quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger schaarde Koffieplanter zich ook nog onder de noemer 'PSV-fan'.Kijk, toen was hij nog echt grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jij vindt mij hilarisch.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk, toen was hij nog echt grappig.
Vooral als je weer een UI-weddenschap met mij aangaat die ik toch sowieso niet ga nakomen. Haha.quote:
Gezellig met Linde Merkpoelquote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:45 schreef Syntix het volgende:
De goden van het peloton:
[ afbeelding ]
Dat ga ik toch niet meer doen, jij bent dood voor mij wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral als je weer een UI-weddenschap met mij aangaat die ik toch sowieso niet ga nakomen. Haha.
Wedden dat Gaviria dit voorseizoen geen klassieker wint?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet meer doen, jij bent dood voor mij wat dat betreft.
Ik ga hier niet meer aan beginnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wedden dat Gaviria dit voorseizoen geen klassieker wint?
Zou Goku weglopen van een confrontatie? Dan had de mensheid niet eens meer bestaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer aan beginnen.
enneh. op de belg toch geweun?!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:50 schreef franklop het volgende:
Hoelaat komt dit genot op TV mijn waarde vrienden?
Ik vroeg hoelaatquote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
enneh. op de belg toch geweun?!
Fijn dat jullie even antwoord gevenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe laat is de finale vandaag ongeveer?
Van de favoriete site van R_R en Cavaliersquote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fijn dat jullie even antwoord geven
quote:Het publiek in Meerbeke mag de keel tussen 16.19 en 16.47 schor schreeuwen voor de winnaar.
Bedankt vriendquote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van de favoriete site van R_R en Cavaliers
[..]
Die schrijven toch meestal in het Deens?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van de favoriete site van R_R en Cavaliers
[..]
13.30 bij de Belg zie ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:17 schreef Syntix het volgende:
Is dit al ergens live trouwens? Stream svp.
Wat vind je ervan dat Rowe in Abboe Dabbie woestijnplantjes loopt te plukken terwijl hij net zo goed had kunnen shinen in de Omloop?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom reageren mensen op Syntix
Was toch netjes om even de tijd door te gevenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Rowe moet langzaam weer terugkomen, zal wel weer pelotoncaptain zijn tijdens de TdF of Giro.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Rowe in Abboe Dabbie woestijnplantjes loopt te plukken terwijl hij net zo goed had kunnen shinen in de Omloop?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Omdat Syntix de absolute eindbaas is van Fok! Daarnaast uiteraard de meest waardevolle user.quote:
Gewoon doodzwijgen dat jochie.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Was toch netjes om even de tijd door te geven
Syntixquote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Omdat Syntix de absolute eindbaas is van Fok! Daarnaast uiteraard de meest waardevolle user.
Ik heb net een rondje van 2 uur gemaakt en vond het alles meevallen. Paar laagjes aan, zonnetje erbij, lekker knallen tegen de wind in, je fietst jezelf zo warm. Zolang het droog blijft, is het gewoon een prima fietsweertje.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:54 schreef Mani89 het volgende:
Gaudu heeft het koud. En dit is nog maar in Frankrijk.
[ afbeelding ]
Misschien 1 van deze? Weet niet hoe snel het erop staat alleenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:42 schreef IbanMayo het volgende:
Ik mis vanmiddag de finish![]()
Kan niet opnemen, weet iemand een YT kanaal waar ik vanavond zonder spoilers kan terugkijken?
Filequote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit Eddy in zijn houten wijnkelder opgesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |