abonnement Unibet Coolblue
pi_177322992
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Had Amnesty geen Bunga Bunga party`s in het verleden?
Ik heb wel ergens gelezen dat iemand van Oxfam in Haïti een kind van 7 voedsel had geboden in ruil voor sex.
pi_177323061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik heb wel ergens gelezen dat iemand van Oxfam in Haïti een kind van 7 voedsel had geboden in ruil voor sex.
tja, daar gaat je vertrouwen in zo`n organisatie..
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:11:47 #53
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_177324024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:43 schreef Dwersdriever het volgende:
'Internationale mensenrechtenstandaarden' staat in de tekst. Niet 'de wet' of 'het verdrag'.
quote:
EVRM
Allereerst gelden voor vreemdelingen uiteraard de universele mensenrechten, zoals die van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM). Op grond van artikel 5 van het EVRM heeft iedereen recht op vrijheid. Dat recht mag worden beperkt of ontnomen onder bepaalde omstandigheden, met het oog op uitzetting of in het kader van toegangsweigering. Uit internationale mensenrechtenstandaarden, bijvoorbeeld in de vorm van de Terugkeerrichtlijn van het Europees Parlement en de Raad, blijkt echter wel dat vrijheidsontneming gezien dient te worden als een ultimum remedium. Ook het Europees Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) heeft op 22 juli 2010 geoordeeld dat detentie enkel mag worden toegepast als ultimum remedium.[2]
quote:
Als het alleen maar 'beleid' zou zijn, kun je dat natuurlijk zo veranderen. Het zal overigens wel een afgeleide zijn van een verdrag dat Nederland ooit heeft ondertekend.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_177324257
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:04 schreef ietjefietje het volgende:
Als die hordes hier komen en alles gratis krijgen schenden ze mijn mensenrechten!

Leechers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')