abonnement Unibet Coolblue
pi_177183059
Het leek me altijd al wel leuk om lid te worden van een vereniging en ik denk dat ik nu een keuze heb gemaakt en voor Skadi ga :) Eerst overwoog ik ook het RSC of Laurentius, maar Skadi is toch iets meer voor mij denk ik (omdat je dan ook écht sport combineert). Bovendien lijkt het me wat minder corporaal.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van (oud-)leden van Skadi! Een beetje corporaal is leuk, want dat hoort natuurlijk ook een beetje bij de cultuur en dat lijkt me leuk om te ervaren. Echter hoeft ook het ook niet té corporaal van mij. Dus zo'n heftige ontgroening e.d.

Ik vroeg me dus gewoon eigenlijk vooral af of het een beetje een toffe vereniging is :P

[ Bericht 6% gewijzigd door ikbenrond op 14-02-2018 18:27:13 ]
pi_177183135
Oke
pi_177183241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:19 schreef jatochneetoch het volgende:
Oke
oke bedankt
pi_177327915
Reported
Irene is bae <3
pi_177397418
Roeien bij de peddelboeven :') gewoon pils naar binnen roeien bij RSC of Lauri
Play hard, go pro.
pi_177418583
Nee roeien is kut
pi_177485772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:15 schreef ikbenrond het volgende:
Het leek me altijd al wel leuk om lid te worden van een vereniging en ik denk dat ik nu een keuze heb gemaakt en voor Skadi ga :) Eerst overwoog ik ook het RSC of Laurentius, maar Skadi is toch iets meer voor mij denk ik (omdat je dan ook écht sport combineert). Bovendien lijkt het me wat minder corporaal.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van (oud-)leden van Skadi! Een beetje corporaal is leuk, want dat hoort natuurlijk ook een beetje bij de cultuur en dat lijkt me leuk om te ervaren. Echter hoeft ook het ook niet té corporaal van mij. Dus zo'n heftige ontgroening e.d.

Ik vroeg me dus gewoon eigenlijk vooral af of het een beetje een toffe vereniging is :P
Enige wat ik ervan weet is dat ze wel zich altijd laten gelden t.o.v.andere verenigingen in de EUREKA week in Rotterdam. Je herkent ze ook bijna aan de sloep? die ze op het Oostplein hebben uitgestalt bij die horeca zaak ( op de hoek) tegenover Locus en waar ze dan zich verzamelen voor weer een borrel moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2018 17:50:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')