Geeft het leesniveau van een kind aan.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
is dat hele maan/zon/raket een ding?
ik snap er niks van
kneuzenshitquote:
Ik dacht dat het een uitvergroting van de werkelijkheid was, maar nee dusquote:Op zondag 25 februari 2018 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft het leesniveau van een kind aan.
Je bent me net voor...quote:Op zondag 25 februari 2018 20:39 schreef Oscar. het volgende:
De vier verschillende aanpakken kunnen als volgt worden omschreven:
Maan: De kinderen met deze aanpak volgen de methode volgens de gebruikelijke manier. Deze groep is vaak het grootste!
Ster: De kinderen met deze aanpak hebben iets extra’s nodig om tot voldoende prestaties te komen.
Raket: De kinderen met deze aanpak hebben naast de gebruikelijke materialen extra uitdaging nodig omdat ze op eigen kracht de leesontwikkeling kunnen versnellen.
Zon: De kinderen met deze aanpak kunnen al lezen. Ze hebben een zelfstandige werkhouding en een goede concentratie waardoor ze in staat zijn om op eigen kracht, zelfontdekkend te leren.
Nederlandstalige literatuur kun je geen enkel kind aandoen, ongeacht leeftijd.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:42 schreef Oscar. het volgende:
De ontdekking van de hemel voor een 7 jarige
ik had er vroeger zo'n hekel aanquote:Op zondag 25 februari 2018 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nederlandstalige literatuur kun je geen enkel kind aandoen, ongeacht leeftijd.
yup duidelijkquote:
ze wattesquote:
QFT!quote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
En toch weer zo'n wijsheid die een boel ouders in hun zak kunnen steken: Als je wilt dat je kind omhoog klimt, moet je er vooral niet bovenop gaan zitten.
Mooie idd.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
En toch weer zo'n wijsheid die een boel ouders in hun zak kunnen steken: Als je wilt dat je kind omhoog klimt, moet je er vooral niet bovenop gaan zitten.
Vind het erg goed dat ze dat hebben aangesneden.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |