Op zondag 18 februari 2018 03:03 schreef vannelle het volgende:[..]
Ik ben tot dezelfde conclusie gekomen na 2x aandachtig lezen.
Motivatie van TS is echt uitstekend, hij wil het echt en is bereid er 100% voor te gaan en daar is niks mis mee uiteraard.
Maar op 1 of andere manier heb ik het idee dat TS niet alleen graag wil controleren maar het liefst de controle wil hébben.
Komt een beetje over als een controlfreak die weinig tot geen verantwoording af wil leggen (immers liefst zelfstandig aan het het werk) en later terug wil komen om te kijken of ZIJN verbeterpunten zijn doorgevoerd.
Hoe goed de intenties ook zijn, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat TS graag de baas is in bepaalde situaties of iig het laatste woord heeft en dát staat me een beetje tegen.
Fokker5000, ik geloof je echt wel als je zegt dat je mensen/bedrijven wilt helpen maar het is nogal apart te noemen dat je zelf nog geen beroep of zelfs maar een branche weet te noemen.
Het enige waar je eigenlijk duidelijk in bent is dat jij in principe het voor het zeggen hebt, jij bepaalt wat er moet gebeuren.
En omdat je zoals ik net typte nog niet eens weet in welk vakgebied je dat wilt gaan doen denk ik/weet ik zeker dat het jou om die mate van controle gaat, je wil de baas zijn.
Ik waardeer je inspanningen en motivatie maar ik denk dat je nu een paar stappen te hard gaat, kijk uit want voor je het weet struikel je.