Nigeriaanse prinsen en prinsessen investeren ook in Waves.twitter:AlkebulanCash twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 13:12:40AlkebulanCash ICO is 2nd of March 2018.which will take place on https://t.co/6SVrxkqcXP @wavesplatform @biggzi @wavesfullnode #blockchain #wavesplatform #WakandaForever #cryptocurrency #DigitalMarketing #ICO https://t.co/lzy322SYEO reageer retweet
Je skipt toch per definitie alles wanneer Nigerianen er iets mee van doen hebben?quote:
Sowieso! Heb er al een paar 😅quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:31 schreef Afwazig het volgende:
Nog mensen van plan in rewardmob te stappen hier?
Ik wordt gek van die spam van zequote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:10 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Sowieso! Heb er al een paar 😅
Maar wil er nog wat bij, denk echt dat dit potentie heeft!
Wanneer komt het op een exchange?quote:Op zondag 11 maart 2018 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die spam van zeGa het snel wegdoen
Spam? 🙄quote:Op zondag 11 maart 2018 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die spam van zeGa het snel wegdoen
Zwarte humor, I likequote:Op maandag 12 maart 2018 16:45 schreef chroestjov het volgende:
Dankzij AlkebulanCash kreeg ik reclame op YouTube voor een Nigeriaanse comedy.
Ik was wel van plan er wat Waves in te gooien. Twijfel alleen nog hoeveel.quote:
Ik denk dat ik er een stuk of 50 waves er tegenaan ga gooien. Ze hebben al een hoop betekent voor het platformquote:Op maandag 12 maart 2018 22:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik was wel van plan er wat Waves in te gooien. Twijfel alleen nog hoeveel.
Ik heb er nog even naar gekeken, ga er wel wat instoppen.quote:
Teveel hype op dit moment, en volgens mij ook dikke discounts. Ik wacht wel tot het gedumpt gaat worden.quote:
Is het daarom niet een easy flip? Meedoen aan ico > dumpen > goedkoper terug kopen?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:42 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Teveel hype op dit moment, en volgens mij ook dikke discounts. Ik wacht wel tot het gedumpt gaat worden.
Kan. Maar altijd lastig in te schatten.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is het daarom niet een easy flip? Meedoen aan ico > dumpen > goedkoper terug kopen?
Je kan ook een 50/50 doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:12 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kan. Maar altijd lastig in te schatten.
Universa had ook flinkje hype en ging meteen x4 na de ICO. Nu nog steeds boven de ICO-prijs.
Bij een 30% bonus verwacht ik wel wat whales die meteen gaan dumpen. Ik sla de ICO over.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ook een 50/50 doen.
De helft van wat je wil investeren in de ICO stoppen, de rest na de ICO.
Dan demp je een eventuele stijging of daling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |