SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het om meisjesnamen gaatquote:
Wat is em niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ga het ook niet hier toegeven maar het is ‘m niet
Waar gaat het dan wel over?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het ging dit keer ook niet over jou
Schaatsenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel over?ik zei wat over het namentopic vandaar.
Verdomme, mis ik het weerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is een geheim onder mods
Kan die ooit gestild zijn??quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:49 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je honger naar tetten is nog steeds niet gestild, merk ik.
Hoi Markquote:
Ik neem aan van niet. Haha! Tenzij je naar het bejaardzijn loopt en je libido achteruit gaat. Hoewel... die bejaarden, he....quote:
halloquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
SexyLexy natuurlijk.
Goedemiddag trouwens
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja lekker wel, heb een 2e kanaaltje op YouTube gemaakt, en zit wat muziek te maken hehe.
mooie autoquote:
Vakjesquote:
Dus dat is de persoon achter de FOK! Braddiequote:
Typische FOK!ker wel hequote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:28 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dus dat is de persoon achter de FOK! Braddie
Hou daar altijd wel van, beetje ouwehoerenquote:
Waar praat je dan over?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hou daar altijd wel van, beetje ouwehoeren
Doe ook dagelijks livestreams op YouTube puur daarom
Verschilt, als er mensen in de chat zijn dan reageer ik op waar ze het over hebben of als ze iets over mij willen weten (Alleen hou ik het wel vrij discreet, ga niet m`n hele hebben en houwen op tafel gooien)quote:
Nu zal ik altijd dat beeld hebben als ik me een FOK!er wil voorstellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, zo`n zolderkamer type
Overgewicht, bril, slobberbroek
Ah zo. Nog nooit een live stream meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Verschilt, als er mensen in de chat zijn dan reageer ik op waar ze het over hebben of als ze iets over mij willen weten (Alleen hou ik het wel vrij discreet, ga niet m`n hele hebben en houwen op tafel gooien)
En als er niemand in de chat is (Of er is vraag naar) Speel ik een stukkie muziek.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:33 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nu zal ik altijd dat beeld hebben als ik me een FOK!er wil voorstellen.
Hoe zou een typische FOKster eruit zien?
Bril, overgewicht, vette haren..
Typische FOKster?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:33 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ook een kerel van 45 met overgewichtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:33 schreef Hexx. het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c(...)w?view_as=subscriberquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:34 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ah zo. Nog nooit een live stream meegemaakt.
Overgewicht beste gewicht?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ook een kerel van 45 met overgewicht
In zichzelf gekeerd?! Denk ik niet als je de FOK!sters lees!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Typische FOKster?
In zichzelf gekeerd, beetje hangerig voorkomen? (Niet qua gewicht, maar hangende schouders enz)![]()
(Geen idee)
In KPD niet neequote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:36 schreef Hexx. het volgende:
[..]
In zichzelf gekeerd?! Denk ik niet als je de FOK!sters lees!
Ik zal eraan denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c(...)w?view_as=subscriber
Ik raad je aan om vanavond even te komen kijken
Dus eigenlijk zijn het stille waterenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
In KPD niet neeMaar verder, volgens mij zijn de meeste mensen die hier heel erg uitbundig aanwezig zijn redelijk stilletjes in het ecchie
En anders?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Flikker op met je vogeltjesdans, pik.
Goed topic dan maar weer he vogeltjesdansquote:
Donder op met die vogeltjesverkramping.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Goed topic dan maar weer he vogeltjesdans
In onz mag dat naar mijn weten gewoonquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga eens weg met deze shit man.
Ik ben al aan't streamen, dweil.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet jij niet gaan vloggen ofzo braddie.
jammerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In onz mag dat naar mijn weten gewoon
Nou nou nou.quote:
Doe eens normaal dikkie.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Muil houwe of ik ga op je zitten.
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Muil houwe of ik ga op je zitten.
Jaaaaaquote:
Ja super vetttt !!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
AXL Rose was 2 jaar terug met ze op tour, damn wat klonk Thunderstruck toen weer echt goed!
Hij heeft misschien een goed bereik, maar verder is het een beetje een klootzak. Maar goed dat mijn mening er totaal niet toe doetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
AXL Rose is echt een ondergewaardeerde zanger
Het is een klootzak ja absoluut, maar wel een unieke stem.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft misschien een goed bereik, maar verder is het een beetje een klootzak. Maar goed dat mijn mening er totaal niet toe doet
Hij zit niet in de politiek en ligt niet in mijn bed dat scheelt..laat dan maar klootzak wezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft misschien een goed bereik, maar verder is het een beetje een klootzak. Maar goed dat mijn mening er totaal niet toe doet
En als hij in je bed ligt dan kun je altijd nog een papieren zak over zijn kop trekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hij zit niet in de politiek en ligt niet in mijn bed dat scheelt..laat dan maar klootzak wezen.
Wat niet mogelijk is bij gebrek aan beter maar dat gebeurt niet zo snelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En als hij in je bed ligt dan kun je altijd nog een papieren zak over zijn kop trekken
Dan niet !! Jij zou wel sex kunnen gebruiken volgens mij .... chagrijnig?quote:
Sex?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan niet !! Jij zou wel sex kunnen gebruiken volgens mij .... chagrijnig?
Gisteravond al.quote:
Nou, daar zeg ik nooit nee tegenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan niet !! Jij zou wel sex kunnen gebruiken volgens mij .... chagrijnig?
Hexx? Die is al getrouwdquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga ervoor dev.
Laat die friese dame maar even kronkelen.
Zou je willen. Lexy natuurlijk.quote:
Kan jij prima tussen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ligt al met axl rose te schuren
Wat is er lexyquote:
Sorry, Axl Rose brengt net een serenade en Lexy heeft haar oordopjes in dus ze kan je niet horen.quote:
was een verzoekquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Waren er maar 2 hoor. Of bedoel je Mikey? Die kan ze wel gebruiken.
quote:
Al die mensen zeiken dat het niet in de toonsoort pastquote:
Nee ik had spannendere dingen te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, Axl Rose brengt net een serenade en Lexy heeft haar oordopjes in dus ze kan je niet horen.
dat zullen zij van de dagcijfers vindenquote:
nee johquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik even wachten met reageren
Ja, dat is algemeen bekendquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel uren op je werk om te Fok!ken
Dat ik had toch wel verwacht van jou.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Weet ik veel, ben geen wetboek geiler
Pas maar op. Voor je het weet ben jij de IT afdeling op het gemeentehuis in Zaandam. Meneer de ambtenaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Dacht dat dat een pre was voor een ambtenaar
Nou misschien als programmeur voor een of ander software project, als ik dan vier dagen kan werken met weinig stress boeit het mij niet hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet ben jij de IT afdeling op het gemeentehuis in Zaandam. Meneer de ambtenaar.
lekker naar bedje toequote:
Gewoon je eigen bedrijf beginnen zodat je bevelen kunt schreeuwen naar je werknemers tussen het posten op Fok!. Geen spoortje stress nodig, kijk maar naar Haags.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou misschien als programmeur voor een of ander software project, als ik dan vier dagen kan werken met weinig stress boeit het mij niet hoor.
Ja dat zou wel beste zijn inderdaad. Minus het FOK!ken dan, zou 50 posts per dag ook wel mooi vinden dan en lekker gaan sporten en zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon je eigen bedrijf beginnen zodat je bevelen kunt schreeuwen naar je werknemers tussen het posten op Fok!. Geen spoortje stress nodig, kijk maar naar Haags.
Niet je Fok! posts inspreken onder het gewicht heffen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zou wel beste zijn inderdaad. Minus het FOK!ken dan, zou 50 posts per dag ook wel mooi vinden dan en lekker gaan sporten en zo.
hahaha ik post wel eens tussendoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet je Fok! posts inspreken onder het gewicht heffen.
ook primaquote:
met werk wellicht, maar in het dagelijkse leven niet zoquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ik had toch wel verwacht van jou.
Haagse is er niet.quote:
Schijtluis... weet gelijk wat voor vlees ik in de Kuip heb met jou.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen niet zelf, ik ga huilend naar Danny en smeek hem of hij wil helpen
hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik rook daarom liever een joint.
deur dicht en gordijntjes dichtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oké ik ben de vrouw van de baas dus je kunt je beter bij mij op het kantoor melden!
quote:
Beter dan bondansjequote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank, maar een god ben ik niet...
Ja de baas is er ook weer je bent te laat...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deur dicht en gordijntjes dicht
quote:
Was ik maar een godquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank, maar een god ben ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |