #53
163650 Greys
pi_177609348
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:45 schreef Soof123 het volgende:
Ik had gewed bij Unibet maar kan de hele pagina van het songfestival nu niet meer vinden? Heeft iemand een linkje toevallig?
Dat is mobiel ook echt amper te vinden. Ik vroeg het laatst ook al elders en had het antwoord opgeslagen dus kijk:

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:58 schreef Momo... het volgende:

[..]

klikjes

Was niet meteen te vinden nee
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 20:59:37 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177609370
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is mobiel ook echt amper te vinden. Ik vroeg het laatst ook al elders en had het antwoord opgeslagen dus kijk:

[..]

*O*
Ze hebben het weer weghaald zo te zien, waarschijnlijk omdat er in de laatste dagen er echt 10 inzendingen bij zijn gekomen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 maart 2018 @ 21:01:50 #55
163650 Greys
pi_177609425
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:59 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ze hebben het weer weghaald zo te zien, waarschijnlijk omdat er in de laatste dagen er echt 10 inzendingen bij zijn gekomen.
Oh -O-
Zal er wel weer op komen hoop ik?

Want echt van die andere snap ik geen hol _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177619273
Finland is nu wel aan het zakken. Italië nu ook onder ons en Tsjechië op 1. Volgens mij is België ook wat gezakt na het bekend maken van het nummer.

Als ik het allemaal goed begrijp dan. :+

Edit: Laat maar ik vernieuwde de pagina en het is alweer helemaal anders. _O-
pi_177619744
Van de 29 landen die hun lied bekend gemaakt hebben staan we nu gemiddeld rond P5 in de odds, achter Estland, Tsjechië, Spanje en Finland.
Belangrijker: van onze halve finale (2) zijn we nu wel vooralsnog flink de favoriet. Liedjes van Zweden, Noorwegen, Rusland, een Georgisch acapella jazz mannenkoor en Australië zitten nog in de pijplijn, maar deze gaan niet allemaal beter scoren, de rest zal NL echt niet gaan bedreigen. Kans dat NL doorgaat staat nu op 1/1.13. Zo goed als zeker dus.
Halve finale 1 is wel meer de klassieke popliedjes avond. Dat wordt een groter slagveld dan 2.
Waylon zou bij wijze van spreken nog wel wat kunnen sparen tijdens de HF, om op zaterdag nog verder uit te pakken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 14:41:00 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177621010
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef Wuwwa het volgende:
Van de 29 landen die hun lied bekend gemaakt hebben staan we nu gemiddeld rond P5 in de odds, achter Estland, Tsjechië, Spanje en Finland.
Belangrijker: van onze halve finale (2) zijn we nu wel vooralsnog flink de favoriet. Liedjes van Zweden, Noorwegen, Rusland, een Georgisch acapella jazz mannenkoor en Australië zitten nog in de pijplijn, maar deze gaan niet allemaal beter scoren, de rest zal NL echt niet gaan bedreigen. Kans dat NL doorgaat staat nu op 1/1.13. Zo goed als zeker dus.
Halve finale 1 is wel meer de klassieke popliedjes avond. Dat wordt een groter slagveld dan 2.
Waylon zou bij wijze van spreken nog wel wat kunnen sparen tijdens de HF, om op zaterdag nog verder uit te pakken.
Estland krijg niet genoeg stemmen om in top 3 te eindigen denk ik. Trekt echt maar een klein publiek volgens mij. Finland is een dertien in een dozijn nummer met ook nog eens een zwakke zangeres. Zie ik ook niet gebeuren.

Tsjechie en Spanje moet ik nog even luisteren :D

Edit: Tsjechie wel een gevaarlijke ja :D
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 14:44:33 #59
375570 crew  Cyan9
pi_177621095
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Estland krijg niet genoeg stemmen om in top 3 te eindigen denk ik. Trekt echt maar een klein publiek volgens mij. Finland is een dertien in een dozijn nummer met ook nog eens een zwakke zangeres. Zie ik ook niet gebeuren.

Tsjechie en Spanje moet ik nog even luisteren :D

Edit: Tsjechie wel een gevaarlijke ja :D
Vooral omdat hij live prima klinkt. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 14:47:16 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177621150
Goed net Spanje en Tsjechië geluisterd.

Spanje gaat niet hoger eindigen dan Waylon, no way.

Tsjechië is lastig in te schatten zeg. Hij zingt goed, apart nummer, blijft hangen, speelt, leuke gast die het zingt etc, dus best een compleet paket. Ben benieuwd naar de staging. Kan makkelijk in top 5 komen.

Hongarije echt een gevaarlijke outsider, kan best een Lordi'tje doen (maar dan niet winnen). Ik vind zelf Roemenië echt goed, maar denk dat niemand daar echt voor zou gaan, niet opvallend genoeg.
pi_177621216
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:47 schreef Kyran het volgende:
Goed net Spanje en Tsjechië geluisterd.

Spanje gaat niet hoger eindigen dan Waylon, no way.

Tsjechië is lastig in te schatten zeg. Hij zingt goed, apart nummer, blijft hangen, speelt, leuke gast die het zingt etc, dus best een compleet paket. Ben benieuwd naar de staging. Kan makkelijk in top 5 komen.

Hongarije echt een gevaarlijke outsider, kan best een Lordi'tje doen (maar dan niet winnen). Ik vind zelf Roemenië echt goed, maar denk dat niemand daar echt voor zou gaan, niet opvallend genoeg.
In de tijd van Lordi was er geen jury, hét verschil dat dit gewoon kansloos voor de winst (en top 3 e.d.) maakt
pi_177621245
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:44 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Vooral omdat hij live prima klinkt. :)
Heb je hier voorbeeld van? Paar weken terug gezien wat niet zo enorm overtuigend was... Moet echt wel goed genoeg zijn voor jury
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 14:54:12 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177621270
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:50 schreef Majkool het volgende:

[..]

In de tijd van Lordi was er geen jury, hét verschil dat dit gewoon kansloos voor de winst (en top 3 e.d.) maakt
Dat is ook wel weer waar ja. Het is eigenlijk best een goed nummer. Dat het niet de smaak is van iedereen snap ik, maar het is best een prima metal nummer :D Denk wel dat het de finale haalt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 15:00:31 #64
163650 Greys
pi_177621396
Vlak Spanje niet uit. Echt niet. Wij kunnen het mierzoet vinden maar het verhaal van echte vriendje vriendinnetje en hij met z'n zenuwinzinkingen enzo en hun gewoon echt goede chemie gaan heel wat hartjes raken bij de mensen thuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 maart 2018 @ 15:11:34 #65
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177621582
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:00 schreef Greys het volgende:
Vlak Spanje niet uit. Echt niet. Wij kunnen het mierzoet vinden maar het verhaal van echte vriendje vriendinnetje en hij met z'n zenuwinzinkingen enzo en hun gewoon echt goede chemie gaan heel wat hartjes raken bij de mensen thuis.
Als het tegen die tijd nog aan is :')
pi_177621720
Spanje heeft toch iets aandoenlijks, en als het lied door mensen als Angus en Julia Stone uitgebracht zou zijn was dit een 'Masterpiece' geweest. Helaas voor hen zijn ze net niet goed genoeg, en Spanje is standaard gehyped om dan in de finale door het ijs te zakken.
pi_177621916
Ik zou Finland ook zeker niet uitvlakken. Ze hebben al aangegeven dat ze het lied anders gaan stagen na alle kritiek. Ik zou haar niet zwak willen noemen, al was het misschien zaterdag wat minder. Voor mij heeft ze zich wel bewezen tijdens X-Factor UK. Dit lied vraagt m.i. ook niet om de beste zangeres ever.

Spanje zie ik het ook wel goed doen. Hoge cuteness-factor
~The present is all there is~
pi_177622066
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:26 schreef grazz het volgende:
Ik zou Finland ook zeker niet uitvlakken. Ze hebben al aangegeven dat ze het lied anders gaan stagen na alle kritiek. Ik zou haar niet zwak willen noemen, al was het misschien zaterdag wat minder. Voor mij heeft ze zich wel bewezen tijdens X-Factor UK. Dit lied vraagt m.i. ook niet om de beste zangeres ever.

Spanje zie ik het ook wel goed doen. Hoge cuteness-factor
Zou Finland voor deze odds echt nooit aanraden. Blijft een niet-bijzondere talentenjachtverzamelaar zonder uitzonderlijke stem of stijl. Hoe het werd neergezet was in ieder geval belachelijk (die outfits ook :')_!) en het nummer is sowieso niet goed genoeg voor winst in mijn ogen, is ook geen nummer dat live ooit goed uit de verf zal komen imo

Spanje heeft te veel twijfelachtige punten, vocaal niet goed genoeg voor jury-punten en staging nog groot vraagteken... Met die piano's was het al 10x minder
pi_177622146
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:34 schreef Majkool het volgende:

[..]

Zou Finland voor deze odds echt nooit aanraden. Blijft een niet-bijzondere talentenjachtverzamelaar zonder uitzonderlijke stem of stijl. Hoe het werd neergezet was in ieder geval belachelijk (die outfits ook :')_!) en het nummer is sowieso niet goed genoeg voor winst in mijn ogen, is ook geen nummer dat live ooit goed uit de verf zal komen imo
De Finse heeft zichzelf geprofileerd in de clip, act en muziekstijl als een soort moeder aller ESF-gays. Vraag is of ze buiten die scene fans aan zich weet te binden.
pi_177622341
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:00 schreef Greys het volgende:
Vlak Spanje niet uit. Echt niet. Wij kunnen het mierzoet vinden maar het verhaal van echte vriendje vriendinnetje en hij met z'n zenuwinzinkingen enzo en hun gewoon echt goede chemie gaan heel wat hartjes raken bij de mensen thuis.
Spanje gaat onder Portugal eindigen.

(U las het hier het eerst)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 5 maart 2018 @ 15:47:40 #71
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177622383
Van de reeds bekende landen zie ik Estland toch echt als favoriet voor de winst. Ze had afgelopen zaterdag in Estland zowel de jury als het publiek totaal aan zich weten te binden. Ze had volgens mij 6x zoveel televote stemmen als de runner up! Dat zegt toch wel wat.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 15:48:16 #72
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177622390
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:00 schreef Greys het volgende:
Vlak Spanje niet uit. Echt niet. Wij kunnen het mierzoet vinden maar het verhaal van echte vriendje vriendinnetje en hij met z'n zenuwinzinkingen enzo en hun gewoon echt goede chemie gaan heel wat hartjes raken bij de mensen thuis.
Het is gewoon slecht. Leuk zwijmel verhaaltje, maar er is teveel kwaliteit nu om dit soort dingen te hoog te laten eindigen.

Tsjechië is enige waar ik sinds Outlaw bekend is zorgen om maak :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 15:51:57 #73
163650 Greys
pi_177622469
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is gewoon slecht. Leuk zwijmel verhaaltje, maar er is teveel kwaliteit nu om dit soort dingen te hoog te laten eindigen.

Tsjechië is enige waar ik sinds Outlaw bekend is zorgen om maak :P
Dat interesseert vele stemmers soms niks, dat eerste. Hoewel het terecht is wat je zegt hoor. Maar als Spanje er ineens een magische staging uit tovert gaan mensen als mijn moeder en m'n bazin daar gewoon op stemmen. En dat is niet lullig bedoeld voor m'n moeder of bazin :P Maar er kijken en stemmen ook flink wat niet-jongeren..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 15:55:15 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177622533
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat interesseert vele stemmers soms niks, dat eerste. Hoewel het terecht is wat je zegt hoor. Maar als Spanje er ineens een magische staging uit tovert gaan mensen als mijn moeder en m'n bazin daar gewoon op stemmen. En dat is niet lullig bedoeld voor m'n moeder of bazin :P Maar er kijken en stemmen ook flink wat niet-jongeren..
Denk wel dat het wat stemmen krijgt, maar niet genoeg om echt hoog te eindigen denk ik. Dit jaar zijn er echt veel verschillende stijlen.

Opera, singer/songwriter, rock. metal, power ballad .. Rock en metal nummers gaan uit zelfde vijver visser, opera en bijvoorbeeld nummers zoals die van Spanje gaan ook uit zelfde vijver vissen (ouder publiek). Verwacht eigenlijk een erg spannende ESF dit jaar waarbij de top 5 echt heel dichtbij elkaar gaat liggen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 15:56:03 #75
163650 Greys
pi_177622552
Ja spannend wordt het zeker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')