Mag je wel voor Celta kijken?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder leven kijken daar naar, dus ik wens je veel plezier hahaha.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je wel voor Celta kijken?
Waarom krijg je een DM van Syntix?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, ik heb een DM van Syntix. Ik hoor er nu echt bij.
Ik deed in deze reeks een oproep om hem collectief dood te zwijgen en nu is hij boos aan het doen in mijn DM.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom krijg je een DM van Syntix?
Syntix zoekt altijd in begin van een nieuw seizoen bondgenoten voor op zijn Sky-flopwagonquote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom krijg je een DM van Syntix?
Als je naar Atletico kijkt is er geen ondergrens meer, dus lijkt me wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je wel voor Celta kijken?
Gaat 2 klassiekers winnenquote:
Floortje is toch een koppel met Lennard Hofstede.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Het is mensonterend dat hij Floortje Mackaij aanduwt
Ik ben de eerste om toe te geven dat je niet naar de aanstaand Europa League winnaar kijkt voor je plezier. Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je naar Atletico kijkt is er geen ondergrens meer, dus lijkt me wel.
https://www.instagram.com(...)n-by=floortjemackaijquote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Floortje is toch een koppel met Lennard Hofstede.
Floortje doet het met iedereen. Als je haar even een berichtje stuurt op instagram staat ze morgen op de stoep in Gent.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou, ze werkt ze allemaal wel af hequote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |