Ronaldhino.
Schot van 40 meter over keeper Seamen tijdens de WK-wedstrijd Brazilië-Engeland.
Doelpunt: Seedorf
Kluivert krijgt de bal en tikt de bal met zijn hak door naar de vrijstaande Seedorf die de bal beheerst binnenschiet.
Voetbal in al zijn eenvoud maar toch prachtig, pure klasse
quote:denk nog steeds dat het een lucky goal is... wel mooi, maar niet bedoeld...
Op zondag 22 december 2002 21:21 schreef tong80 het volgende:
Noem er één. Geef er een beschrijving bij.Ronaldhino.
Schot van 40 meter over keeper Seamen tijdens de WK-wedstrijd Brazilië-Engeland.
de mooiste goal vond ik die van senegal in ik dacht hun 2e groepswedstrijd...
de bal ging over alle schijven voordat ie de goal in ging... Een fabelachtig staaltje voetbal wat ik te weinig op het wk zag...
Of de goal op het afgelopen WK in de wedstrijd Uruguay - Denemarken. Erg mooie volley was dat zeg van een Uruguayaanse speler (weet alleen z'n naam niet).
quote:Freiburg toch
Op zondag 22 december 2002 21:41 schreef FCDB het volgende:
ik vond de vrij trap van pi-air wel prachtig...vlak bij de zijlijn bij het strafschop gebied (weet niet meer tegen wie...ik dacht in de uefa-cup), en de gal van dirk kuijt (ala van basten...)
quote:2001?
Op zondag 22 december 2002 21:41 schreef FCDB het volgende:
ik vond de vrij trap van pi-air wel prachtig...vlak bij de zijlijn bij het strafschop gebied (weet niet meer tegen wie...ik dacht in de uefa-cup), en de gal van dirk kuijt (ala van basten...)
Aannemen, houghouden, in de draai geschoten.
[Dit bericht is gewijzigd door olavski op 22-12-2002 21:46]
quote:Rodriguez is de naam
Op zondag 22 december 2002 21:43 schreef Xainam het volgende:
De goal van Uruguay in de groepswedstrijden van het WK. Via een corner neemt ie die bal vol op zn slof. Ben alleen de naam vergeten...hij had wel een kale kop....maar voor mij het doelpunt van het WK
Hij maakte zo de gelijkmaker in de wedstrijd tegen Denemarken (Denemarken won deze wedstrijd wel 2-1)
quote:Doe maar Newcastle.
Op zondag 22 december 2002 21:51 schreef golfer het volgende:
Kan niet kiezen uit het doelpunt van Bergkamp tegen Newcastle United of het doelpunt van Bergkamp tegen Leverkussen.
quote:Hier ga ik in mee.
Op zondag 22 december 2002 21:35 schreef Toewan het volgende:
Doelpunt van Zidane in de CL finale tussen Real Madrid en Bayer Leverkusen. Die hing er echt ERG lekker in.Of de goal op het afgelopen WK in de wedstrijd Uruguay - Denemarken. Erg mooie volley was dat zeg van een Uruguayaanse speler (weet alleen z'n naam niet).
Op het WK mag dat prachtig uitgespeelde doelpunt van Senegal (tegen Denemarken ) ook wel in aanmerking komen.
Voetbal uit het boekje, de bal het werk laten doen.
quote:die is het!
Op zondag 22 december 2002 21:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Doe maar Newcastle.
quote:Ik wel, dit doelpunt van Bergkamp is fabelachtig.
Op zondag 22 december 2002 21:51 schreef golfer het volgende:
Kan niet kiezen uit het doelpunt van Bergkamp tegen Newcastle United of het doelpunt van Bergkamp tegen Leverkussen.
M.a.w. dit is mijn serieuze bijdrage
Voor de liefhebbers, geniet nog maar eens van een vd mooiste doelpunten ooit gemaakt.
quote:
Op zondag 22 december 2002 21:58 schreef olavski het volgende:[..]
Ik wel, dit doelpunt van Bergkamp is fabelachtig.
Voor de liefhebbers, geniet nog maar eens van een vd mooiste doelpunten ooit gemaakt.
quote:Thanks.
Op zondag 22 december 2002 21:58 schreef olavski het volgende:[..]
Ik wel, dit doelpunt van Bergkamp is fabelachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |