ja ik verwachte jou.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:43 schreef wawowiewa het volgende:
hoezo doe je de deur open, verwachte je iemand ?
ja precies. maar ze blijven doorgaan met hun stomme praatjes en ik krijg daar gewoon echt het amehoela van. ik kan wel wat beters doen met mijn kostbare tijd.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:45 schreef CaVaBien het volgende:
Nuon verkopers zijn wel irritant ja. Laatst ook eentje aan de deur gehad, heel verhaal, maar ik krijg familiekorting bij een concurrent en heb genoeg verstand van dat wereldje, dus mij kon hij niet ompraten.
Amen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 00:50 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Terechte klacht wel ja
Tuig is het
jij werkt dus ook bij NUON? en jij gaat dus ook bij mensen langs om ze te vervelen met stomme verkoop praatjes?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:34 schreef ITrade het volgende:
Ik liep een keer in een wijk langs waar een paar Polen wonen. Toen deed die Pool open en zei:
"Wij niks kopen, maar ik heb wel vodka voor jou"
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jouw piemel is van rubber, nou goed![]()
en wil je even je toon matigen aub?
en kijk niet zo zuur.quote:
jij welquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:25 schreef Samuel24 het volgende:
ik heb vandaag nog een hoop dingen te doen
ja ik wel ja.quote:
meid het is watquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:37 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja ik wel ja.ik heb veel dingen te doen hoor.
maar het zou jammer zijn als jullie mij weer chagrijnig maken zoals de andere 1000 keren dat ik boos mijn computer heb uitgezet omdat ik weer moest dealen met jullie commentaar en ik daarna ook nog zaken moest regelen met een slecht humeur.
jouw UI is me ook wat zeg! zwart is je lievelingskleur ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:25 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
en kijk niet zo zuur.anders word ik het zelf ook nog.
![]()
ik heb vandaag nog een hoop dingen te doen en ik wil niet nu al zo vroeg in de ochtend een slecht humeur krijgen door jou (of andere fokkers), zodat ik de rest van de dag weer chagrijnig ben ofzo.
poepjong??! noem jij mij nou een....quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke man sorry, heb je wel een puntje ja. Succes vandaag poepjong
ga lekker vogeltjesdans zijn UI jatten mongoolquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:43 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jouw UI is me ook wat zeg! zwart is je lievelingskleur ofzo?Gothic.
Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha.Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha. Gothic haha.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:55 schreef kataklysm het volgende:
[..]
ga lekker vogeltjesdans zijn UI jatten mongool
Ah joh, get your shit togetherquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
poepjong??! noem jij mij nou een...........poepjong? maar nu ben ik wel zoooo beledigd hoor. ik vind het schandalig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:01 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ah joh, get your shit togetherHAAAAAAAAAA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet heus.....Daaaag.
Klap van de molen gehad?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hey! niet zo bijdehand jij he?met je anonieme masker. HAAAAAA!
ben wel een paar keer op mijn (achter) hoofd gevallen. maar of het daar aan ligt?quote:
Oh dat is wel zieligquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ben wel een paar keer op mijn (achter) hoofd gevallen. maar of het daar aan ligt?![]()
ooh wacht ja...hersenvliesontsteking (geen grap trouwens) dat heeft het t em gedaan denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |