abonnement Unibet Coolblue
pi_177473386
quote:
3s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Iemand trouwens die Rewardmob tokens ontvangen?
Krijg je na de ticketsale, of je moet ze al hebben gewonnen in games. Maar je kan ze nog niet withdrawen op dit moment.
pi_177473403
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:54 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De weg naar 0.03 en hoger ligt i.i.g. alweer bijna open.
Zag het! Gaat de goede kant op. Heb ze sowieso voor de hodl. Dus maar eens afwachten hoe het loopt 😉
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:40:57 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177502779
http://telegra.ph/Liquid-token-makes-your-token-liquid-02-28

Eindelijk betere uitleg over Liquid :)

Vandaag de laatste airdrop trouwens. Liquid schoot ook direct 20% omhoog in waarde. :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177504781
quote:
3s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
http://telegra.ph/Liquid-token-makes-your-token-liquid-02-28

Eindelijk betere uitleg over Liquid :)

Vandaag de laatste airdrop trouwens. Liquid schoot ook direct 20% omhoog in waarde. :D
Leuk extraatje :). Ze hadden aangegeven 800k te droppen, ze hebben nu de volledige 1mil supply gedropt.
pi_177504990
quote:
3s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
http://telegra.ph/Liquid-token-makes-your-token-liquid-02-28

Eindelijk betere uitleg over Liquid :)

Vandaag de laatste airdrop trouwens. Liquid schoot ook direct 20% omhoog in waarde. :D
Ik snap het nog steeds niet helemaal. :@
pi_177505124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik snap het nog steeds niet helemaal. :@
Ik denk het te snappen, maar waarom niet gewoon waves hiervoor gebruiken?:P
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177505233
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik snap het nog steeds niet helemaal. :@
Tis imo prijs manipulatie om de coin uit de ico voor een vastgestelde periode een minimale verkoopprijs te garanderen nadat de ico is beeindigd.

Zoals ik het begrijp koop je bij de Market Maker Liquid coins en wordt er een minimale verkoopprijs afgesproken. Vermoedelijk koopt de Market Maker namens de opdrachtgever/uitgever van de coin de coins op die onder de overeengekomen prijs aangeboden worden. Hiervoor ontvangt de Market Maker een fee van 10% en zal de uitgever van de coin waarschijnlijk de gekochte coins weer in ontvangst nemen. Een gedeelte van de Liquid tokens die hiervoor zijn gebruikt worden weer verbrand om de prijs van Liquid te stuwen....

Naar mijn idee theoretisch een leuk idee om dumps van bonus uit de presale, bounty hunters en eventuele dumpende teammembers tegen te gaan. In het begin zal het erg toepasbaar zijn maar na veelvuldig gebruik onbruikbaar. Dit doordat de Liquid tokens worden verbrand en dit de prijs per Liquid opdrijft.. Tenzij er een vastgestelde prijs wordt overeengekomen waar geen rekening wordt gehouden met de individuele waarde van een Liquid token of de ico prijs van de uitgegeven token wordt omgerekend naar de actuele waarde van een Liquid token.....Dus zo zal in het begin er bijvoorbeeld 5000 Liquid nodig zijn en over 2jaar bijvoorbeeld maar 125 voor dezelfde actie.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:26 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ik denk het te snappen, maar waarom niet gewoon waves hiervoor gebruiken?:P
Ik denk dat je Waves als platform token moet zien en Liquid als utility token. Bedrijfsmatig lijkt het me ook logisch om beide van elkaar te scheiden.

[ Bericht 6% gewijzigd door SMS303 op 28-02-2018 15:40:00 ]
pi_177506495
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:32 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Tis imo prijs manipulatie om de coin uit de ico voor een vastgestelde periode een minimale verkoopprijs te garanderen nadat de ico is beeindigd.

Zoals ik het begrijp koop je bij de Market Maker Liquid coins en wordt er een minimale verkoopprijs afgesproken. Vermoedelijk koopt de Market Maker namens de opdrachtgever/uitgever van de coin de coins op die onder de overeengekomen prijs aangeboden worden. Hiervoor ontvangt de Market Maker een fee van 10% en zal de uitgever van de coin waarschijnlijk de gekochte coins weer in ontvangst nemen. Een gedeelte van de Liquid tokens die hiervoor zijn gebruikt worden weer verbrand om de prijs van Liquid te stuwen....

Naar mijn idee theoretisch een leuk idee om dumps van bonus uit de presale, bounty hunters en eventuele dumpende teammembers tegen te gaan. In het begin zal het erg toepasbaar zijn maar na veelvuldig gebruik onbruikbaar. Dit doordat de Liquid tokens worden verbrand en dit de prijs per Liquid opdrijft.. Tenzij er een vastgestelde prijs wordt overeengekomen waar geen rekening wordt gehouden met de individuele waarde van een Liquid token of de ico prijs van de uitgegeven token wordt omgerekend naar de actuele waarde van een Liquid token.....Dus zo zal in het begin er bijvoorbeeld 5000 Liquid nodig zijn en over 2jaar bijvoorbeeld maar 125 voor dezelfde actie.

[..]

Ik denk dat je Waves als platform token moet zien en Liquid als utility token. Bedrijfsmatig lijkt het me ook logisch om beide van elkaar te scheiden.
Thanks voor je uitleg. Ik denk dat ik het nu begrijp. Maar is het dan niet gewoon alleen het doel om volume te creëren? Niet heel natuurlijk dan.
pi_177506795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:28 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Thanks voor je uitleg. Ik denk dat ik het nu begrijp. Maar is het dan niet gewoon alleen het doel om volume te creëren? Niet heel natuurlijk dan.
Nee, je moet het zien vanuit het oogpunt van Waves en uitgevers van tokens met veel geld. Waves wil dat uitgevers voor Waves kiezen, maar daarvoor moeten er wel bepaalde functionaliteiten aanwezig zijn. Als een uitgever met veel geld voor Waves kiest en het totale orderboek wordt keer op keer overhoop gehaald door arbitrage, lege orderboeken door weinig liquiditeit of een uitgever die zelf geen verstand heeft van traden en daardoor de orderboeken niet onderhoudt, gaat het hele project niets worden door een niet functionerende liquiditeit.
En daar is de service van Liquid op bedacht en ondanks dat ik het zelf waarschijnlijk ook wel zou kunnen, zou ik het als uitgever van een token zeker overwegen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177506871
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:43 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Nee, je moet het zien vanuit het oogpunt van Waves en uitgevers van tokens met veel geld. Waves wil dat uitgevers voor Waves kiezen, maar daarvoor moeten er wel bepaalde functionaliteiten aanwezig zijn. Als een uitgever met veel geld voor Waves kiest en het totale orderboek wordt keer op keer overhoop gehaald door arbitrage, lege orderboeken door weinig liquiditeit of een uitgever die zelf geen verstand heeft van traden en daardoor de orderboeken niet onderhoudt, gaat het hele project niets worden door een niet functionerende liquiditeit.
En daar is de service van Liquid op bedacht en ondanks dat ik het zelf waarschijnlijk ook wel zou kunnen, zou ik het als uitgever van een token zeker overwegen.
Hadden we wel bij Simdaq mogen toepassen. Ook wel ironisch dat het daar dan zo flink zakt:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177506907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:47 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Hadden we wel bij Simdaq mogen toepassen. Ook wel ironisch dat het daar dan zo flink zakt:p.
Bij Simdaq verscheen er een sell order van 150k units, dan zou ik ook alles naar beneden halen, gewoon uitroken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:57:37 #162
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_177508188
Had eergisteren nog een partij Liquid ingeslagen tegen 0,93 Waves gemiddeld. Eerder zijn er nog hoeveelheden gekocht tussen 1,05 en 1,6. Kan dus nu een deel verkopen met (lichte) winst maar kijk de kat nog even uit de boom.
pi_177508676
simdaq twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 12:08:02 🌐 Project updates: due to the #cryptomarket fluctuations the launch on #Tidex will be postponed to the mid-end March. We're sure that together with a healthier market and the product launch the exchange placement will be more successful. #ico #blockchain #waves https://t.co/ID7tAkLUBR reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177529449
wavesplatform twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 09:57:44 Introducing Tradingene — the first blockchain-based marketplace of trading algorithms: https://t.co/LqKzypsMqQ. The project moved from Ethereum to Waves Platform and became a participant at Waves Lab. More details are coming soon.#WavesPlatform #WavesLab #Blockchain $Waves https://t.co/TmzN14aEIC reageer retweet
tradingene twitterde op donderdag 01-03-2018 om 13:02:04 ⚡️ “Tradingene welcomes new legendary expert and counselor - Sasha Ivanov.”https://t.co/nCgqYqd3Cc reageer retweet
Interessant om in de gaten te houden, instappen waar Sasha instapt, lijkt mij geen hele slechte strategie.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 1 maart 2018 @ 15:49:48 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177529524
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Had eergisteren nog een partij Liquid ingeslagen tegen 0,93 Waves gemiddeld. Eerder zijn er nog hoeveelheden gekocht tussen 1,05 en 1,6. Kan dus nu een deel verkopen met (lichte) winst maar kijk de kat nog even uit de boom.
Ik heb ze ingeslagen op 1,1. Dus nog even langer geduld, maar als er meer projecten gaan draaien met de launch van de smart contracts dan zal de vraag naar Liquid wel omhoog gaan.

Hoop ik dan toch :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177540974
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177551814
Weet iemand wanneer de gateway voor Monero wordt opengezet?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177554404
Sasha op Telegram:
quote:
As you know in the poll for the name for the Waves smart contracts language the name "Gravity" won, the second was "Tsunami". Good names, BUT, there are programming languages with the same names. People who suggested the winning name will of course receive a bonus, but, we need to come up with another name. and I have an idea - Ride on Waves has always been the slogan of Waves, even our old support email was rideon@wavesplatform.com. I'd like to call the language RIDEON. Rideon Waves smart contracts language! Feedback please?
Rideon. Klinkt best okay.
pi_177554594
wavesplatform twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 14:57:05 I'm so happy winning the smart contract name contest *O* reageer retweet
pi_177554988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:52 schreef MaGNeT het volgende:
wavesplatform twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 14:57:05 I'm so happy winning the smart contract name contest *O* reageer retweet
Leuk dat ze ook Fok-smilies gebruiken bij Waves ^O^
pi_177555098
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 18:13 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Leuk dat ze ook Fok-smilies gebruiken bij Waves ^O^
Whehe. Was ff in de war met de Waltonchain Twitter :P
  vrijdag 2 maart 2018 @ 21:22:37 #172
131603 Afwazig
Serious business
pi_177560718
OMG!😭Can't believe I won ! Thank you Waves team ! ❤️ keep doing the great work. 💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀
  vrijdag 2 maart 2018 @ 23:18:57 #173
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_177564222
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb ze ingeslagen op 1,1. Dus nog even langer geduld, maar als er meer projecten gaan draaien met de launch van de smart contracts dan zal de vraag naar Liquid wel omhoog gaan.

Hoop ik dan toch :X
Je kunt ze nu inkopen rondom 0,96. Zojuist nog wat extra Liquid aangeschaft :+
pi_177594508
Krijg het gevoel dat Waves nog wel eens flink kan gaan knallen dit voorjaar
  zondag 4 maart 2018 @ 14:42:43 #175
131603 Afwazig
Serious business
pi_177600570
Waar leasen jullie aan? Ik lease vanaf vandaag aan wavesleave.com. Kleine node die net is gestart maar is betrouwbaar en de payout is wekelijks en hetzelfde.

Het grootste voordeel is dat je door aan een kleine node te leasen meehelpt het netwerk decentraliseren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')