Ze hebben geen keuze.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:56 schreef Copycat het volgende:
Deze school shooting is ook alweer tot hoax bestempeld?
Je verwacht het niet, hè?
Overtuig ons!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet echt is
Er is dus geen sprake van zekerheid. Je kunt het ook mis hebben.
Dat er minimaal 3 vergelijkbare shootings per week zijn daar valt vervolgens niemand over. Dat vind ik dan weer bijzonder.quote:
Nee, dat verlangen naar vals gevoel van veiligheid is te groot.quote:
Je hebt dus geen goede overtuigende argumenten. Duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat verlangen naar vals gevoel van veiligheid is te groot.
Een flat earther is ook niet meer te overtuigen.
Jij begint er geeneens aan.
Bij alles wat als bewijs wordt opgevoerd worden de doelpalen meteen verzet.
Dat hebben vorige discussies aangetoond.
En verder mag je van mij best vinden dat het allemaal nep is, wat mij tegen de borst stuit is de stellige overtuiging daarvan die als rechtvaardiging wordt gebruikt om betrokkenen en slachtoffers te ridiculiseren.
Per week worden er minimaal 3 scholen leeggeschoten?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat er minimaal 3 vergelijkbare shootings per week zijn daar valt vervolgens niemand over. Dat vind ik dan weer bijzonder.
Er zijn wekelijks 3 mass shootings, waaronder ook op scholen ja. Deze springt er helaas alleen qua aantallen slachtoffers net iets boven uit. Maar minimaal 4 doden per mass shooting * 3 per week ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Per week worden er minimaal 3 scholen leeggeschoten?
Noem er eens 3 van vorige week.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er zijn wekelijks 3 mass shootings, waaronder ook op scholen ja. Deze springt er helaas alleen qua aantallen slachtoffers net iets boven uit. Maar minimaal 4 doden per mass shooting * 3 per week ja.
Met meer 3 doden was dat in Parkland, Detroid en Paintsville.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Noem er eens 3 van vorige week.
Bron?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met meer 3 doden was dat in Parkland, Detroid en Paintsville.
Nou, vertel dan, als jij het weetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag je maar eens af waarom deze shootings je zo prominent onder de neus worden geschoven met een hoop drama, ins- and outs, foto's en verslagen? Nou ik weet het wel.
Zo prominent. Over een paar dagen hoor je ze in de VS hier ook niet meer over.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag je maar eens af waarom deze shootings je zo prominent onder de neus worden geschoven met een hoop drama, ins- and outs, foto's en verslagen? Nou ik weet het wel.
Op 0:47 schiet ze haast in de lach. *giggle giggle*quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:23 schreef Tingo het volgende:
Student Wounded In Florida School Shooting: My Friend ‘Didn’t Make It’ | TODAY
Poor Samantha was 'grazed by bullets, her best friend was shot right next to her' (from an AR-15) but here she is within 24 hours on national TV.
0:50 : She's obviously very traumatised by the whole event.
Doing an assignment for her holocaust class? Phew, I wonder what that was about exactly. I'd like to read it.
3:07: “I picked up a tiny book.I believe the book kind of like deterred some of the bullets so it didn't hit me so violently.”
Jeetje – wat voor boek was dat? Eentje met armour-plated cover?
The fake sympathetic expressions on the faces of the media whores say a whole lot as well.imo.
Ah well, as it is another alleged attack involving a high-velocity firearm, at least we don't have to do very much more research into high-velocity GSW's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2018 11:25:59 ]
Wapens uit zichzelf doden geen mensen. Mensen doden mensen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo prominent. Over een paar dagen hoor je ze in de VS hier ook niet meer over.
En de wapenwetgeving is door Trump deze week zelfs nog verder versoepeld.
Weet je zeker dat je dit dan als argument wilt aanvoeren?
Dat is inderdaad wel deels waar. Maar de makkelijke beschikbaarheid van wapens helpt ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:01 schreef dellipder het volgende:
[..]
Wapens uit zichzelf doden geen mensen. Mensen doden mensen.
Ik denk eerder dat het niet strikt naleven van bestaande wetgeving het probleem is. Niet de law abiding citizen hun grondrechten afnemen. Criminelen trekken zich niks van welke wet dan ook aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel deels waar. Maar de makkelijke beschikbaarheid van wapens helpt ook niet.
De EO waarmee mensen met mentale problemen geen wapen meer.mochten kopenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:12 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het niet strikt naleven van bestaande wetgeving het probleem is. Niet de law abiding citizen hun grondrechten afnemen. Criminelen trekken zich niks van welke wet dan ook aan.
Maar wat precies in de wapenwet is er versoepeld en omdat je zegt Donald Trump welke Executive Order was dit dan?
OK dank u.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De EO waarmee mensen met mentale problemen geen wapen meer.mochten kopen
Wie vindt dat belachelijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:22 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk. De grootste school shooting in vijf jaar zo prominent in de media. Dat kan niet kloppen!!!11!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |