Gadverdamme man, leer haar wat manieren bijquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:26 schreef Faerlina91 het volgende:
Ze is nu zo ver dat ze zich niet schaamt en alles gewoon zegt (subtiel) en scheten laat in mijn bijzijn etc
Er is nog wel een verschil tussen slowchat en alle reacties verwijderen of niet..?quote:
De man wel en de vrouw niet bedoel je? Zo werkt het niet helaas.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:08 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Gadverdamme man, leer haar wat manieren bij
Alles wat lijkt op SC wordt verwijderd, lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:11 schreef ITrade het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil tussen slowchat en alle reacties verwijderen of niet..?
Goede vraag. Mij ljikt het ook nietsquote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef Landgeld het volgende:
Waarom zou je dit überhaupt willen? Gatver.
Zo Pavlov...quote:Op zondag 25 februari 2018 01:51 schreef danzazlol het volgende:
Probeer haar anaal te stimuleren als ze al heel erg opgewonden is/bij orgasme. Op deze manier gaat ze het fijne gevoel van orgasme en anale stimulatie met elkaar associëren. En dan trapsgewijs escaleren op het anale gebied.
(Dit is puur praktisch, uiteraard is wat glijmiddel en communicatie ook handig voordat je de achteringang neemt)
Ik snap het echt niet. Het is een gat waar overdag poep uit komt, scheten door worden gelaten, stinkt en onhygiënisch is. Waarom zou je dat willen likkenquote:Op zondag 25 februari 2018 20:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Goede vraag. Mij ljikt het ook niets
Jezelf quotenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:26 schreef Faerlina91 het volgende:
en scheten laat in mijn bijzijn etc
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:39 schreef SeLang het volgende:
En is er al vooruitgang op anaal gebied?
Ja op dat topic wacht ik ook op een updatequote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:53 schreef oppanganjastyle het volgende:
Hoe gaat het met je zwangerschap, ben je zwanger?
"Zie je die ster daar aan de hemel?"quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Nee zonder grappen.
Zet een paar kaarsjes aan, relaxte muziek en ga praten met elkaar over het leven en de ruimte enzo. Daarna zeg je dat je haar gewoon graag in de kont wil nemen. Praat er over samen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:08 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Gadverdamme man, leer haar wat manieren bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |