Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
Pff, dat kind van de buren... het lijkt wel alsof de exorcist zich hiernaast afspeelt...
Lolquote:Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
Nou, die jongen heeft al gezegd dat er iets aan de hand is met hun kind... dus het is best lullig. Maar het is echt heel erg.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.
Mag ik picca?quote:Op maandag 19 februari 2018 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Link in dm.
Mannen en zoeken... *zucht*
Ze hebben hem laten stuiteren?quote:Op maandag 19 februari 2018 12:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou, die jongen heeft al gezegd dat er iets aan de hand is met hun kind... dus het is best lullig. Maar het is echt heel erg.
Nee er is iets serieus mis met dat kind... ik heb medelijden met zequote:Op maandag 19 februari 2018 12:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze hebben hem laten stuiteren?
Hou op met me hoorquote:Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Nee, VEN weer niet langs de 6 dollar.
Eergisteren voorspelde je dat ie gisterenmorgen op 6,5$ zou staan.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dan kan je ze tenminste nog slaan en trappenquote:Op maandag 19 februari 2018 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.
ik moest lachenquote:Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Jongens ik ben een oud wijf, hou eens opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op![]()
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf.
Als jij een oud wijf bent ben ik allang dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
[..]
Ik kijk nu net als die hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ziet er goed uit voor een oud wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hond is uit het leger van de Ice King uit Game of Thrones? Enge blauwe ogen![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 19 februari 2018 12:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als jij een oud wijf bent ben ik allang dood.
Ik ben 40+quote:Op maandag 19 februari 2018 12:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als jij een oud wijf bent ben ik allang dood.
Echt? Valt er niet vanaf te zien.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 40+
(Hoera voor Instagramfilters en een pietsie goede genen)
over xtc gesproken:quote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben ik de enige of heeft die hond op die foto echt een pillenkop?
Niet dat er iets mis is met een beetje XTC.
[..]
"oud wijf" welk filter is dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 40+
Niks mis mee. Je bent goed bewaard gebleven.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 40+
shiiiiiiiit dat had ik je niet gegevenquote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 40+
duidelijk niet op een exchange laten staanquote:Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je bent goed bewaard gebleven.
Gezien zijn posts neemt ie ze al een tijdje niet meerquote:Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekkere teef hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
lolquote:Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien zijn posts neemt ie ze al een tijdje niet meer
[..]
Beetje haarig maar zou je wel uitlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Ik houd wel van vrouwen van rond mijn leeftijdquote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 40+
Ik zou Greys wel in mijn hardware wallet stoppenquote:Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
duidelijk niet op een exchange laten staan
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
duidelijk niet op een exchange laten staan
Oh, goede reminder. Moet ik nog ff aan klappen. Doe ik meteen na schaatsen ff.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
over xtc gesproken:
nieuwe album van de jeugd van tegenwoordig
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Oh, goede reminder. Moet ik nog ff aan klappen. Doe ik meteen na schaatsen ff.
Ze heeft één bruin oog en een blauwe.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Kyran het volgende:
Die hond is uit het leger van de Ice King uit Game of Thrones? Enge blauwe ogen
toch raar dat zo'n kwaliteitscoin nog vrij rondhuppelt héquote:Op maandag 19 februari 2018 12:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou Greys wel in mijn hardware wallet stoppen
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Tof beest. AllebeiDat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.
[ afbeelding ]
die linker doet mij op deze foto stiekem een beetje denken aan karbonkel van vroegerquote:Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Tof beest. AllebeiDat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:
Er zit hier ergens een grap over pump en dump in maar ik durf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |