Het AD dat de helft van een interview van de Volkskrant citeert.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:59 schreef RedFever007 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ju(...)izenmoeder~af5250b0/
Wat een zuur mens![]()
Heeft ze succes, is het weer niet goed
Typisch weer .....
![]()
Andre van Duin
Klopt, maar dat gaat meer over de hysterie, niet over het bankable zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet helemaal terecht vond was dat ze Andre van Duin noemt als iedereen ruikt geld voorbeeld. (Toch, of niet goed gelezen in de snelheid?)
Want die riep meteen dat ie het niet zou uitbrengen en ook niet gedaan dus die verdiende er geen stuiver mee. De anderen die het als carnavalshit echt uitbrachten, die moet ze hebben. Niet Andre.
Volgens mij kun jij op dit moment ook wel een pielemuis gebruiken of niet? Chagrijnige muizenvreugd.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Fijn die uitleg, want dat hadden we allemaal zelf nog niet gezien.
Wat vind je van de combinatie "pielemuis" en "muizenvreugd"?
Geheel toevallig, of zit daar ook iets achter, wat denk je?
Morgen: aflevering 7 van de 10.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:12 schreef MCH het volgende:
Hoeveel afleverings komen er nog en komt er ook een tweede seizoen?
Ik dacht dat jij er niks aan vondquote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen: aflevering 7 van de 10.
Ja, er komt een tweede seizoen aan.
Niet zo mijn dingetje. Maar als de Luizenmoederhooligangs die user niet helpen, doe ik dat graag.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er niks aan vond
Dat vind ik typisch AD/vh Utrechts Nieuwblad (dus toen het UN nog zelfstandig was). Toen zag ik vrij vaak dat wat zij in de krant gezet hadden, een uitgeklede versie was waarin de achtergrondinformatie weggelaten was.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:13 schreef Chai het volgende: [..]
Het AD dat de helft van een interview van de Volkskrant citeert.![]()
Telegraaf ookquote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het AD dat de helft van een interview van de Volkskrant citeert.
De meeste mensen klagen als anderen succes behalen met hetgeen zij zelf al jaren doen, niet als ze zélf succes halen met hetgeen ze al jaren doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
afschuwelijk, al dat meeliften op het succes van een ander
[..]
[..]
[..]
Ik vind dat "baalt" (uit de kop) wel een sterk negatieve verdraaiing van wat ze in het interview allemaal zegt. En ik vind haar ook helemaal niet zuur, en ook best tevreden met het succes. Blij dat er een vervolg mag komen, en zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:59 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een zuur mens![]()
Typisch weer .....
![]()
Andre van Duin
Heb je het artikel ook gelezen? De titel is zwaar overtrokken.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:59 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een zuur mens![]()
Typisch weer .....
![]()
Andre van Duin
Helma is ook geniaal jaquote:Op zondag 25 februari 2018 19:31 schreef Mrmime het volgende:
Over een uurtje weer. Ik ben echt fan van HelmaLekker passive agressive de kids inzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |