abonnement Unibet Coolblue
pi_181428219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:34 schreef ludovico het volgende:
Grootste verschil is ook dat de bitcoin bij de laatste top echt publiek gehyped is over de hele wereld en dat iedereen er nu van gehoord heeft en iedere idioot die ze ooit zou willen hebben ze al gehad heeft.
Dit bedoel je? Waar is je bron? Wat ik heb begrepen is dat naar schattingen nog geen 3% van de wereldbevolking cryptomunten heeft gehad, maar jij het weet vast beter.

Maar dan niet joh, het hoeft niet. Niet naderhand huilen met had ik toen maar...
pi_181428405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dit bedoel je? Waar is je bron? Wat ik heb begrepen is dat naar schattingen nog geen 3% van de wereldbevolking cryptomunten heeft gehad, maar jij het weet vast beter.

Maar dan niet joh, het hoeft niet. Niet naderhand huilen met had ik toen maar...
Waarom zou uberhaupt iemand cryptomunten willen hebben? Die 3% slaat al nergens op.

Mensen zagen dat er meer gekken bijkwamen daarom kochten ze het. Alle gekken met geld hebben er in de westerse wereld nu wel van gehoord ja. Het is behoorlijk mondiaal in het nieuws geweest allemaal. Welke bron? Japan en China hebben het over verbieden gehad, deEU ook en volgens mij Amerika ook, ga maar spitten op het internet ofzo. Daar heb ik geen zin in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181429398
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:57 schreef DGPK het volgende:

[..]

Welke manieren zijn er zoal? Ik heb al eens gegoogled, maar dan kom je vooral op van die 'miljonair binnen 10 stappen' sites uit.
Doen alsof je miljonair bent en hopeloze zielen geld aftroggelen met cursussen en e-books "miljonair binnen 10 stappen" tot je daadwerkelijk miljonair bent zodat je nog meer arme zielen geld kunt aftroggelen met cursussen en e-books "miljonair binnen 10 stappen".
pi_181460694
Als je wilt werken, werk alvast voor je toekomst.
pi_181465844
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:53 schreef DGPK het volgende:
Hallo,

Ik wilde vragen of er online manieren zijn om als 16 jarige geld te verdienen. Ik gebruik roamler & smartspotter al, alleen hier staan niet altijd fatsoendelijke opdrachten tussen. Natuurlijk heb ik ook al gewoon werk, dus dit is voor naast mijn werk.

Alvast bedankt
groene uitvindingen doen :)
pi_181466442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bij de winkel "1en1=2"

Van de 12 crashes in de afgelopen 10 jaar is 11x een nieuwe top bereikt. Het is een kwestie van tijd voor de volgende ath komt

[ afbeelding ]
Klopt, heb ook minstens 10x gehoord dat Bitcoin en crypto voorbij was bij een crash, waarna het tot nieuwe hoogten steeg.

Je moet het geld kunnen missen en goed kunnen slapen als het zakt.
pi_181466596
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zou uberhaupt iemand cryptomunten willen hebben? Die 3% slaat al nergens op.

Mensen zagen dat er meer gekken bijkwamen daarom kochten ze het. Alle gekken met geld hebben er in de westerse wereld nu wel van gehoord ja. Het is behoorlijk mondiaal in het nieuws geweest allemaal. Welke bron? Japan en China hebben het over verbieden gehad, deEU ook en volgens mij Amerika ook, ga maar spitten op het internet ofzo. Daar heb ik geen zin in.
95% van de cryptomunten heeft geen bestaansrecht.

Projecten als Ethereum, Lisk, Waves, Vechain, Factom, etc bieden echter bijzondere diensten op de blockchain die door het bedrijfsleven en overheden gebruikt (kunnen) worden.

Mocht je meer info willen, bezoek het Crypto topic.
pi_181466675
Ga vechten met een youtuber, schijnbaar levert dat miljoenen op.
pi_181466746
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

95% van de cryptomunten heeft geen bestaansrecht.

Projecten als Ethereum, Lisk, Waves, Vechain, Factom, etc bieden echter bijzondere diensten op de blockchain die door het bedrijfsleven en overheden gebruikt (kunnen) worden.

Mocht je meer info willen, bezoek het Crypto topic.
Maar voor die toepassing kun je ook je eigen cryptomunt beginnen en lekker laten draaien op je eigen servers ofzo? Blockchain is primaaa
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181466911
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:53 schreef MaGNeT het volgende:

Mocht je meer info willen, bezoek het Crypto topic.
Vind het cryptotopic hier helaas niet de plek waar regelmatig nuttige informatie langs komt. Doe mij dan maar

http://www.reddit.com/r/cryptocurrency
pi_181466982
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar voor die toepassing kun je ook je eigen cryptomunt beginnen en lekker laten draaien op je eigen servers ofzo? Blockchain is primaaa
Bij Ethereum, Waves (en in toekomst ook Lisk) kan je een eigen token op de bestaande blockchain creeren en met smart contracts werken. Geen eigen server/node nodig, behalve bij Lisk waar je een eigen sidechain kan draaien.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:55:05 #62
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181514286
Dit is een winnende strategie om geld te verdienen:

Phase 1: Collect underpants
Phase 2: ?
Phase 3: Profit
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')