Ik zag het Laura D. ook doen, volgens mij wel meer sporters.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:47 schreef Cattivo het volgende:
Het zijn ook enkel weer de Nederlanders die de bolt onzin doen. Er is weer wat gratis en dan doen we t direct. Zelfs Visser doet aan die onzin mee.
Ze laten natuurlijk alleen de Nederlanders zien, dat vinden de meeste mensen al onzin, laat staan de overige podia.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:47 schreef Cattivo het volgende:
Het zijn ook enkel weer de Nederlanders die de bolt onzin doen. Er is weer wat gratis en dan doen we t direct. Zelfs Visser doet aan die onzin mee.
Als je de twitter van Bolt bekijkt hebben alleen Nuis en Roest dit gedaan en Esmee Visser.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:05 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ze laten natuurlijk alleen de Nederlanders zien, dat vinden de meeste mensen al onzin, laat staan de overige podia.
Ik heb wel meerdere niet NL-atleten dit zien doen.
Ook nog Wüst en Kramer toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als je de twitter van Bolt bekijkt hebben alleen Nuis en Roest dit gedaan en Esmee Visser.
Omdat je bij een EK of WK nog wel meedoet voor het algemeen klassement.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:42 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom noemen ze het een penalty als het diskwalificatie is
ahaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat je bij een EK of WK nog wel meedoet voor het algemeen klassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |