Ze heeft veel massa bijgekregen ja, lijkt niet meer op dat meisje van 17 dat we een aantal jaren terug leerden kennen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:03 schreef silverhill het volgende:
"Is in alle opzichten volgroeid" Herbert
Om te winnen niet.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:03 schreef Onnoman het volgende:
ik volg schaatsen eigenlijk nooit behalve tijdens OS
heeft leenstra nog een kans?
nee.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:03 schreef Onnoman het volgende:
Ja een kans op plek 4.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:03 schreef Onnoman het volgende:
Iedereen die mee doet heeft een kans.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:03 schreef Onnoman het volgende:
goede kans?quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen die mee doet heeft een kans.
Op zilver of bronsquote:Op woensdag 14 februari 2018 12:03 schreef Onnoman het volgende:
Omdat Ireen niet meer de eerste tijd heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:04 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom nu onmiddellijk overschakelen op Ter Mors.
Nouja, op deze OS kan blijkbaar alles voor Nederland dus je moet niets uitsluiten.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:04 schreef franklop het volgende:
Ter Mors kan gewoon een medaille pakken op de 500 met deze vorm.
Brons dan wel en dan moet alles kloppen
Wie?quote:
De mannen zullen wel dominant zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nouja, op deze OS kan blijkbaar alles voor Nederland dus je moet niets uitsluiten.
Ja goud of zilver gaat echt niet lukken. Dat wil ik (zonder valpartijen) wel uitsluiten hoorquote:Op woensdag 14 februari 2018 12:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nouja, op deze OS kan blijkbaar alles voor Nederland dus je moet niets uitsluiten.
Die reed ook vrij goed tot de laatste ronde op de 1500 toch?quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:02 schreef Aguero het volgende:
Bowe ook een hele goede tijd trouwens.
Dat was Bergsma denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die reed ook vrij goed tot de laatste ronde op de 1500 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |