Met labiele Flock op drie zijn zelfs de medailles nog niet buiten bereikquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gewoon goed zelfs, niet te streng zijn.
Tsja dat had ik ook bij 'onze' Ghanees. Allemaal leuk en aardig, maar waaromquote:
Ach ja, als zij Le Conté wel hadden gestuurd was Gilardoni er niet geweest (die nu tiende staat), Adeagbo ging sowieso welquote:
Doe dan niet zo moeilijk met startbewijzen en maximaal twintig dames. In het langlaufen kosten die exoten de toplanden helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja dat had ik ook bij 'onze' Ghanees. Allemaal leuk en aardig, maar waarom
Ja is ook, maar dat zie je bij het schaatsen ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk met startbewijzen en maximaal twintig dames. In het langlaufen kosten die exoten de toplanden helemaal niks.
Ik zeg gewoon 64 dames op de startlijst, en dan als de vorige voorbij bocht 4 is de volgende al laten starten... Voor de spanningquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moeilijk met startbewijzen en maximaal twintig dames. In het langlaufen kosten die exoten de toplanden helemaal niks.
Ik pleit voor een B-divisie met kwartetstartsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:01 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon 64 dames op de startlijst, en dan als de vorige voorbij bocht 4 is de volgende al laten starten... Voor de spanning
13.30 toch?quote:
Dat is correct en tevens juist.quote:
Denk je dat Jacka nog sneller kan bij de start? Ik vrees namelijk dat Lizzie daar nog wat ruimte heeft.quote:
Ik hoop het, maar op starts van Lölling zou ik geen geld durven zetten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk je dat Jacka nog sneller kan bij de start? Ik vrees namelijk dat Lizzie daar nog wat ruimte heeft.
Acteren alsof je er verstand van hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:53 schreef franklop het volgende:
Aardig hoor, geen grote fouten gezien, naja ergens iets met dr schouder in het begin
Ik hoor net dat ik er geen verstand van heb. Dus juich wel voor de Nigeriaansequote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voor wie duim je? Naast Kimberley natuurlijk.
12equote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef Remzz het volgende:
Hoeveelste moet Kimberly naar beneden in de 2e run?
Eurosport antigodenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Als ik op 2e run klik krijg ik schaatsen
Paarse stream doet het al hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Als ik op 2e run klik krijg ik schaatsen
Waar staat die stream dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Paarse stream doet het al hoor.
Zie op nos.nl nergens een link naar 2e stream?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die met enkel een E (en niet E1 of E2)
Die komt toch pas als laatste.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
BBC zit nog te lullen, die willen Yarnold toch ook wel live zien?
Dacht dat je overal verstand van had?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie op nos.nl nergens een link naar 2e stream?
oh is het deze run in reverse? ik dacht dat de beste mocht beginnen bij run 2 en 3quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die komt toch pas als laatste.
Enkel bij 3quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh is het deze run in reverse? ik dacht dat de beste mocht beginnen bij run 2 en 3
Nee, eerste bepaald op positie en keuze, 2e in reverse, 3e in normaal, 4e weer in reverse.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh is het deze run in reverse? ik dacht dat de beste mocht beginnen bij run 2 en 3
Dit vind ik wel een beetje goedkoop. Ja, de Britten hebben nu opeens goed materiaal. Maar Duitsland heerst in de sleesporten omdat ze het beste materiaal hebben. Moet daar ook op ingegrepen worden?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ja, alleen vrees ik dat de IBSF net als de FINA destijds veel te laat gaat ingrijpen. Even afwachten wat die eerste run geeft, maar stel dat de Britten meteen een halve seconde pakken op iedereen is dit een flinke blamage voor deze sport.
en als we dan bezig zijn, wat doen we met de Noren die miljoenen uitgeven aan waxmensen en onderzoek. Of de Nederlanders die bepaalde buizen vaak eerder krijgen. Lastige discussiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje goedkoop. Ja, de Britten hebben nu opeens goed materiaal. Maar Duitsland heerst in de sleesporten omdat ze het beste materiaal hebben. Moet daar ook op ingegrepen worden?
Die pakken die zogezegd een halve seconden per run opleveren vind ik wel wat anders. Maar zoals ik al zei, afwachten wat die eerste run geeft, het is nu ook niet zo dat de Britten iedereen met gemak naar huis sleeden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje goedkoop. Ja, de Britten hebben nu opeens goed materiaal. Maar Duitsland heerst in de sleesporten omdat ze het beste materiaal hebben. Moet daar ook op ingegrepen worden?
Of thuisvoordeel in de sleesporten wat nog veel meer bizar is dan goed materiaal?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en als we dan bezig zijn, wat doen we met de Noren die miljoenen uitgeven aan waxmensen en onderzoek. Of de Nederlanders die bepaalde buizen vaak eerder krijgen. Lastige discussie
Ik kijk gelukkig naar de Beebquote:
Maakt de klacht niet minder terecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk gelukkig naar de Beeb
ik word een beetje moe van al dat klagen, kijk gewoon waar t wel is ipv zo zeikenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt de klacht niet minder terecht.
ES > NOS in de breedte hoor. Livestreams MET commentaar is al een enorme plus.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt de klacht niet minder terecht.
Ja maar 0,99 euro is veel te duur voor streamquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van al dat klagen, kijk gewoon waar t wel is ipv zo zeiken
Duitsers kunnen ook nooit winnen, als ze de beste zijn ligt het volledig aan het materiaal en als ze er niets van bakken (zoals in Sochi) zijn het koekenbakkers. Lochner is gewoon één van de allerbeste piloten ter wereld hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van al dat klagen, kijk gewoon waar t wel is ipv zo zeiken
En Yarnold ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitsers kunnen ook nooit winnen, als ze de beste zijn ligt het volledig aan het materiaal en als ze er niets van bakken (zoals in Sochi) zijn het koekenbakkers. Lochner is gewoon één van de allerbeste piloten ter wereld hoor.
Is meer dan 0.03 euro per dag.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar 0,99 euro is veel te duur voor stream
Niet iedereen kan dat betalen, snap dat wel.quote:
Misschien zijn het mensen die geen kredietkaart hebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat betalen, snap dat wel.
Nee, maar je doet wel een beetje alsof mensen zeggen dat Duitsland alléén door het materiaal wint. Dat zegt niemand, maar het helpt wel gigantisch. En de World Cup-eindzeges zijn voor de Duitsers ook aanzienlijk makkelijker te pakken voor de rest als er zoveel races in Duitsland zijn. We moeten gewoon eens een seizoen hebben met Whistler, Calgary, Lake Placid, Park City, Innsbruck, Sigulda, Lillehammer, Pyeongchang en dan één baan in Duitslandquote:
https://nl.eurosportplaye(...)5b-a867-0167c4ee5506quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Eurosport heeft het prima voor elkaar maar ik baal er wel van (nou ja mijn moeder dan) dat bijvoorbeeld het kunstrijden van gisternacht niet terug is te kijken.
Ja ik bedoelde de paren. Maar bedankt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nl.eurosportplaye(...)5b-a867-0167c4ee5506
Ik vind dat over het algemeen vaak maar matig. Net zoiets als Lotto dat achterlijk snelle tijdritfietsen krijgt en dan gaat doen alsof het te danken de magie van Mathieu Heijboer.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en als we dan bezig zijn, wat doen we met de Noren die miljoenen uitgeven aan waxmensen en onderzoek. Of de Nederlanders die bepaalde buizen vaak eerder krijgen. Lastige discussie
https://nl.eurosportplaye(...)54-b6ab-f12d67459f98quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde de paren. Maar bedankt.
Mijn dank is groot, ik zal wel blind zijn maar kon het echt nergens vinden. Moekes zal blij zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nl.eurosportplaye(...)54-b6ab-f12d67459f98
Via on demand bovenin en dan staat het netjes onder het kunstrijdenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, ik zal wel blind zijn maar kon het echt nergens vinden. Moekes zal blij zijn.
Dan ben ik blind. Maar bedankt!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Via on demand bovenin en dan staat het netjes onder het kunstrijden
Nog iets aan te merken op de werken van Hermann Weinbuch trouwens?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat over het algemeen vaak maar matig. Net zoiets als Lotto dat achterlijk snelle tijdritfietsen krijgt en dan gaat doen alsof het te danken de magie van Mathieu Heijboer.
gewoon sub 52 hoppaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:51 schreef franklop het volgende:
Hopen op goede run van Kimberley, anders kan ze zomaar 5 plekken verliezen
quote:
Als je niet meer toe staat en zelf materiaal verstrekt als organisatie dan gaat wel alle innovatie verlorenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat over het algemeen vaak maar matig. Net zoiets als Lotto dat achterlijk snelle tijdritfietsen krijgt en dan gaat doen alsof het te danken de magie van Mathieu Heijboer.
Zonde van bocht negen wel.quote:
jammer van een paar kleine foutjes maar degelijk. Zeker omdat ik verwacht dat er nog wel grotere fouten gemaakt gaan wordenquote:
Nou nou nouquote:
Je bent zelf waardeloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:54 schreef Wuwwa het volgende:
Waardeloos, ik trek nog een zak chips open
Zijn er überhaupt veel mensen die aan deze sport doen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe dan ook Nederlandse die met de mooiste prestatie naar mijn mening.... Kwalificeren in deze sport en dan zo meedraaien!!
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:52 schreef heywoodu het volgende:
"The disgraced Russian Nikitina" de hele tijd![]()
Nikitina
quote:“Ze probeerde nog voor het TAS haar gelijk te krijgen. Als zij had mogen starten, was dat totaal onverdiend. Zij start sneller dan vijftig procent van de mannen, zij loopt dus sneller dan de helft van de mannen. Absurd.”
Tuurlijk, ik vind het prachtig om te zien, ook omdat ze zo sympathiek over komt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe dan ook Nederlandse met de mooiste prestatie naar mijn mening.... Kwalificeren in deze sport en dan zo meedraaien!!
het is een sport waar veel fouten gemaakt worden dus met 4x degelijk kun je echt dicht bij het podium komenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:55 schreef franklop het volgende:
Ze blijft dus wel sowieso 8e na 2 runs
Gewoon netjes dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:55 schreef franklop het volgende:
Ze blijft dus wel sowieso 8e na 2 runs
Dat weten we dus niet. Misschien is er wel ergens een Slowaak of een Moldavische die een veel betere piloot is. Als je een Duitser met een run vol botsingen en matige bochten ziet uitlopen op anderen die een cleane run voorleggen gaat mijn gezicht ook opquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitsers kunnen ook nooit winnen, als ze de beste zijn ligt het volledig aan het materiaal en als ze er niets van bakken (zoals in Sochi) zijn het koekenbakkers. Lochner is gewoon één van de allerbeste piloten ter wereld hoor.
ik gok dat 99,9% van de wereldbevolking sowieso te bang is om op die slee te springen head firstquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt veel mensen die aan deze sport doen?
Mij niet gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik gok dat 99,9% van de wereldbevolking sowieso te bang is om op die slee te springen head first
In NL?? Geen idee.... vast niet... Internationaal wel best een grote sport voor wintersportbegrippen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt veel mensen die aan deze sport doen?
Dat zie je overigens ook vaak bij Canadezen, Amerikanen en Zwitsers, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet. Misschien is er wel ergens een Slowaak of een Moldavische die een veel betere piloot is. Als je een Duitser met een run vol botsingen en matige bochten ziet uitlopen op anderen die een cleane run voorleggen gaat mijn gezicht ook op [ afbeelding ] hoor.
Bij sleepsporten komt het vooral aan op goed materiaal en brute kracht bij het starten. Daarom is het ook zo gemakkelijk en veelvoorkomend dat je binnen de kortste keren aan de top staat.
Ik zou in 99,9% van de gevallen ook de slee compleet missen bij de landing denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik gok dat 99,9% van de wereldbevolking sowieso te bang is om op die slee te springen head first
Ik zou het wel eens willen uitproberenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou het wel pas doen na 8 uur slaap als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen uitproberen
Ik zou er al op gaan liggen en dan peddelend snelheid makenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou in 99,9% van de gevallen ook de slee compleet missen bij de landing denk ik
Nu dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou het wel pas doen na 8 uur slaap als ik jou was.
Nee 9e inderdaad. Ze was gedeeld achtstequote:
Dat was ook een pijnlijke uitglijder van Meylemans ja.quote:
Moet je dan geen polo gaan doen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik hockey en rijd paard, laat ik eens gaat skeletonnen
Zouden deze skeletonsters ook zo agressief zijn?quote:
Ik ook.... Op een vlakke baan met 0% hellingsgraadquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen uitproberen
Een van de kleinste sporten, voor wintersportbegrippen. Qua deelname aan internationale wedstrijden in elk geval. Kleiner dan zowel bobsleeėn als rodelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In NL?? Geen idee.... vast niet... Internationaal wel best een grote sport voor wintersportbegrippen.
Dit ja... Ze knalde echt vol tegen de kant in bocht 9.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
Matige run van Deas en dan toch zo uitlopen
Geen straf krijgen GENOTquote:
disgracequote:
Walgelijk ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
disgrace
heywoodu vindt dit ongetwijfeld ook
Op de BBC zouden ze zeggen: 'Cavendish werd gezocht door de ander!'quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen straf krijgen GENOT
Het is jóuw renner die ie daar van de baan rijdt.quote:
Dan zie je niets en kan je niet sturenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel zin in een mix tussen rodelen en skeleton: op je buik maar wel met de voeten naar beneden, of juist op je rug, maar met het hoofd naar beneden
dan zie je niksquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel zin in een mix tussen rodelen en skeleton: op je buik maar wel met de voeten naar beneden, of juist op je rug, maar met het hoofd naar beneden
Zou niet durven zeggen wat er dan enger isquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Zo ging ik vroeger wel eens van de glijbaanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me wel spectaculair.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Dat is het niet schorsen van Froome ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
disgrace
heywoodu vindt dit ongetwijfeld ook
Maar hij wil een eerlijk proces.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is het niet schorsen van Froome ook
Dit zijn de regels.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hij wil een eerlijk proces.
En dan kregen we daarna ook die klote keirin. Ik word elke keer weer vies mad als ik daar aan denk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen straf krijgen GENOT
Het had niet openbaar mogen worden gemaakt want nu kunnen we het niet meer onder het tapijt vegen.quote:
Was dat met 5x opnieuw starten?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
En dan kregen we daarna ook die klote keirin. Ik word elke keer weer vies mad als ik daar aan denk.
Anyway, hup Janine en Jacqueline.
Kenny met z'n valse starts.quote:
Ja, dat gaat hem denk ik niet worden. Wordt heel lastig in twee runs.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef franklop het volgende:
Kimberley in principe op 0,71 van brons dus.
Lijkt me teveel?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef franklop het volgende:
da's kansloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef franklop het volgende:
Normaal gesproken wel ja.quote:
Wat een sport idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:07 schreef Slobeend het volgende:
Dit is gewoon het materiaal, leek nergens naar.
Ze weegt ook gewoon het meeste, daardoor is ze waarschijnlijk trager bij de start maar onderin de baan het snelst. Het gaat ook niet alleen om de slee.quote:
Lol zonder schaatsen zijn die Nederlanders nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:08 schreef Wuwwa het volgende:
Lol zonder rodelen zijn die Duitsers nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:08 schreef Wuwwa het volgende:
Lol zonder rodelen zijn die Duitsers nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.
Dit is aantoonbaar onjuist.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:08 schreef Wuwwa het volgende:
Kan niet sturenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Britse godin heeft een ander pak aangetrokken?
Lol zonder snowboarden zijn die Amerikanen nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef Klummie het volgende:
[..]
Lol zonder schaatsen zijn die Nederlanders nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.
Lijkt me dan ook optioneel bij deze sport.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lol zonder snowboarden zijn die Amerikanen nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef Klummie het volgende:
[..]
Lol zonder schaatsen zijn die Nederlanders nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.
Ze heeft de 9e tijd in deze run. Dat is niet zo gek.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit kan toch niet met zo een run.
zonder het biatlon, schansspringen, Noordse combinatie, rodelen en kunstschaatsen was het inderdaad niet veel met de Duitsersquote:
Lol zonder deelname zijn die Russen nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lol zonder snowboarden zijn die Amerikanen nergens in het medaljeklassement. Belachelijk.
Pakken gouden medailles op langlaufen, skiėn en kunstrijden. Klopt niet helemaal, dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:08 schreef Wuwwa het volgende:
Jup, wij gaan morgen JUICHEN voor een DIPLOMAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
0,63 is toch best veel in deze sport?
Dat is ook veel.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
0,63 is toch best veel in deze sport?
Gewoon competitie sleetje bouwen, zak zout erop en maar zien wie de snelste tijd heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook optioneel bij deze sport.
DIEP IN DE NACHTquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb door al dit gedoe op die baan eigenlijk weinig zin om volgend jaar weer elke wedstrijd live te kijken, inclusief diep in de nacht in Noord-Amerika
Bedoelde die Duitse.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze heeft de 9e tijd in deze run. Dat is niet zo gek.
Leg uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb door al dit gedoe op die baan eigenlijk weinig zin om volgend jaar weer elke wedstrijd live te kijken, inclusief diep in de nacht in Noord-Amerika
Zeepkistenracequote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon competitie sleetje bouwen, zak zout erop en maar zien wie de snelste tijd heeft.
4 jaar geleden bijna brons bij de bobsleequote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, wij gaan morgen JUICHEN voor een DIPLOMA
Dat je dat ook doetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |