Topic is zeker niet dood maar fok is doodquote:Op woensdag 14 maart 2018 13:19 schreef GX3 het volgende:
Topic is nu al doodgebloed?Zegt dat iets over de kwaliteit van de game? Ik zit nog te twijfelen over de aankoop.
Ik ben eerst aan de bloodborne gegaan. Vanavond even kijken of ik dmv de nieuwe patch al wat normaler kan lockpickenquote:Op woensdag 14 maart 2018 13:19 schreef GX3 het volgende:
Topic is nu al doodgebloed?Zegt dat iets over de kwaliteit van de game? Ik zit nog te twijfelen over de aankoop.
Op de pc is er optie save & exit bij gekomen dus je kan eigelijk stoppen wanneer je wil.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit het nou met het saven?
Ik heb niet altijd tijd om uren te spelen.
Mijn pc trekt dat niet.quote:Op woensdag 14 maart 2018 16:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Op de pc is er optie save & exit bij gekomen dus je kan eigelijk stoppen wanneer je wil.
Dan weet ik het niet, verwacht dat daar ook wel een save& exit functie is.quote:Op donderdag 15 maart 2018 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pc trekt dat niet.
Ik heb PS4.
Die is er sinds vrijdag. Patch van bijna 21gb.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet, verwacht dat daar ook wel een save& exit functie is.
Mooi, fantastische game inderdaad. hoe zijn de laadtijden op de ps4? Op de pc heb ik soms al 5 seconden wachten voor simpele dialoog, ik had hem eigenlijk op de ssd moeten installeren maar ik had geen ruimte.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die is er sinds vrijdag. Patch van bijna 21gb.
Diverse verbeteringen, ook de irritante framerate van 31fps is nu gecorrigeerd.
Fantastische game
Ik heb 'm op SSD staan en heb soms ook lange laadtijden. Nooit bij het laden van een savegame trouwens, dat is echt 10 seconden max. Het irritantste is nog dat wachten het langst duurt, soms zelfs langer dan een game laden. Sowieso is dat wacht-systeem raar, als je wil dat de tijd een beetje snel gaat moet je voor een uurtje wachten 24 uur selecteren omdat dat de enige manier is om dat klokje sneller te laten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mooi, fantastische game inderdaad. hoe zijn de laadtijden op de ps4? Op de pc heb ik soms al 5 seconden wachten voor simpele dialoog, ik had hem eigenlijk op de ssd moeten installeren maar ik had geen ruimte.
Die wachttijden zijn inderdaad raar, het laatste uur gaat tergend langzaam. Ik denk dat dat gewoon in de game zit en niet afhankelijk is van je harddisk. Het laden van safegames duurt voor mijn gevoel lang maar ik heb het niet geklokt, ik denk 30 seconden tot een minuut ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb 'm op SSD staan en heb soms ook lange laadtijden. Nooit bij het laden van een savegame trouwens, dat is echt 10 seconden max. Het irritantste is nog dat wachten het langst duurt, soms zelfs langer dan een game laden. Sowieso is dat wacht-systeem raar, als je wil dat de tijd een beetje snel gaat moet je voor een uurtje wachten 24 uur selecteren omdat dat de enige manier is om dat klokje sneller te laten gaan.
In het begin vond ik het ook best vervelend maar je went eraan. Laadtijden zijn voor dialoog ook iets van 3 seconden maar heb er een hybrid SSD ingezet dus kan ook van invloed zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mooi, fantastische game inderdaad. hoe zijn de laadtijden op de ps4? Op de pc heb ik soms al 5 seconden wachten voor simpele dialoog, ik had hem eigenlijk op de ssd moeten installeren maar ik had geen ruimte.
quote:Dat brengt me weer op Kingdom Come Deliverance. Ik zou de game over een paar patches nog eens kunnen proberen. Maar dat ga ik niet doen, want als je goed oplet zie je Vávra overal in de game terug. Neem bijvoorbeeld de perk ‘mannelijke geur’, waardoor vrouwen je aantrekkelijker vinden als je een lange tijd niet doucht.
Je kunt denken: ach, het is maar een gebbetje. Maar de problematische opvattingen van Vávra zorgen ervoor dat dit soort onderdelen niet meer als humor bestempeld kunnen worden. Warhorse Studios mag de tien euro die ik vier jaar geleden voor dit spel heb betaald houden. De volgende keer krijgen ze hooguit een middelvinger van me.
Heb op de link geklikt en heb het idee dat ik exponentieel dommer ben geworden door dat gebral te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:52 schreef wuuht het volgende:
https://laadscherm.nl/mid(...)-achterhaalde-maker/
[..]
Ik heb de eerste paar alinea's gelezen maar kom ook niet verder. Ben die hele gamergate, #metoo, pc discussies zo zat op het internet.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb op de link geklikt en heb het idee dat ik exponentieel dommer ben geworden door dat gebral te lezen.
Maar dat is gewoon accuraat.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
En Ohnee, als je geneukt hebt heb je meer charisma![]()
Dat sowieso!quote:
Hmja, dus het is alsnog enorm waarschijnlijk dat rondom die tijd, in dat gebied er weinig tot geen 'donkere' mensen aanwezig waren.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:48 schreef Nibb-it het volgende:
Dat 'schilderij' (het is een miniatuur uit een manuscript) waar op dat blog mee wordt geschermd laat het martelaarschap van St. Mauritius zien. Standaardiconografie zoals die veel voorkomt in middeleeuwse gebeden- en martelarenboeken. Het heeft absoluut niets met mensen van kleur ter plaatse te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |