Een strafschop- of zesmetergebied heeft ook hoeken. Wat nu?quote:
Hmm daar zeg je me watquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een strafschop- of zesmetergebied heeft ook hoeken. Wat nu?
Jiren is een held. Ik vrees alleen dat het supercliché gaat eindigen met Goku in Ultra Instinct of zo, bah.quote:
Ja, morgen lekker kijken naar gehandicaptenvoetbal in De Koel!quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:09 schreef Ties02 het volgende:
Ik sla deze pot over
Het is wachten op de heerlijke eredivisie die weer gaat beginnen
Eens, naja ik hoop dat dat niet zal gebeuren. Ze hebben hem wel echt gehypet en we weten nog steeds niet wat zijn wens is. Wel veel potentie vooral wie zijn familie en trainer heeft vermoord.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jiren is een held. Ik vrees alleen dat het supercliché gaat eindigen met Goku in Ultra Unstinct of zo, bah.
Twente-Sparta wordt een heerlijk potjequote:Op donderdag 15 februari 2018 21:09 schreef Ties02 het volgende:
Ik sla deze pot over
Waarom?quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:09 schreef Ties02 het volgende:
Ik sla deze pot over
Morgen kijkt iedereen natuurlijk naar de FA Cup.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, morgen lekker kijken naar gehandicaptenvoetbal in De Koel!
VVV Grunnquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, morgen lekker kijken naar gehandicaptenvoetbal in De Koel!
De FA Cup is geen sport.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Morgen kijkt iedereen natuurlijk naar de FA Cup.
Ik zet VI aan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Morgen kijkt iedereen natuurlijk naar de FA Cup.
Ik ben benieuwd wanneer we die heerlijke eredivisie te zien krijgen, toch al een tijd geleden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het is wachten op de heerlijke eredivisie die weer gaat beginnen..
Ik vind dat ze het maar wat afraffelen. Zo van, we moeten nog een paar gebeurtenissen in vijf afleveringen proppen. God of Destruction Topo nauwelijks iets van gezien, Jiren in full power nauwelijks iets van gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, naja ik hoop dat dat niet zal gebeuren. Ze hebben hem wel echt gehypet en we weten nog steeds niet wat zijn wens is. Wel veel potentie vooral wie zijn familie en trainer heeft vermoord.
Speel je Fortnite?quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Genoeg voetbal gezien en ga gamen
1995/1996 voor het laatst, al vond ik 2004/2005 ook een fijn seizoen..quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we die heerlijke eredivisie te zien krijgen, toch al een tijd geleden.
Niet gelezen, maar dat neem je me vast niet kwalijk..quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het maar wat afraffelen. Zo van, we moeten nog een paar gebeurtenissen in vijf afleveringen proppen. God of Destruction Topo nauwelijks iets van gezien, Jiren in full power nauwelijks iets van gezien.
Mijn voorspelling is dit: Vegeta solo tegen Jiren, verliest > Goku wordt boos, mastered Ultra Instinct > verslaat Jiren.
Enige vraagteken wat ik nog heb is wat er met Frieza gaat gebeuren. Zou wel een leuke plottwist zijn als Frieza gewoon als enige overblijft. Hij is er nog steeds.
Een gebrek aan IQ valt je makkelijk te vergeven.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar dat neem je me vast niet kwalijk..
Ik denk met weemoed terug aan de middagen dat je eerst Feyenoord met Guidetti tegen PSV zag shinen, vervolgens een 2-6 van Twente op bezoek bij Utrecht zag en als klap op de vuurpijl dat Heerenveen met het tofste Heerenveen in jaren AZ met 5-1 inpakte. Dat was een fantastisch seizoen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we die heerlijke eredivisie te zien krijgen, toch al een tijd geleden.
Niet gelezen..quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een gebrek aan IQ valt je makkelijk te vergeven.
Heerlijke pot was dat, Bunnikside helemaal woestquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-6 van Twente op bezoek bij Utrecht
PSV die toen met 3-0 verloor door goals van SukGod met die carnavalsclowns. Dat was dat seizoen toch?quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed terug aan de middagen dat je eerst Feyenoord met Guidetti tegen PSV zag shinen, vervolgens een 2-6 van Twente op bezoek bij Utrecht zag en als klap op de vuurpijl dat Heerenveen met het tofste Heerenveen in jaren AZ met 5-1 inpakte. Dat was een fantastisch seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |