je maakt een geintje toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:08 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Is dit het broertje van Anthonie
ja...maar volgens mij wist hij dat we geen klant waren bij Nuon. maar hoe hij dat wist...quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon zeggen dat je al klant bent. Werkt prima.
Nee, ik zal eerder op straat rond zwerven dan zo'n "baan" te accepteren.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jij werkt dus ook bij NUON? en jij gaat dus ook bij mensen langs om ze te vervelen met stomme verkoop praatjes?
Zeg dan dat je net die dag bent overgestapt en het waarschijnlijk nog niet verwerkt is in het systeem...quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:16 schreef Samuel24 het volgende:
ja...maar volgens mij wist hij dat we geen klant waren bij Nuon. maar hoe hij dat wist...ik zou dat echt niet weten.
maar ja....volgende keer zal ik dat smoesje zeker proberen natuurlijk.
waarom zei je dan dat je bij Poolse mensen aan de deur had aangebeld en dat je wodka had gekregen van ze?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nee, ik zal eerder op straat rond zwerven dan zo'n "baan" te accepteren.
tja...dat kan. ik kan ook zeggen tegen hem dat hij mij vreselijk stoort omdat ik nog bezig was om aan mijn pik te trekken en dat ik door hem die sessie moest staken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:28 schreef ITrade het volgende:
Zeg dan dat je net die dag bent overgestapt en het waarschijnlijk nog niet verwerkt is in het systeem...
Pics van je broertjequote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
je maakt een geintje toch?mijn broer houd niet eens van FOK! die vind dat echt onzin.
![]()
dus...dat betekent dus dat ik de zelfde persoon ben achter het Anthonie24. alleen nu heb ik weer een andere naam gekozen.
ik ga natuurlijk niet mijn echte naam op het forum zetten he.. dat snap je zelf ook wel neem ik aan.
Oké ik had het zo diep in de nacht een beetje slecht omschreven, ik liep dus langs toen (dacht ook Nuon maar weet niet meer zeker) er energieverkopers aan de deur stonden bij die polen (ik ben geen aan de deur verkoper of Poolquote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:50 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom zei je dan dat je bij Poolse mensen aan de deur had aangebeld en dat je wodka had gekregen van ze?![]()
ik ga er vanuit dat je niet zomaar bij random mensen gaat aanbellen zonder een goede reden?
[..]
[..]
tja...dat kan. ik kan ook zeggen tegen hem dat hij mij vreselijk stoort omdat ik nog bezig was om aan mijn pik te trekken en dat ik door hem die sessie moest staken.kan ik ook zeggen toch? maar wat maakt het eigenlijk uit wat ik zeg. het blijft net zo goed storend. ik wil gewoon dat die mensen niet aanbellen klaar.
ooh oke, ja dat had je gisteren niet zo duidelijk gezegd hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:10 schreef ITrade het volgende:
[..]
Oké ik had het zo diep in de nacht een beetje slecht omschreven, ik liep dus langs toen (dacht ook Nuon maar weet niet meer zeker) er energieverkopers aan de deur stonden bij die polen (ik ben geen aan de deur verkoper of Pool).
ik kan mij haast niet voorstellen dat er echt mensen zijn die daar in trappen. niemand kan toch zo dom zijn. als ik er zelf al niet eens intrap. hoe kunnen er dan nog mensen bestaan die er dan toch nog in tuimen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:10 schreef ITrade het volgende:
Ze bellen natuurlijk aan omdat mensen zoals jou het target zijn, waar ze een praatje mogen doen en dan via slinkse verkoop technieken deze persoon omlullen. Als 100% van de mensen direct nee zegt stoppen ze snel. (Dus heb je het zelf ook in de hand).
Je denkt dat die mensen voor niets werken?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:15 schreef Samuel24 het volgende:
ik kan mij haast niet voorstellen dat er echt mensen zijn die daar in trappen. niemand kan toch zo dom zijn. als ik er zelf al niet eens intrap. hoe kunnen er dan nog mensen bestaan die er dan toch nog in tuimen.
TS heeft geen ruggengraatquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
“Sorry geen interesse” zeggen en de deur dicht doen geen optie?
ja dan zou kunnen natuurlijk. of misschien wat roze fristi over zijn bolletje heen gooien?...zou dat misschien ook nog kunnen helpen denk je?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
“Sorry geen interesse” zeggen en de deur dicht doen geen optie?
Jij gaat nog wel een keer voor de bijl als je ze al toestaat 5 minuten te laten lullenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:15 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ooh oke, ja dat had je gisteren niet zo duidelijk gezegd hoor.
[..]
ik kan mij haast niet voorstellen dat er echt mensen zijn die daar in trappen. niemand kan toch zo dom zijn. als ik er zelf al niet eens intrap. hoe kunnen er dan nog mensen bestaan die er dan toch nog in tuimen.
ja maar ik heb gisteren wel heel duidelijk gezegd dat ik niet wilde. en ik heb zeker wel 5 keer het woord nee gebruikt. maar het wilde maar niet doordringen bij hem.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:14 schreef Klepper272 het volgende:
Het is zo makkelijk, je hoeft jezelf niet te excuseren of een smoesje te verzinnen.
Zeg gewoon geen interesse en een fijne dag verder.
En dan doe je de deur dicht.
nou!!!! hou op dat te zeggen alsjeblieft. en ik wil niet steeds horen dat ik geen ruggengraat heb.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een keer voor de bijl als je ze al toestaat 5 minuten te laten lullen
Beetje overdreven welquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja dan zou kunnen natuurlijk. of misschien wat roze fristi over zijn bolletje heen gooien?...zou dat misschien ook nog kunnen helpen denk je?
maar 3 mensen die bijten? dat is toch hartstikke weinig? is dat dan echt de moeite waard om daar 1000 mensen voor te gaan vervelen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:17 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je denkt dat die mensen voor niets werken?
Ze zullen waarschijnlijk verschillende wijken proberen waar het liefst een bepaalde doelgroep te vinden is.
stel 1000 huizen, 100 hebben er een soort van praatje, als je er dan 3 kan verkopen zal het waarschijnlijk wel lonen om daar een paar gasten te laten lopen. Ze zullen het niet doen als ze niets verkopen en het meer een soort slechte reclame is.
hmmmm die uitspraak komt mij bekent voor. wat betekent dat ook alweer? als iemand voor de bijl gaat?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een keer voor de bijl als je ze al toestaat 5 minuten te laten lullen
Weet ik veel, misschien zijn het er 10, misschien werken die verkopers voor een rot cent en is één genoeg. Geen idee, rot werk is het zeker en zou het ook nooit willen doen :p.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar 3 mensen die bijten? dat is toch hartstikke weinig? is dat dan echt de moeite waard om daar 1000 mensen voor te gaan vervelen?
wat moet dit toch eigenlijk ook wel rot werk zijn zeg. ik zou het nooit willen doen iig.
1 maal nee zeggen is genoeg !quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja maar ik heb gisteren wel heel duidelijk gezegd dat ik niet wilde. en ik heb zeker wel 5 keer het woord nee gebruikt. maar het wilde maar niet doordringen bij hem.
en ja...dat vind ik onbeschoft. zo krijg ik dus echt een hekel aan zulke lui. kijk ik snap dat ze gewoon maar hun werk doen hoor. maar ik bedoel sorry hoor...kan dat dan in ieder geval wel op een fatsoenlijke gebeuren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |