quote:Op zondag 11 maart 2018 08:47 schreef V1z0R het volgende:
Dat is balen, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ok.quote:Ik schommel dus dik 7kg in 3 weken.
Is een methode om je vetpercentage te meten aan de hand van huidplooien, na onderdompeling zo'n beetje de beste methode.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
quote:Op zondag 11 maart 2018 08:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben maar een lurker, maar don’t be too hard on yourself. Dit is nou net iets waar je zelf niets aan kan doen. Je bent wie je bent toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik schommel dus dik 7kg in 3 weken.
Is een methode om je vetpercentage te meten aan de hand van huidplooien, na onderdompeling zo'n beetje de beste methode.
Maar wel klote. Kusje erop!
Sorry, ik lurk hier veel om zo, hoop ik, ooit het licht te zien.
quote:Op zondag 11 maart 2018 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Zo maar even de enkels kapot trappen op de bokszak. In nieuw tenue, dat wel
Sushi, pizza en chinees. Dat is eigen kooi met naambord waardig.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat shit Viz! Komt vast een veel leukere voor terug, maar maakt het nu niet minder kut..
Nou, dus, afgelopen week was ik alleen thuis. Resultaat van 7 avonden alleen eten: 2x sushi, 2x Chinees, 1x pizza. Dus. Ik kwam 2,4 kilo aan tussen zaterdag en vrijdag, maar dronk ook wel wat slechter. Vrijdag en zaterdag goed gelet op drinken en ondanks sushi op vrijdag was ik zaterdag 0,6 lichter en ondanks pizza op zaterdag was ik vanochtend weer 0,6 lichter. Dus 1,2 vd 2,4 is er mooi alweer af. Vermoedde al dat heel groot deel gewoon vocht is, want heb overdag wel weinig gegeten, dus zou er op basis van puur kcal niet daadwerkelijk een ruime kilo bij moeten hebben.
Godzijdank komt vriend vanavond weer thuis om me weer op het rechte pad te houden. Ben wel benieuwd hoe snel ik nu weer terug ben op waar ik vorig weekend zat, of ik morgen/komende dagen weer zo snel afval (/vocht weer kwijtraak) of dat dat feest nu wel over is.
Ach, ik heb er wel ontzettend van genoten. M'n bankrekening alleen iets minder
quote:Op zondag 11 maart 2018 15:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sushi, pizza en chinees. Dat is eigen kooi met naambord waardig.
quote:Op zondag 11 maart 2018 21:56 schreef V1z0R het volgende:
Beetje rustiger geworden. Stom, ben boos en slaat nergens op /facepalm
quote:Op zondag 11 maart 2018 21:56 schreef V1z0R het volgende:
Beetje rustiger geworden. Stom, ben boos en slaat nergens op /facepalm
Wat is je doel?quote:Op maandag 12 maart 2018 07:06 schreef sigme het volgende:
Gister stappen 20463
Vandaag kilo 65,8
Nog 12 dagen
Minder! Minder!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |