Hij doet me denken aan die andere flapdrol Chris Hurst op tournee langs alle mediaratten met zijn klapper en fake stories. Heeft na zijn sketches ook promotie gemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
David Hogg. Kijk en luister goed naar z'n bizar rehearsed, scripted interviews met veel verschillende MSM kanalen die binnen uren na de 'aanslag' waren.
Als jij die gast geloven heb ik echt heel weinig meer tegen je te zeggen.
Het is echt jouwe probleem.
Als men vindt dat de 2nd Amendement teruggedraaid moet worden moet dit via het Congres. Zo is het constitutioneel geregeld in de Verenigde Staten.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dit nu zo spinnen dat het verder geen probleem is dat wapens zo makkelijk voorhanden zijn of kom je dan weer met bronnen, zoals in je gefrustreerde democraten topic wat terecht niet geaccepteerd wordt in POL, waar je nogal bijzondere conclusies aan gaat verbinden in de hoop dat niemand echt de moeite neemt om je ellenlange maar inhoudsloze reacties te lezen?
Ja dat snap ik. Dat hangt echter weer samen met die psychische problemen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nee, maar de kop van het artikel dat jij terecht op de hak neemt gaat over medicatie; pillen. Dit is ook wat ik in mijn bericht als plaatje heb gestopt.
Medicatie. Anti-psychotische medicatie, antidepressiva en middelen tegen gedragsproblematiek.
Ik heb het vermoeden dat de bijwerkingen een rol spelen. Dit is ook wat familieleden van Nikolas Cruz hadden verklaard, Letterlijk zeiden ze dat er "gevaarlijke bijwerkingen" waren bij zijn medicatie.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dat hangt echter weer samen met die psychische problemen.
Dat is ook een probleem wat ik met dat artikel heb, en iets waar ze zichzelf tegen spreken. Ze schrijven tegelijk dat die bijwerkingen bekend en onbekend zijn. In werkelijkheid zijn die inderdaad bekend, tot het punt dat organisaties als de FDA er ook gewoon voor waarschuwen. Dan zijn ze toch wel een beetje creatief de feiten aan het interpreteren.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:24 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de bijwerkingen een rol spelen. Dit is ook wat familieleden van Nikolas Cruz hadden verklaard, Letterlijk zeiden ze dat er "gevaarlijke bijwerkingen" waren bij zijn medicatie.
Maar ik ben het wel met dit met jou eens. Er is samenhang tussen psychische problemen en medicatie.
Dit stond ook in het artikel. Of de daders waren aan de medicatie of hadden in een recent verleden aan medicatie gezeten.
Fair enough.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem wat ik met dat artikel heb, en iets waar ze zichzelf tegen spreken. Ze schrijven tegelijk dat die bijwerkingen bekend en onbekend zijn. In werkelijkheid zijn die inderdaad bekend, tot het punt dat organisaties als de FDA er ook gewoon voor waarschuwen. Dan zijn ze toch wel een beetje creatief de feiten aan het interpreteren.
Al dat bigdata gaat niet om voorkoming van of criminelen opsporing. Gaat puur om jij en ik en elke misstap of uitspraak beboet wordt. Equilibrium beleid.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:38 schreef dellipder het volgende:
[..]
Fair enough.
Psychologische problemen als grondslag voor de mass shootings is een duidelijker kenmerk.
En ik weet niet of jij dit punt hebt ingebracht, maar ik ben het ook eens dat begeleiding -of beter gezegd gebrek aan goede begeleiding- ook een factor in deze kwestie zou kunnen zijn.
Dat onderzoeksdocument van Cruz uit 2016 laat een aantal red flags zien, waar dan eigenlijk geen goede vervolg op komt.
"Cruz wants to buy an gun. I'm not sure for what purpose."
Echt onvoorstelbaar met zo'n achtergrond, dat men blijkbaar grote risisco's durft te nemen.
Dit bericht is ook nep?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi stukje aanschouw hoe gek en gevaarlijk ze wel niet zijn, extremistische truthers een nieuwe terrorgroep. Je moet niet alles geloven wat in het nieuws komt.
Dit is toch volkomen geschift? Waar zijn die lui mee bezig?quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:56 schreef ChrisCarter het volgende:
http://thehill.com/blogs/(...)-have-received-death
Doodsbedreigingen door extremistische "truthers"
Parkland Students: 'How Many More Students Are Going To Have To Die?' | Meeting The Press | NBC Newsquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die andere flapdrol Chris Hurst op tournee langs alle mediaratten met zijn klapper en fake stories. Heeft na zijn sketches ook promotie gemaakt.
Dit valt niet goed te praten, maar waar dit vandaan komt; de diepe verdeeldheid in het land is niet van gisteren op vandaag ontstaan.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is toch volkomen geschift? Waar zijn die lui mee bezig?
Dit moet ik sourcen, want ik ken de details niet van de fysiek of leeftijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:30 schreef mootie het volgende:
Campus security stelt natuurlijk ook weinig voor.
Ik zie dan een te dikke man voor me, zo tegen de 50. Geen idee wat hij nou moet doen. Doodsbang. Die rent echt niet naar binnen, guns blazin’.
Maw het verbaast me niks dat hij buiten is blijven staan.
Edit: School resource officer is dus een onderdeel van de politie?
Ja, hij is gewoon onderdeel van het bureau van de sheriff. Een gewone politieagent.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:30 schreef mootie het volgende:
Edit: School resource officer is dus een onderdeel van de politie?
Ik las net dat hij tegen de pensioengerechtigde leeftijd aan zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 01:07 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon onderdeel van het bureau van de sheriff. Een gewone politieagent.
Over details van zijn fysiek en leeftijd krijg ik nog geen respons
Oh absoluut.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:39 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit moet ik sourcen, want ik ken de details niet van de fysiek of leeftijd.
Ben jij het met mij eens dat wanneer dit zo is zoals jij omschrijft dat het systeem heeft gefaald en er een soort schijnveiligheid is gecreëerd?
Dit is geen excuus, natuurlijk. Hij was een getrainde en bewapende politieagent.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las net dat hij tegen de pensioengerechtigde leeftijd aan zat.
Laatste jaren dus rustig op een school uitzitten. Vermoed ik.
Het gaat hier om een getrainde en bewapende politieagent.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh absoluut.
In de VS kan ook elke halve zool beveiliger worden. Geef ze een wapen en hatsekiedee. Of ze er iets mee kunnen, de goed mentaliteit hebben, de conditie etc. is een heel ander verhaal.
Parkland is maar een klein plaatsje. Ik maak me geen illusies dat een agent van ergens in de 50 helemaal up to date en topfit is.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 01:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het gaat hier om een getrainde en bewapende politieagent.
Geen beveiliger zoals je nu het beeld oproept van een zware man met een dik jack aan de deur bij de plaatselijke bar/disco in schubbekutteveen.
Ik benoemde het zojuist al; schijnveiligheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Parkland is maar een klein plaatsje. Ik maak me geen illusies dat een agent van ergens in de 50 helemaal up to date en topfit is.
hier in het corrupte Nederland kan toch ook iedere snuiter met veterstrikdiploma een Boa worden met wapenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh absoluut.
In de VS kan ook elke halve zool beveiliger worden. Geef ze een wapen en hatsekiedee. Of ze er iets mee kunnen, de goed mentaliteit hebben, de conditie etc. is een heel ander verhaal.
Niet elke BOA mag een wapen dragen.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hier in het corrupte Nederland kan toch ook iedere snuiter met veterstrikdiploma een Boa worden met wapen
De SRO is 54 jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet elke BOA mag een wapen dragen.
Ik heb me een beetje verdiept in MKUltra. Praktijken die zich het best laten omschrijven als sick en evil.quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Al dat bigdata gaat niet om voorkoming van of criminelen opsporing. Gaat puur om jij en ik en elke misstap of uitspraak beboet wordt. Equilibrium beleid.
Willens en wetens wordt alle signalen genegeerd. Hebdo, nice, berlijn you name it. De daders waren al in beeld. Zeer waarschijnlijk werden ze gestimuleerd of met triggerwords geactiveerd en gefaciliteerd
Wat verdedig ik dan precies?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:10 schreef dellipder het volgende:
[..]
De SRO is 54 jaar.
Hij heeft politie beveiliging aangevraagd en nu zijn er 6 eenheden zijn huis aan het bewaken.
Ik hoop niet dat je dit ook verdedigt.
Ben je nou nog steeds onder de veronderstelling dat men CO2 helemaal weg wil hebben uit de atmosfeer?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
Wiebes legt uit hoe Rutte III het 'groenste kabinet ooit' denkt te worden
https://www.volkskrant.nl(...)-te-worden~a4573058/
Dit beleid is madmaxwoestijn. Het is een antigroen antileven beleid
Naast vaccins is het co2 beleid het meest foute wat er ooi bedacht is.
Als er een galactisch tribunaal is zou ik het zeer dringende verzoek doen. Roei de mens uit. En wel nu!
Ieder persoon weet dat co2 onderdeel van fotosyntese is. Ik kan en wil niet begrijpen hoe absurd en crimineel het klimaatbeleid is.
Als dus meer groen geeist wordt moet er meer veel meer co2
http://www.welingelichtek(...)e-juist-groener.html
Met dit walgelijke besluit wordt dus feitelijk gezegd. Planten en bomen jullie kunnen verrekken. En indirect stupide bevolking geen zuurstof.
Wetenschap en politici zijn volkomen geschift.
Bizar dat dit co2 nepnieuws heeft kunnen onstaan. Kennijk heeft niemand zijn biologie paraat.
En iedereen weet toch dat temperatuur metingen een farce is en dat het nog steeds dag in dag uit gemanipuleerd wordt.
https://www.naturalnews.c(...)al-warming-hoax.html
En met al die co2 gekkigheid. Krijg je dit soort shit.
https://www.duurzaambedri(...)jker-dan-voorgangers
Het niet handelend optreden van deze politieagent door allerlei excuses aan te voeren zoals leeftijd, fitheid en kwaliteitsniveau.quote:
Je begrijpt mijn posts inderdaad verkeerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:08 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het niet handelend optreden van deze politieagent door allerlei excuses aan te voeren zoals leeftijd, fitheid en kwaliteitsniveau.
Als jouw huis in brand staat, je belt de brandweer en de brandweerman die ter plaatse komt doet helemaal niks. Je huis is na een tijdje as en dan neem jij genoegen met excuses zoals het vuur was te warm, de brandslang was te zwaar en ik kan niet tegen rook?
Excuses als ik het te stellig maak, maar de overheid heeft "gun free zones" gecreëerd, dus dan is het vanzelfsprekend dat zij verantwoordelijk is de veiligheid. Hierin verzaken betekent consequenties. In dit geval ernstige nalatigheid met de dood tot gevolg als het aan mij zou liggen.
jij bent dus zn knakker die fotosynthese nepnieuws vindt.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds onder de veronderstelling dat men CO2 helemaal weg wil hebben uit de atmosfeer?
En hoe kom je tot die conclusie?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij bent dus zn knakker die fotosynthese nepnieuws vindt.
dat kon al getrokken worden aan het feit dat de shooting internationaal nieuws wasquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:49 schreef dellipder het volgende:
Toch een false flag..?
[ afbeelding ]
Hier waren mensen juist overtuigd dat het een hoax was. Dus wat is het nou?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 08:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat kon al getrokken worden aan het feit dat de shooting internationaal nieuws was
https://truthshock.wordpr(...)ons-and-false-flags/quote:Op zaterdag 24 februari 2018 09:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier waren mensen juist overtuigd dat het een hoax was. Dus wat is het nou?
Een false flag.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 09:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier waren mensen juist overtuigd dat het een hoax was. Dus wat is het nou?
quote:"False flag" is an umbrella term simply meaning event done by someone else, covered up & twisted for an agenda. Can be a real or a hoax, or have some real and some hoaxed parts. Crisis actors can be used in a real or hoaxed event.
Ik denk dat die TV 'personalities' of karakteren in deze zaak expres ontwerpen om irritant en obnoxious te zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog meer blahblahblah van David. Zoveel reacties haast niemand gelooft hem.
En hoe precies vind jij figuurtjes zoals David Hogg geloofwaardig ?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:13 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een false flag.
De inactieve politieagenten heeft een beetje dezelfde schijn als de "stand down order" van false flag Charlottesville.
Niemand heeft het meer over de Nunes memo of de Grassley/Graham criminal referal en helemaal niets over de memo van Adam Schiff, terwijl hijzelf het Witte Huis van censuur beschuldigde.
Met behulp van useful idiots is het heersende narratief effectief veranderd ("Kill the NRA", Gun CONTROL!!, etc.).
Verder heeft een kennis van mij uitgelegd wat precies het verschil is tussen de termen false flag en hoax. Sowieso zijn het geen synoniemen, maar het is wel begrijpelijk dat in het gebruik ze weleens door elkaar worden gehaald.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |