Hulp zoeken?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb door al dit gedoe op die baan eigenlijk weinig zin om volgend jaar weer elke wedstrijd live te kijken, inclusief diep in de nacht in Noord-Amerika
Schattig meisje ja.quote:
Tja.... Dit gaat richting autosport....quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar is toch heerlijk. Je komt week voor OWS met een nieuw pak. En dan schroei je lekker seconde sneller of zo...
Dat is lachwekkend
In de World Cup valt het, bij het skeleton dan, iets minder op dat het materiaal zo belachelijk doorslaggevend is, maar dat komt nu wel weer bizar duidelijk naar boven allemaal. In de World Cup gaat het dan toch weer om spek en bonen.quote:
Dat pak komt uit dezelfde fabriek als de rondere Britse wielenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar is toch heerlijk. Je komt week voor OWS met een nieuw pak. En dan schroei je lekker seconde sneller of zo...
Dat is lachwekkend
De Britten hebben een nieuw pak maar nog steeds zijn de Duitsers snellerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tja.... Dit gaat richting autosport....
Tom moet lekker van die docu's maken over Swansea enzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:14 schreef franklop het volgende:
Tom Egbers moet zich overigens alleen bij voetbal houden.
Naja eigenlijk moet hij zich nergens bij bezig houden bij NOS sport
Hele NOS moet zich gewoon bij alleen voetbal en schaatsen houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:14 schreef franklop het volgende:
Tom Egbers moet zich overigens alleen bij voetbal houden.
Heb jij eigenlijk ooit soms een break nodig, zeg maar een weekje zonder sport kijken omdat het je strot uitkomt?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de World Cup valt het, bij het skeleton dan, iets minder op dat het materiaal zo belachelijk doorslaggevend is, maar dat komt nu wel weer bizar duidelijk naar boven allemaal. In de World Cup gaat het dan toch weer om spek en bonen.
#werkenbijdenosquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh wat is dit bij de NOS
"voor het eerst in 20 jaar heeft Oostenrijk goud gepakt, Mayer, die in 2014 goud pakte op de afdaling..."!!!!
(even losstaand van het skeleton verder, maar daar klopt toch geen reet van)
Een week geen sport kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit soms een break nodig, zeg maar een weekje zonder sport kijken omdat het je strot uitkomt?
Neuh, omdat ik veel verschillende sporten kijk. Als de winter voorbij is heb ik weer zin in de motoren en auto's en fietsen enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit soms een break nodig, zeg maar een weekje zonder sport kijken omdat het je strot uitkomt?
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
"voor het eerst in 20 jaar heeft Oostenrijk goud gepakt, Mayer, die in 2014 goud pakte op de afdaling..."!!!!
De grap ze dit vanochtend er ook in hadden en ik dit ook dacht te horen, maar dacht ik heb dat vast verkeerd verstaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dan mag je ook een zwaardere slee toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:17 schreef Columbiafan het volgende:
Kimberley is 12 kilo lichter dan Jacka
ze bedoelden op de super-g gok ik, maar alsnogquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
De grap ze dit vanochtend er ook in hadden en ik dit ook dacht te horen, maar dacht ik heb dat vast verkeerd verstaan.
Zeggen ze het dus echt, en laten ze het erin
Na de OS ben ik altijd murw gekeken en eigenlijk helemaal kapot.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, omdat ik veel verschillende sporten kijk. Als de winter voorbij is heb ik weer zin in de motoren en auto's en fietsen enzo
NASCAR is allang begonnen hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, omdat ik veel verschillende sporten kijk. Als de winter voorbij is heb ik weer zin in de motoren en auto's en fietsen enzo
Na de spelen beginnen aan het wielervoorjaarquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Na de OS ben ik altijd murw gekeken en eigenlijk helemaal kapot.
Ik neem me altijd voor na de Spelen om meer sporten te kijken maar dat haal ik ook nooitquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is niet verwonderlijk gezien je hartslag elke dag weer... En dan maak je je ook druk om prestaties van Kamna of Schachmannquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoax, NASCAR begint komend weekend pas...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NASCAR is allang begonnen hoor
Columbiafan post dan ook vanuit het ziekenhuis, die ligt continu aan het infuus.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet verwonderlijk gezien je hartslag elke dag weer... En dan maak je je ook druk om prestaties van Kamna of Schachmann
Heb de liveticker voor vanmiddag al aanstaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet verwonderlijk gezien je hartslag elke dag weer... En dan maak je je ook druk om prestaties van Kamna of Schachmann
Ik vind de OS genot maar ben ook altijd gesloopt en verzadigd naderhand, beetje zoals met de Top 2000.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor na de Spelen om meer sporten te kijken maar dat haal ik ook nooit
qua bochten of qua sleequote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:23 schreef Columbiafan het volgende:
Britjes zijn erg positief over de techniek van de Duitse vrouwen.
Biatlon is echt het enige waar ik wel bijna alle World Cups heb gezien de afgelopen 3 jaarquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de OS genot maar ben ook altijd gesloopt en verzadigd naderhand, beetje zoals met de Top 2000.
Sport kijken naast de OS beperkt zic ook vooral tot WK's, zeker van dingen die ik niet snel kijke zoals volleybal, biatlon etc
Voor mij is het toch vooral wielrennen en voetbal, dat is het meest accessible. Dat vind ik toch fijner dan met streams rommelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Biatlon is echt het enige waar ik wel bijna alle World Cups heb gezien de afgelopen 3 jaar
Scheelt, voor biatlon hoef je alleen maar naar ES te zappen dus dat valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het toch vooral wielrennen en voetbal, dat is het meest accessible. Dat vind ik toch fijner dan met streams rommelen.
Iedere koers is interessant.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Scheelt, voor biatlon hoef je alleen maar naar ES te zappen dus dat valt ook wel mee.![]()
Wielrennen volg ik ook wel maar daar zijn zoveel wedstrijden van dat ik niet alles kan volgen of even interessant is.
Mensen die niet juichen voor een of ander eeuwig Duits talentquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedere koers is interessant.
Gerdemannquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensen die niet juichen voor een of ander eeuwig Duits talent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |