abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 februari 2018 @ 23:46:33 #51
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_177289204
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Beetje anti-climax was dit. Allemaal mooie flashbacks en ijzere wil getoond gedurende de aflevering, maar dan niet nog 1x voluit gaan of op een bijzondere wijze toch nog wat schade toebrengen. Dit was naar mijn smaak een beetje een afscheid die Vegeta niet verdiende. Ik denk dat het voor het totaal plaatje van de Dragonball franchise het ook eens leuk is als het niet enkel om Goku draait. Ik weet niet hoe het precies zal aflopen, maar dat het Jiren vs. Goku zou worden was al duidelijk voordat het toernooi begon :+

Dit toernooi heeft heel veel actie gebracht, maar heel weinig twists en emotionele momenten. Dat is voor mij toch altijd een beetje de charme geweest van de serie.
piccolo was wel schandalig. had ook wel nieuwe forms willen zien van de andere saiyans en frieza was ook niks anders dan teleurstelling
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 18 februari 2018 @ 23:51:11 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177289258
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Beetje anti-climax was dit. Allemaal mooie flashbacks en ijzere wil getoond gedurende de aflevering, maar dan niet nog 1x voluit gaan of op een bijzondere wijze toch nog wat schade toebrengen. Dit was naar mijn smaak een beetje een afscheid die Vegeta niet verdiende. Ik denk dat het voor het totaal plaatje van de Dragonball franchise het ook eens leuk is als het niet enkel om Goku draait. Ik weet niet hoe het precies zal aflopen, maar dat het Jiren vs. Goku zou worden was al duidelijk voordat het toernooi begon :+

Dit toernooi heeft heel veel actie gebracht, maar heel weinig twists en emotionele momenten. Dat is voor mij toch altijd een beetje de charme geweest van de serie.
Ik vind het juist een mooi afscheid van Vegeta. Die onbreekbare trots om altijd door te gaan, hoe onmogelijk het ook was om op te boksen tegen Jiren. Die metaforische middelvinger naar al zijn tegenstanders, dat maakt Vegeta Vegeta. Tegelijkertijd ontwikkelde hij zich ook door op het allerlaatste moment toch nog zijn aartsrivaal Goku te helpen met dat beetje energie en zijn verlies met veel verdriet te accepteren.

En zoals Geekdom101 al zei in zijn review: de thematiek van deze aflevering (vertrouwen en de underdog) vond ik prachtig. Goku vecht omdat iedereen in hem vertrouwt, terwijl Jiren vecht omdat hij op niemand kan rekenen. En die leverstoot van Goku in Ultra Instinct, moest net als Geekdom101 ook aan Rocky IV denken. _O_


_O_ _O_ _O_
pi_177297160
Weer een week wachten...
pi_177298554
quote:
17s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vind het juist een mooi afscheid van Vegeta. Die onbreekbare trots om altijd door te gaan, hoe onmogelijk het ook was om op te boksen tegen Jiren. Die metaforische middelvinger naar al zijn tegenstanders, dat maakt Vegeta Vegeta. Tegelijkertijd ontwikkelde hij zich ook door op het allerlaatste moment toch nog zijn aartsrivaal Goku te helpen met dat beetje energie en zijn verlies met veel verdriet te accepteren.

En zoals Geekdom101 al zei in zijn review: de thematiek van deze aflevering (vertrouwen en de underdog) vond ik prachtig. Goku vecht omdat iedereen in hem vertrouwt, terwijl Jiren vecht omdat hij op niemand kan rekenen. En die leverstoot van Goku in Ultra Instinct, moest net als Geekdom101 ook aan Rocky IV denken. _O_


_O_ _O_ _O_
Het werd wel mooi neergezet, maar ik hoopte nog op 1 opvlieging van Vegeta
pi_177298638
ik vermoed dat jiren en goku elkaar eraf knallen en dat freeza wint
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_177311791
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:47 schreef TryX het volgende:
ik vermoed dat jiren en goku elkaar eraf knallen en dat freeza wint
Denk dat het beide niet lukt elkaar eraf te krijgen. Nadat de tijd op is, wint u7 doordat iedereen frieza is vergeten.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:54:56 #57
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_177314570
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:09 schreef Odaiba het volgende:
Weer een week wachten...
2 weken, deze week geen aflevering.
pi_177317638
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:54 schreef Nystiq het volgende:

[..]

2 weken, deze week geen aflevering.
Godver, wat een kut cliffhanger dan.
pi_177318499
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:41 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Godver, wat een kut cliffhanger dan.
Deze week geen aflevering, vervolgens weer een aflevering en daarna weer een week geen aflevering.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 20:34:40 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177328841
Ultimate Battle van Akira Kushida is vorige week uitgebracht als single, voor de mensen die geïnteresseerd zijn. :P Link naar iTunes staat in het nieuwsartikel.

http://www.kanzenshuu.com(...)al-release-in-japan/

pi_177394923
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 17:39:07 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177396814
;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:35:42 #63
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zondag 25 februari 2018 @ 20:38:23 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177447189
Vrijwel identiek gevecht gaat dat dus worden.

Denk dat we onderhand wel een eindcijfer kunnen geven aan de serie. Tenzij een knappe omwenteling denk ik dat ik niet hoger ga dan 4/10. Misschien met Engelse dub 5 of 6/10.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2018 20:55:39 ]
  zondag 25 februari 2018 @ 20:56:46 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177447220
Dragon ball super kan gewoon niet concurreren met moderne animes.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 25 februari 2018 @ 20:57:54 #67
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177447246
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:55 schreef LelijKnap het volgende:
Vrijwel identiek gevecht gaat dat dus worden.

Denk dat we onderhand wel een eindcijfer kunnen geven aan de serie. Tenzij een knappe omwenteling denk ik dat ik niet hoger ga dan 4/10. Misschien met Engelse dub 5 of 6/10.
Ach, hoe dan ook, we bleven toch wel braaf kijken. :+ Deze serie moest het meer hebben van gave momenten, in plaats van het gehele verhaal. Veel potenties en ingangen om het tof te maken, maar dat hebben ze niet gedaan. Dat einde van de Future Trunks Saga was echt een blunder van een prima arc. :N Ik hoop dat een eventuele opvolger 's avonds in Japan wordt uitgezonden. Meer bloed etc. :P
pi_177447317
De verkwanselde potentie is wat het cijfer het zwaarst drukt idd. Een opvolger zou wel leuk zijn, met een ander startpunt waar al dit geklooi van DBS geen rol meer speelt. Hoe is de manga trouwens? Misschien dat ik die een kans kan geven na afloop van de anime.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2018 21:03:01 ]
  zondag 25 februari 2018 @ 21:13:39 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177447549
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
De verkwanselde potentie is wat het cijfer het zwaarst drukt idd. Een opvolger zou wel leuk zijn, met een ander startpunt waar al dit geklooi van DBS geen rol meer speelt. Hoe is de manga trouwens? Misschien dat ik die een kans kan geven na afloop van de anime.
Manga is prima te doen. Sommige dingen kloppen niet wat betreft de continuïteit, maar dat is alleen als je heel goed gaat letten op de logica van de hele franchise. Het is wel een stuk bloediger, vooral de Future Trunks Saga. :+ Ik heb niet echt een voorkeur voor één van de twee. En je bent na een ruime middag wel door alle manga's heen. :)

Ik kan alleen maar hopen dat die film in december heel goed gaat worden. En voor een vervolgserie moeten ze echt een vaste regisseur en schrijver hebben voor elke aflevering. De verneukte animatie zo nu en dan kan ik wel door de vingers zien, maar het verhaal moet echt beter worden. Maar in Japan wordt het vooral gekeken door kinderen, dus er is niet echt noodzaak om daar in te investeren. Het is vooral buiten Japan dat de meeste kijkers tussen de 20 en 30 zijn en het kijken uit nostalgie.
pi_177447878
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Manga is prima te doen. Sommige dingen kloppen niet wat betreft de continuïteit, maar dat is alleen als je heel goed gaat letten op de logica van de hele franchise. Het is wel een stuk bloediger, vooral de Future Trunks Saga. :+ Ik heb niet echt een voorkeur voor één van de twee. En je bent na een ruime middag wel door alle manga's heen. :)

Ik kan alleen maar hopen dat die film in december heel goed gaat worden. En voor een vervolgserie moeten ze echt een vaste regisseur en schrijver hebben voor elke aflevering. De verneukte animatie zo nu en dan kan ik wel door de vingers zien, maar het verhaal moet echt beter worden. Maar in Japan wordt het vooral gekeken door kinderen, dus er is niet echt noodzaak om daar in te investeren. Het is vooral buiten Japan dat de meeste kijkers tussen de 20 en 30 zijn en het kijken uit nostalgie.
Maar het verhaal, al blijkbaar ook niet geheel consistent, is an sich wel anders dan in de anime? Of alleen op de details? Wel jammer dat je het zo kan uitlezen. Volgende optie is dan, om in DB te blijven, de Engelse dub maar te gaan kijken terwijl we wachten op die film. Klopt het nou dat die over de oorspronkelijke SSG zal gaan? Wb storyline voor een eventueel vervolg, ik denk dat ik als 10-12 jarige een interessant verhaal wel kon waarderen eigenlijk. Of zijn ze daar nog jonger? DBZ was voor mij iig niet voornamelijk tof omdat transformatie op transformatie werd gestapeld.
  zondag 25 februari 2018 @ 21:47:44 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177448272
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar het verhaal, al blijkbaar ook niet geheel consistent, is an sich wel anders dan in de anime? Of alleen op de details? Wel jammer dat je het zo kan uitlezen. Volgende optie is dan, om in DB te blijven, de Engelse dub maar te gaan kijken terwijl we wachten op die film. Klopt het nou dat die over de oorspronkelijke SSG zal gaan? Wb storyline voor een eventueel vervolg, ik denk dat ik als 10-12 jarige een interessant verhaal wel kon waarderen eigenlijk. Of zijn ze daar nog jonger? DBZ was voor mij iig niet voornamelijk tof omdat transformatie op transformatie werd gestapeld.
Eh, het verhaal is gewoon een andere uitvoering van het verhaal van de anime. Toriyama schrijft bij wijze van spreken het verhaal uit op een servetje en de anime en manga zijn verschillende interpretaties ervan. Je kunt dus bij overeenkomsten ervan uitgaan dat die dus van Toriyama komen. :P

Ik heb niet meer zo veel met de Engelse dub. Weet niet waarom, maar het klinkt niet meer als vroeger, ook al is de cast grotendeels hetzelfde. ;( Ik ben de Japanse dub véél meer gaan waarderen. Ik ga hierna dus Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball Kai en Dragon Ball GT in het Japans kijken, want dat heb ik nog niet gedaan. Dragon Ball heb ik zelfs helemaal niet gezien, ook niet in het Engels. :@

De film gaat over de oorsprong van de Saiyans ja. Meer weet ik er op dit moment ook niet van. Hoop dat ie hier in de bios komt, maar dat zal wel niet. :') Ja, als ik een jaar of 9 was, zat ik ook net als Zen-Oh te glunderen bij elke seconde. :P Hij is volgens mij ook de personificatie van het publiek daar. Wat Dragon Ball Z zo tof maakte bij mij, was dat het niet gehaast overkwam. De Android Saga is daar een perfect voorbeeld van. Lekker verwarring en spanning opbouwen met Android 16, 19 en 20, het geheim achter Cell, de Hyperbolic Time Chamber etc. De Future Trunks Saga had ook een beetje die vibe, maar ze sloegen de plank mis met het einde en door het maar te houden bij een stuk of 20 afleveringen. :')
pi_177462569
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Eh, het verhaal is gewoon een andere uitvoering van het verhaal van de anime. Toriyama schrijft bij wijze van spreken het verhaal uit op een servetje en de anime en manga zijn verschillende interpretaties ervan. Je kunt dus bij overeenkomsten ervan uitgaan dat die dus van Toriyama komen. :P

Ik heb niet meer zo veel met de Engelse dub. Weet niet waarom, maar het klinkt niet meer als vroeger, ook al is de cast grotendeels hetzelfde. ;( Ik ben de Japanse dub véél meer gaan waarderen. Ik ga hierna dus Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball Kai en Dragon Ball GT in het Japans kijken, want dat heb ik nog niet gedaan. Dragon Ball heb ik zelfs helemaal niet gezien, ook niet in het Engels. :@

De film gaat over de oorsprong van de Saiyans ja. Meer weet ik er op dit moment ook niet van. Hoop dat ie hier in de bios komt, maar dat zal wel niet. :') Ja, als ik een jaar of 9 was, zat ik ook net als Zen-Oh te glunderen bij elke seconde. :P Hij is volgens mij ook de personificatie van het publiek daar. Wat Dragon Ball Z zo tof maakte bij mij, was dat het niet gehaast overkwam. De Android Saga is daar een perfect voorbeeld van. Lekker verwarring en spanning opbouwen met Android 16, 19 en 20, het geheim achter Cell, de Hyperbolic Time Chamber etc. De Future Trunks Saga had ook een beetje die vibe, maar ze sloegen de plank mis met het einde en door het maar te houden bij een stuk of 20 afleveringen. :')
Ow oke dat had ik niet goed begrepen! Nou ja, ik zie wel hoe het bevalt. Kan me nog herinneren dat ik de oude (blauwe) Dragonball boekjes achterstevoren aan het lezen was na schooltijd :7 . Maar qua kwantiteit/niveau dus iig een ander verhaal. Engelse dub moet ik nog proberen. Her en der wat fragmentjes opgepikt en vond het wel oké overkomen hoor...vooral Goku was een behoorlijke verbetering. Het zal denk ik sowieso meer recht doen aan het nostalgiegevoel wat ik zocht.
Zijn de voice-actors tussen al die delen hetzelfde in het Japans? Dan heb je wel geluk dat je nog zoveel te zien hebt wat je klaarblijkelijk aanspreekt :Y. Ik moet Dragonball ook nog zien, maar ik ga wel voor de Engelse uiteraard.
Haha, vermoed niet dat ie in de bios zal komen. (Vorige toch ook niet?). Kan wel tof worden, als het gespeculeer rondom het hoofdpersoon op YT-klopt. Maar vermoed jij niet, dat als die film er komt, dat een eventuele vervolgserie daar op verder zal borduren zoals Super volgde na de SSG film? Of ligt de chronologie/motivatie anders achter de schermen?

Maar... ik was echt niet zo debiel als Zen-Oh man, als 10 jarige... zoals je zegt: de opbouw van spanning, karakterontwikkeling...het trok je in het verhaal. Dat trok mij eigenlijk al in de Namek-saga. Itt de populaire mening vond ik het een goed verhaal met een geweldige (welverdiende) climax (SSJ1). Welverdiend vanwege vooral de aanloop en reële dramatiek.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 22:04:14 #74
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177492204
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 28 februari 2018 @ 22:12:02 #75
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177515543
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ow oke dat had ik niet goed begrepen! Nou ja, ik zie wel hoe het bevalt. Kan me nog herinneren dat ik de oude (blauwe) Dragonball boekjes achterstevoren aan het lezen was na schooltijd :7 . Maar qua kwantiteit/niveau dus iig een ander verhaal. Engelse dub moet ik nog proberen. Her en der wat fragmentjes opgepikt en vond het wel oké overkomen hoor...vooral Goku was een behoorlijke verbetering. Het zal denk ik sowieso meer recht doen aan het nostalgiegevoel wat ik zocht.
Zijn de voice-actors tussen al die delen hetzelfde in het Japans? Dan heb je wel geluk dat je nog zoveel te zien hebt wat je klaarblijkelijk aanspreekt :Y. Ik moet Dragonball ook nog zien, maar ik ga wel voor de Engelse uiteraard.
Haha, vermoed niet dat ie in de bios zal komen. (Vorige toch ook niet?). Kan wel tof worden, als het gespeculeer rondom het hoofdpersoon op YT-klopt. Maar vermoed jij niet, dat als die film er komt, dat een eventuele vervolgserie daar op verder zal borduren zoals Super volgde na de SSG film? Of ligt de chronologie/motivatie anders achter de schermen?

Maar... ik was echt niet zo debiel als Zen-Oh man, als 10 jarige... zoals je zegt: de opbouw van spanning, karakterontwikkeling...het trok je in het verhaal. Dat trok mij eigenlijk al in de Namek-saga. Itt de populaire mening vond ik het een goed verhaal met een geweldige (welverdiende) climax (SSJ1). Welverdiend vanwege vooral de aanloop en reële dramatiek.
Geen idee over welke boekjes je het hebt. :P Weet nog wel dat ik wat tijdschriften bij de Bruna kocht, geprint in Comis Sans. 8)7 Man, dat waren tijden. _O_ Komend weekend zal Zamasu voor het eerst praten in de Engelse dub, dus ben benieuwd. Ik snap je zoektocht naar die nostalgie, maar dan zou naar mijn mening ook de soundtrack moeten veranderen naar die van Bruce Faulconer. Nu is het gewoon 'raar' die Engelse stemmen met de Japanse soundtrack. Niet dat er iets mis is met één van de twee, maar het is of-of voor mij. Eh, volgens mij is de cast van de Japanse dub altijd hetzelfde geweest, op King Kai na vanwege een overlijden en sinds kort dus Bulma. Maar pin me er niet op vast.

Nee, denk ook niet dat ie in de bios komt. Nooit gebeurd ook volgens mij. Ik weet alleen dat het zal draaien om de oorsprong van de Saiyans, met hoogstwaarschijnlijk een belangrijke rol voor Yamoshi, de eerste Super Saiyan God. Denk dat als de film een succes wordt ze weer een serie gaan maken, net als bij de vorige twee films, maar dat is nu alleen maar speculeren.

Oh, ik was wel net zo'n debiel als Zen-Oh. :@ Weet nog dat ik gek werd toen ik Goku met blond haar zag in de preview. _O- En dat ik dacht dat Future Trunks een samurai was. 8)7 En ik moest ook juichen bij dit stukje. :D


Zet trouwens eens je Fotoboek open voor reacties. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')