Maar jullie hebben Mett en Hackepeter..quote:
Wat wil je nou eigenlijk zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Je doet alsof de kwaliteit van de Aldi of Lidl zoveel beter is dan van een Jumbo of voor mijn part de Plus.
Ze zijn goedkoper en hun assortiment is minder uitgebreid maar slechter in kwaliteit zeker niet.
Die moest ik ook even twee keer lezen.. om hem nog een keer te lezen...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen
Zal aan het merk liggen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onzin. Andere recepturen of kwaliteitseisen.
Die bedoel ik niet, ik haal de ontbijtkoek met parelkandijquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Van die ontbijtkoekrepen van de Lidl vind ik juist niet lekker
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik vind de Lidl met veel producten best wel prijzig btw
Maar jullie hebben Mett en Hackepeter..
Lidl is vaak superieur aan AH of Jumbo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je doet alsof de kwaliteit van de Aldi of Lidle zoveel beter is dan een Jumbo of voor mij part de Plus.
Ze zijn goedkoper en hun assortiment is minder uitgebreid maar slechter in kwaliteit zeker niet.
Juist niet.. is een A merk discounter..quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:28 schreef habitue het volgende:
Nettorama? Wat is dat voor hipsterwinkel dan?
De smaak van Calvé is welquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nope.. kijk voor de grap maar eens naar hoeveel procent pinda's er in Calve zit en in de Helaes pindakaas van de Aldi.. je zou denken dat Calve een hoger aandeel heeft.. maar niets is minder waar..
Het enige wat er A aan is.. is het merk, de plek in de winkel, en de locatie.. niet het product..
Autorama? Kom je uit Emmen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Juist niet.. is een A merk discounter..
(Aldi doet hetzelfde trucje als Nettorama met A merken.. alles wat incourant of weinig loop in zit bij de reguliere supers kopen ze in)
Wij hadden vroeger trouwens een Autorama hier
bullshit, je hebt geen idee hoe de inkoop van A-merken gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Juist niet.. is een A merk discounter..
(Aldi doet hetzelfde trucje als Nettorama met A merken.. alles wat incourant of weinig loop in zit bij de reguliere supers kopen ze in)
Wij hadden vroeger trouwens een Autorama hier
Nou vertel?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:32 schreef ETA het volgende:
[..]
bullshit, je hebt geen idee hoe de inkoop van A-merken gaat.
Hoezo vertel? Wat jij zegt klopt niet. Wat is je bron?quote:
Hoe werkt het dan wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:36 schreef ETA het volgende:
[..]
Hoezo vertel? Wat jij zegt klopt niet. Wat is je bron?
Waarom klopt dat dan niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:36 schreef ETA het volgende:
[..]
Hoezo vertel? Wat jij zegt klopt niet. Wat is je bron?
Hoe zie jij dit gebeuren? Jij stelt dat ALDI incourante A-merken inkoopt. Bij wie doen ze dat dan? Parallelhandel of rechtstreeks bij de A-merk leverancier? Parallelhandel is riskant en een A-merk leverancier bepaald zelf aan wie ze leveren.quote:
Onzin.. Unilever is die leverancier... en die bepaald helemaal niets.. ze willen namelijk ook dolgraag aan Lidl leveren maar dat lukt ze niet..quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:49 schreef ETA het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit gebeuren? Jij stelt dat ALDI incourante A-merken inkoopt. Bij wie doen ze dat dan? Parallelhandel of rechtstreeks bij de A-merk leverancier? Parallelhandel is riskant en een A-merk leverancier bepaald zelf aan wie ze leveren.
En Coca Cola en Heineken zijn niet echt incourant te noemen.
Lidl? Je noemt toch echt net Aldi.... Of stel je dat het bij Aldi en Lidl hetzelfde is?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin.. Unilever is die leverancier... en die bepaald helemaal niets.. ze willen namelijk ook dolgraag aan Lidl leveren maar dat lukt ze niet..
Als je A merken gaat verkopen MOET je Heineken en Cocacola hebben.. dat zijn namelijk de meest bekende A merken.. Heb je ze niet dan heeft de rest van de A merken in huis halen geen zin..
Coca Cola verkoopt de Aldi in 1,75L flessen. Ik denk dat hij dat bedoelt met incourant.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Lidl? Je noemt toch echt net Aldi.... Of stel je dat het bij Aldi en Lidl hetzelfde is?
En nu stel je dat Aldi dus ook niet-courante producten inkoopt. Nog meer correcties die je wil maken? Als ik zo rondkijk, zie ik alleen de populaire A-merken liggen. Waarom zou een Aldi iets gaan inkopen wat niet verkoopt? Elke centimeter schapruimte is zwaarbevochten.
Als je al niet weet wie er A merken verspreid.. laat dan maar...quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Lidl? Je noemt toch echt net Aldi.... Of stel je dat het bij Aldi en Lidl hetzelfde is?
En nu stel je dat Aldi dus ook niet-courante producten inkoopt. Nog meer correcties die je wil maken? Als ik zo rondkijk, zie ik alleen de populaire A-merken liggen. Waarom zou een Aldi iets gaan inkopen wat niet verkoopt? Elke centimeter schapruimte is zwaarbevochten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |